Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
aangezien ik eerst op de 1e plaats stond ik was erg vroeg toen heeft iemand iedereen verwijdert zodat hij zelf bovenaan stond
Liever even die verwijder functie verwijderen van
http://foneroinvite.no-ip.org/ioverzicht.php
Zo ja, dan wil ik graag een invite
maartenhd (at) freeler (dot/punt) nl
Zo niet, geef hem dan maar aan iemand anders.
Even lezen eerst, zo'n waarschuwing zie je toch bij het posten?maartend schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:38:
Werkt dit achter IPB van de KPN (zal dus wel niet)
Zo ja, dan wil ik graag een invite
maartenhd (at) freeler (dot/punt) nl
Zo niet, geef hem dan maar aan iemand anders.
Ik heb vanmiddag een invite verstuurd aan: ptepas
Kan die ook even bevestigen dat hij/zij hem gekregen heeft?
Werkt dit achter IPB van de KPN (zal dus wel niet)
Werkt wel met IPB van KPN gewoon aansluiten op de box
Euhm, de verwijder functie is beveiligd met wachtwoord. Verder is bij het starten van deze site de lijst van pagina 5 overgenomen...sontax schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:38:
Wel jammer dat iemand heeft vals gespeelt
aangezien ik eerst op de 1e plaats stond ik was erg vroeg toen heeft iemand iedereen verwijdert zodat hij zelf bovenaan stond
Liever even die verwijder functie verwijderen van
http://foneroinvite.no-ip.org/ioverzicht.php
25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)
WAARSCHUWINGNock372 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:18:
iemand nog een invite over nick at manisoft dot org of The_Mortal1ty at gmail dot com
L E Z E N !!!

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Inmiddels is mijn probleem opgelost!MaCe1337 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:31:
Ik heb een invite gekregen! bedankt Chilly_Willy!!
Als ik nu checkout doe dan komt hij na het inloggen in de shop in een of andere wazige loop terecht!
Help
De router is on it's way!
oscar {AT} d e - p a u w.net op 14-2-2007 15:27
The message reached the recipient's e-mail system, but delivery was refused. Attempt to resend the message. If it still fails, contact your system administrator.
(exl. spaties en {AT} natuurlijkThe_Mortal1ty {AT} g m a i l.com op 15-2-2007 19:21
The e-mail account does not exist at the organization this message was sent to. Check the e-mail address, or contact the recipient directly to find out the correct address.
Zouden deze mensen hun gegevens even willen controleren?
Dit geld alleen als je nieuw registreert. Je krijgt dan in het laatste venster een keuze voor basic of premium. Premium is betaald. Ik heb nog niet geprobeerd dan als je mensen uitnodigt of ze dan wel nog een fon kunnen bestellen.
[ Voor 49% gewijzigd door Neo op 16-02-2007 10:07 ]
Blijft mijn vraag staan; hoe verstuur je een invite?AMD user schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:04:
Volgens mij heeft Xing het ook door. Je kan nu niet meer een fon bestellen met je xing account. Je moet daarvoor upgraden naar premium.
Dit geld alleen als je nieuw registreert. Je krijgt dan in het laatste venster een keuze voor basic of premium. Premium is betaald. Ik heb nog niet geprobeerd dan als je mensen uitnodigt of ze dan wel nog een fon kunnen bestellen.
Als je zonder referal link je jezelf op Xing.com registreerd krijg je inderdaad alleen een basic account. Je kan echter wel van uit je Xing account andere mensen een invite sturen die dan 1 maand gratis een premium account krijgen. Met het premium account kan je dan vervolgens wel de fon ap aanvragen.AMD user schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:04:
Volgens mij heeft Xing het ook door. Je kan nu niet meer een fon bestellen met je xing account. Je moet daarvoor upgraden naar premium.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Welke optie moet ik daar zien? Zie wel in my user zone, de mogelijkheid "invite your friends to become fonero", maar is dat de goede dan?Totaalgeflipt schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:09:
Inloggen op fon, en kijken of je aan de linkerkant die optie ziet.
Dit is volgens mij niet de goede je moet eerst een La Fonera hebben en deze aanmeldenMikeyMan schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:26:
[...]
Welke optie moet ik daar zien? Zie wel in my user zone, de mogelijkheid "invite your friends to become fonero", maar is dat de goede dan?
dan komt er in my user zone Fonero Gets Fonero te staan klik hier op en dan kun je er een
versturen
Ah, kijk, daar hebben we wat aan... ThanksKlankima schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:32:
[...]
Dit is volgens mij niet de goede je moet eerst een La Fonera hebben en deze aanmelden
dan komt er in my user zone Fonero Gets Fonero te staan klik hier op en dan kun je er een
versturen

