Twanjo schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:36:
[...]
Snap niet dat jullie moderators daar altijd zo zwaar aan tillen. Ook al hebben mensen een goede rede om het omhoog te trekken dan krijgen ze nog de opmerking geen ouwe koeien uit de sloot halen.
Mee eens

Oneens, gewoon lekker open laten,... Waarom zou je een heel nieuw topic openen als je met exact het zelfde probleem zit.
En om maar even met de discussie mee te doen
Voor mensen die met dezelfde vraag zitten Kijk eens wat verder naar alleen maar webshops en de bekende winkels om zo goedkope "nieuwe" retail pakketjes te vinden.
Toen ik mijn 2 nieuwe PC's bouwde had ik deze twijfel ook, heb toen voor 1 PC een "blijkt achteraf, veel te dure" XP retail gekocht voor 375,- en een OEM voor 125,-.
In het jaar daarna heb ik door goed te zoeken een aantal nieuwe gesealde retail pakketten kunnen kopen voor een paar tientjes zelfs minder dan de OEM versie.
Dus het prijsverschil hoeft helemaal niet zo groot te zijn.
En als je voor een paar tientjes meer een retail zou kunnen kopen zou ik dat zeker aanraden tegenover een OEM, drink een paar biertjes minder in het weekend en je hebt het er al weer uit

.
Vroeg of laat loop je met die OEM tegen beperkingen aan die je op dat moment niet kan gebruiken en een Tweaker houdt niet van beperkingen toch...?
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!