- Geregistreerd op Xing
- Mezelf geïnvite via Xing
- Dit tweede account geregistreerd
- Hiermee in Xing Premiumworld een FON promotional code gebruikt om de FON router te bestellen
Zodra ik alles up & running heb zal ik wel regelmatig iemand uitnodigen.
Anoniem: 59483
Verzendskosten zijn ook gratis.Anoniem: 59483 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:22:
Heb ik het nou goed begrepen dat je alleen de verzendkosten moet betalen om een Fonero router te krijgen? Zo ja, hoe betaal je deze dan (welke methodes)?
Dus in principe is het hele pakket 100% gratis, zolang je maar je wireless deelt met anderen (betaald of onbetaald).
Had ik ook gedaan.Sparta schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:45:
Ik heb mezelf net op "Invite ontvangen en afgerond" gezet.
- Geregistreerd op Xing
- Mezelf geïnvite via Xing
- Dit tweede account geregistreerd
- Hiermee in Xing Premiumworld een FON promotional code gebruikt om de FON router te bestellen
Zodra ik alles up & running heb zal ik wel regelmatig iemand uitnodigen.
Vandaag is TNT aan de deur geweest met een pakketje uit Spanje, helaas was er niemand thuis.
Nu komen ze dinsdag pas weer (maandag is er ook niemand thuis, dus "afspraak" verzet)
Maar dan heb ik wel me FON router
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Je moet hiervoor dus wel 2 verschillende namen ed opgeven opgeven lijkt me?Robinski schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:37:
[...]
Had ik ook gedaan.
Vandaag is TNT aan de deur geweest met een pakketje uit Spanje, helaas was er niemand thuis.
Nu komen ze dinsdag pas weer (maandag is er ook niemand thuis, dus "afspraak" verzet)
Maar dan heb ik wel me FON router
edit: nou gedaan en pakketje is als het goed is onderweg. Hoelang duurde het bij jullie?
[ Voor 9% gewijzigd door ajampaniki op 16-02-2007 15:13 ]
Ik had de mijne op woensdag besteld en de maandag erop stond tnt voor de deur met het pakketje.ajampaniki schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:50:
[...]nou gedaan en pakketje is als het goed is onderweg. Hoelang duurde het bij jullie?
There is no place like 127.0.0.1
Nee. Ik heb twee maal dezelfde naam opgegeven, alleen met een ander emailadres.ajampaniki schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:50:
[...]
Je moet hiervoor dus wel 2 verschillende namen ed opgeven opgeven lijkt me?
Exact.Anoniem: 59483 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:27:
[...]
Dus in principe is het hele pakket 100% gratis, zolang je maar je wireless deelt met anderen (betaald of onbetaald).
misschien handig erbij te vermelden dat het ook lukt met een 10minutemail adresQwerty-273 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:26:
[...]
Als je zonder referal link je jezelf op Xing.com registreerd krijg je inderdaad alleen een basic account. Je kan echter wel van uit je Xing account andere mensen een invite sturen die dan 1 maand gratis een premium account krijgen. Met het premium account kan je dan vervolgens wel de fon ap aanvragen.
10minutemail.com
dan weet je zeker dat je niet veel mail krijgt naderhand
info[at]quick-hosted[dot]nl
Hardstikke bedankt!
Heb je wel gelezen wat er in dat grote 'blok' stond toen je je bericht typte?bd-casemod schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:10:
heeft iemand mischien ook nog een invite voor mij over?
info[at]quick-hosted[dot]nl
Hardstikke bedankt!

Ik heb net via XING een router besteld! Op de site van FON staat een link om je te registreren bij XING, waarmee je gelijk 92 dagen premium hebt! Zonder 2 keer te registreren en jezelf weer een invite te sturen...
[ Voor 9% gewijzigd door royco_100 op 17-02-2007 20:39 ]
Onder het kopje "Premiumworld" kun je je aanmelden voor een FON account met gratis router.bd-casemod schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 21:44:
ik heb een premium acount bij xing.com
maar waar kan je precies een je invite vinden/krijgen via xing?
Volg het niet echt namelijk
Anoniem: 164668
Paar dagen geleden een invite gekregen, en m'n FON is besteld
Hopen dat die snel binnen is..
Ik hoor dat het versturen aardig snel gaat, dus ik hoop dat de postbode morgen voor de deur staat
ik denk dat het +/- 1,5 week heeft geduurt nadat ik hem besteld had.ajampaniki schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:50:
[...]
Je moet hiervoor dus wel 2 verschillende namen ed opgeven opgeven lijkt me?
edit: nou gedaan en pakketje is als het goed is onderweg. Hoelang duurde het bij jullie?
Gaat best snel allemaal!
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Denk dat het wel veel verschilt. Hierboven (of in het andere topic) zei iemand dat ie hem woensdag besteld had en maandag binnen had. Ligt dus beetje aan hoe druk het op het moment is. Als er veel van die dingen gratis worden weggegeven zal het wat drukker zijn dan als iedereen er voor moet betalen.Robinski schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:48:
[...]
ik denk dat het +/- 1,5 week heeft geduurt nadat ik hem besteld had.
Gaat best snel allemaal!
Deze komt bij mijn ouders in Almelo Centrum
fon [at] totaalgeflipt [.] nl
[ Voor 14% gewijzigd door Totaalgeflipt op 19-02-2007 14:34 ]
kijk de topic waarschuwing even je moet via een site invite aanvragen.Totaalgeflipt schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:29:
Wie heeft er nog een invite over, heb op dit moment geen laptop om mijn nieuwe fon router te activeren?
Deze komt bij mijn ouders in Almelo Centrum
fon [at] totaalgeflipt [.] nl
Ik heb zelf via XING gedaan werkt perfect, hoop dat ik hem snel krijg
Heb hem vorige week woensdag bestelt, lekker snel dus
Die modem is inderdaad gewoon vet, die stickers die erbij zitten is ook een leuk iets om mee aan te geven dat jij het aanbiedGotiniens schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:54:
Mijn fonera is binnen
Heb hem vorige week woensdag bestelt, lekker snel dus. Heb hem geregistreerd en typ dit nu dus over mijn nieuwe wifi
. Lekker klein apparaatje trouwens, ben er een beetje verbaasd over zelfs
. Heb ook een invite binnen nu, zal hem vanavond aan iemand sturen, moet nu zo weg namelijk.
die stickers zijn inderdaad mooi, maar ik denk niet dat ze helpen, ik zou iniedergeval op de fon.com site kijken waar er een ap is.
[ Voor 88% gewijzigd door ajampaniki op 19-02-2007 21:18 ]
scheelt misschien wel weer
( en zag ik een aantal namen voorbij schieten die hier al gemeld hadden, er een te hebben ontvangen - op een andere manier - xing, bv )
[ Voor 42% gewijzigd door FreshMaker op 20-02-2007 11:12 ]
Wel beter dit, hoop dat er in mijn buurt (zaanstad) meer mensen zijn met een FON netwerk, zal wel weer niet
edit:
Cool wel 2 in mijn plaats, en nog vrij in de buurt ook!
[ Voor 11% gewijzigd door Underworld op 20-02-2007 12:42 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
De La Fonera's worden binnen een week geleverd. Snel aansluiten en registreren en weer nieuwe invites versturen natuurlijk!
Ik heb mij La Fonera via Xing gekregen begin januari en inmiddels 4 anderen blij gemaakt!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
volgens mij lopen er daar nu 100-en zo niet 1000-en profielen met een non-actief status
wel lekker voor hun statistieken, - + 10k leden in een week tijd
Via Xing kun je dus veel sneller een Fon krijgen dan via de inmiddels ellenlange website.
Unknown
Dit werkt al een tiet... Net even mijn router besteld. Nu nog zoek hoe ik kan unreggen bij xing...royco_100 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:38:
Ik heb net via XING een router besteld! Op de site van FON staat een link om je te registreren bij XING, waarmee je gelijk 92 dagen premium hebt! Zonder 2 keer te registreren en jezelf weer een invite te sturen...
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
21 februari: TNT aan de deur met een pakketje uit spanje
snelle service!
22 februari router binnen
Nu kan ik eindelijk dat brakke wireless van mijn versatel davolink modem uitzetten, dat kreng ondersteunt alleen WEP en heeft geen mac-filter

[ Voor 60% gewijzigd door mace op 22-02-2007 10:08 ]
Hier hetzelfde...Jimbolino schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:02:
15 februari: een fon router besteld via xing.com
21 februari: TNT aan de deur met een pakketje uit spanje
snelle service!
Je premium membership kun je opzeggen door hier te klikkenCyberpope schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:12:
[...]
Dit werkt al een tiet... Net even mijn router besteld. Nu nog zoek hoe ik kan unreggen bij xing...
Verder hebben ze het dan nog over een basis lidmaatschap opzeggen, maar ik weet niet of bovenstaande link dat ook direct doet. (Niet geprobeerd ivm uitnodigen van bekenden)
Voor het gratis lidmaatschap opzeggen is het deze link
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
edit: Nou heb het nog een paar keer geprobeerd, maar steeds invalid code. Denk dat ze xing afgesloten hebben
[ Voor 18% gewijzigd door ajampaniki op 22-02-2007 17:58 ]
probeer de code eens als je bent uitgelogd bij fon, ik had hetzelfde probleem
als je met een ander mailadres inlogt ( nieuw ) dan werkt het wel
@rowdy ( aanvulling ) de linkjes werken ALLEEN als je ook bent ingelogd onder de gebruikersnaam, die je wilt gebruiken
@ rest ivm Xing.... misschien handiger om een 10minutemail adres te gebruiken hiervoor
( www.10minutemail.com )
Fonero ook nietMaCe1337 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:07:
Nu kan ik eindelijk dat brakke wireless van mijn versatel davolink modem uitzetten, dat kreng ondersteunt alleen WEP en heeft geen mac-filter
al heb je dan wel WPA2 - scheelt alweer iets dan
Als ik hem dan geregged heb, kan ik dan gewoon nog een router laten bezorgen op hetzelfde adres?
allemaal op hetzelfde adres
als het goed is zouden ze vandaag en morgen aankomen
Dank!
Wat heb je aan een MAC-filter? MAC is simpel te spoofen met veel standaard drivers, dus biedt eigenlijk 0 zekerheid. WPA is wel beter natuurlijk.MaCe1337 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:07:
15 februari besteld
22 februari router binnen
Maar goed.. ook maar ff een Fon dingetje besteld. http://www.xing.com/premium-foneros invullen en dan de Fon promo kiezen bij premium world. Werkt perfect.
_██_
(ಠ_ృ)
Heb ik net dus gedaan , op een 10minutemail account killed zich vanzelf en de FOn AP is being shippedJimbolino schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:34:
snap niet waarom er nog mensen zijn die dagen gaan wachten op een invite, terwijl je het in 5min zelf hebt geregeld op xing.com....
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
zoek maar eens op xing en premium in deze draadPolle schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:35:
Ben ook geinteresseerd, zou graag mijn achterstandswijk van wat internet voorzien! polle apenstaartje yop punt us
Dank!
dan vindt je een goede handleiding, om het geheel thuis bezorgd te krijgen
Als iemand een invite naar me wil sturen ben ik helemaal gelukkig:
sdophemont [a] zeelandnet.nl
[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 24-02-2007 08:07 ]
-Sander schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:34:
Ik heb ook wel interesse om mee te doen.![]()
Als iemand een invite naar me wil sturen ben ik helemaal gelukkig:
sdophemont [a] zeelandnet.nl

Lees de waarschuwing maar eens.
Maar ik had er inderdaad overheen gelezen, waarvoor mijn excuses.
Downtime, als het goed was zag je ook wel een melding ervan?itsme schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:06:
Invite ontvangen, helaas doet de pagina het op dit moment niet.
Is reeds weer online.
Die PremiumWorld-pagina op XING doet inderdaad wat vervelend (error met iets over Rails, weet het niet precies meer). Uiteindelijk leek 'ie in Opera nog het beste te werken.
In de 'special offer conditions' is trouwens te vinden dat er maximaal 2000 fonera's op deze manier (dus via XING) zullen worden weggegeven.
[ Voor 24% gewijzigd door FlorisD op 24-02-2007 15:27 ]
Grutte Pier fansels
dan kunnen er 3 geregistreerd worden, en ook weer 3 invites de deur uit...
Even afwachten nog...
Zelfde voor mij. Ik hoop dat er iemand thuis is of dat ik hem dan anders gewoon bij het postkantoor kan ophalen. Had ik al gevraagd toen ik belde om een afspraak te maken voor maandag, maar dat kon blijkbaar nietFreshMaker schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:33:
Helaas werkt de TNT niet op zaterdag in deze buurt, dus zal moeten wachten tot maandag op de rest
dan kunnen er 3 geregistreerd worden, en ook weer 3 invites de deur uit...
Even afwachten nog...
ik wil ook wel een invitje
juan at skynet . be
Danku!

Misschien wordt het tijd de titel van dit topic te wijzigen in
Het grote "hoe krijg ik een gratis Fonero?"-topic
Anders blijf je "ik wil ook een invite" emailspam krijgen.
_██_
(ಠ_ృ)
Anoniem: 185882
dus nu komen ze morgen.., ergens.. in de loop van de dag - beetje klote dat ze geen tijd (rond ..) af kunnen spreken.
maar ja, je moet er wat voor over hebben - ik hoop dat het straks met wimax ook zo gaat,..
dan kan het nog leuk worden ; )
Zwelgje67@gmail
TUS92@hotm
freeksp@gmail
hebben alledrie een uitnodiging ontvangen
registreren, dan kan ik de volgende 3 gelukkig maken, en jullie ook weer 3 mensen van de lijst halen
[ Voor 3% gewijzigd door FreshMaker op 25-02-2007 22:48 ]
Ik wist van te voren dat ik er niet zou zijnAnoniem: 185882 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:45:
tnt was hier vrijdag, maar ik was hier niet
dus heb een briefje onder de bel gehangen, met het adres van een reserve-ontvanger
als het niet teveel om is, dan gaat de bezorger wel een blokje om voor je hoor
( voor hem ook prettiger, anders moet hij weer terug -
Nou, ik raak gewoon een beetje gefrustreerd van alle spam in dit topic.-Sander schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 08:09:
Heb jij het aan je hoofd ofzo? Je sociale vaardigheden zijn ook niet alles.
Maar ik had er inderdaad overheen gelezen, waarvoor mijn excuses.
Niemand leest het.
Sorry

ingevuld op http://foneroinvite.no-ip.org/
nog ff wachten....
[ Voor 107% gewijzigd door EraZor op 26-02-2007 15:01 ]
[ Voor 98% gewijzigd door MikeyMan op 26-02-2007 15:10 ]
Als het nou iemand was met nog maar 2 of 3 posts op dit forum......MikeyMan schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:40:
[...]
LEES DIE FUCKING WAARSCHUWING!!!!
Wat mij betreft mogen er maatregelen genomen worden tegen mensen die gewoon pertinent weigeren te lezen
Maar dit is ook nog een gebruiker met meer dan 1k posts.

Anders had ik ook direct geroepen van "doe maar een ban voor een dag of 3"

[ Voor 44% gewijzigd door EraZor op 26-02-2007 15:02 ]
hoe denk je dat mensen aan veel posts komen?Coach4All schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:49:
[...]
Als het nou iemand was met nog maar 2 of 3 posts op dit forum......
Maar dit is ook nog een gebruiker met meer dan 1k posts.
iig niet door veel te lezen / zelf op te zoeken...
It sounds like it could be either bad hardware or software
henisa [apedinges] hotmail [dot] com
bedankt.
https://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?u=192763
Tering...henisa schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:41:
Wie heeft er nog een uitnodiging over ???
henisa [apedinges] hotmail [dot] com
bedankt.
NOGMAALS, LEES DIE WAARSCHUWING!!!!
Zitten jullie allemaal met je ogen dicht te typen ofzo?

Nog even geduld dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Xandrios op 26-02-2007 18:48 ]
Dit topic is gesloten.
Om het niet één groot op-som-topic te laten worden met mail adressen (we dubben nog of we het niet willen sluiten dit) heeft Westereen zich goed ingezet. Graag vanaf nu ook stoppen met het opgeven van mail adressen en invullen op: http://foneroinvite.no-ip.org/