Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
stean schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:41:
[...]

ik heb deze ook maar zelfs mijn eigen telfort simkaart accepteerd die niet. :'( :'( en unlocken gaat niet op de markt zei de beste marktkoopman :/ nu al wel even een bak met games ervoor aan het downloaden :)
ok dan kan je dus je eigen nummer niet houden :( Vervelend hoor! Maar iemand nog antwoord op de vraag of ie nog snel krassen krijgt?

Resistance is futile
Reg. datum: 03 februari 2002

Heb er een screenprotector opgezet. Gewoon plastic velletje welke je op maat knipt en goedblijft zitten zonder plaksel.
Je nummer kan je toch wel behouden, alleen moet je dan naar Telfort laten overzetten.

Who wants to life forever anyway...

surfende bloemen bijten niet

quote:
Bartske_16 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:49:
- Komen er snel krassen op het scherm?
Nee. En als je hem goed behandeld zelfs gewoon helemaal niet. Ik heb hem altijd in de broek van mijn spijkerbroek, zonder iets erbij (sleutels etc!), en na zo'n anderhalf jaar geen krasje te zien op het scherm. (OK ik ben voorzichtig. Ik heb nog nergens krasjes, alleen het zilver van de rand begint er op twee plekken af te slijten, maar dat zie je niet tenzij je goed kijkt).
quote:
- Gaat de batterij lang mee bij normaal gebruik (geen video's maken/kijken)?
Met alleen bellen en wat gepruts doe je er zo een dag of 5 mee. Zodra je alles gaat aanzetten wordt dat een stuk minder :P

Ik heb BT vaak aanstaan, maak veel foto's, gebruik 3G, internet, speel spelletjes, en dan heb ik ook nog push mail (dus elke paar minuten komt er een mailtje binnen)... en dan moet je hem wel iedere dag opladen, ja :P

Het blijft een briljant toestel. Zit te twijfelen over een G900, maar die heeft toch best wel nadelen t.o.v. een K800i! K850i is wel wat slicker dan een K800i, maar het verschil is veel minder groot dan tussen de K750i en de K800i; foto's zijn weliswaar 5mp, maar niet beter qua kwaliteit... Nog steeds een van de beste keuzes dus, zeker tegen dat soort prijzen.

PowerFlower wijzigde dit bericht 01-06-2008 15:36 (15%)

Reg. datum: 01 december 2006

Dit is misschien al wel enkele keren eerder voorgekomen, maar waar kan ik zien hoeveel smsjes ik heb verstuurd en verkregen?
Als iemand mij dit even kan melden zou ik daar blij mee zijn.

Bedankt, en de k800i is inderdaad een formidabel telefoontje!

xfire: enpthron

quote:
remczero schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:19:
[...]

Ik heb het ook gehad. Wat ik heb gedaan is open maken (met een tandenstoker bij de joystick het kapje eraf wippen) en vervolgens met een tandenstoker wat wd40 tussen de contactjes smeren. Werkt bij mij prima! Mijn joystick deed het voor het schoonmaken nog maar 1 richting goed, en nu is ie weer als nieuw ;)
Ben ik zo blij dat ik dit hier lees :). Eindelijk werk ie weer!! :+
quote:
rCk schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:06:
Dit is misschien al wel enkele keren eerder voorgekomen, maar waar kan ik zien hoeveel smsjes ik heb verstuurd en verkregen?
Als iemand mij dit even kan melden zou ik daar blij mee zijn.

Bedankt, en de k800i is inderdaad een formidabel telefoontje!
Menu -> Settings -> tabblad Calls -> Time & Cost -> Messages counter
Enkel verzonden berichten wel..

Henridv wijzigde dit bericht 15-06-2008 00:27 (32%)

Reg. datum: 03 januari 2000

Heeft iemand al eens ervaring gehad met het probleem dat de microfoon uitvalt ?
Bij mij is ie spontaan uitgevallen en er met geen mogelijkheid nog leven in te krijgen. Batterij eruit etc. help niet.

Pong38 wijzigde dit bericht 20-06-2008 09:42 (11%)

*** Asus P4PE *** P4-2.4@2.8 *** Dane Elec 512 MB PC2700 DDR SDRAM Cas 2.5 *** Iiyama A902MT *** Seagate Barracuda V 120 GB *** Asus V9280 TD *** NEC 1100a DVD fikker *** Plextor PlexWriter 24/10/40 ***

Mijn k800i is bijna twee jaar meegegaan zonder enig probleem, behalve de joystick die nu wel gaar begint te worden.

Heb hem in juli 2006 gekocht, en ziet er nog steeds zeer goed uit. Alleen wat krasjes op het cameraklepje, en 1 op het scherm dankzij een sleutel..

Ben er lang tevreden mee geweest, totdat ik vandaag een n82 kocht :).

Dit is dus mn laatste bijdrage hier over dit zeer goede toestel. ;)

quote:
Bartske_16 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:49:

- Komen er snel krassen op het scherm?
- Gaat de batterij lang mee bij normaal gebruik (geen video's maken/kijken)?
Scherm is heel goed, ik ga er niet super zuinig mee om, en scherm zit nog geen kras op, terwijl hij wel eens een stenen trap afgevallen is waarna hij in stukken lag en een deuk bovenaan heeft.. maar scherm had geen kras..
Erg goed dus.

Batterij doe het goed, wat je van een moderne telefoon mag verwachten.

Ik heb trouwens zelf ook nog een vraagje.. ik heb sinds kort een icoontje van een koffer in mijn bovenste statusbalkje (waar dus ook je batterij, signaal sterkte, BT status etc). Ieman enig idee wat dat betekend?

Geweldige telefoon! Heb hem nu sinds december 2006 en ben er erg tevreden over.Vind hem wel een beetje saai worden, maar dat komt omdat er zoveel nieuws op de markt is gekomen.Het enige tot nu toe wat kapot is zijn de oordopjes, verder nog niets eraan gehad (afkloppen ;)) Alleen werkt de joystick niet altijd even snel meer maargoed zolang alles het nog doet is het oke..Ga hem eind dit jaar wel inwisselen voor de SE X1.

Citroën DS 23 IE

Ik heb sinds donderdag een Allure Brown K800i (tweedehands). De achterkant was erg vuil (krassen, afgebladderde verf) en ik heb die in een winkeltje laten omwisselen voor een achterkant van een kapotte K800i in dezelfde kleur. Er zit dus een zo goed als nieuwe originele achterkant op voor 10 euro.
Mijn toestel heeft echter nog de softwareversie R1ED001 en ik had natuurlijk graag de allerlaatste software gehad. De SE update-tool geeft aan dat er geen nieuwere software is voor mijn telefoon (is nochtans niet gebranded of gesimlockt).

Kan ik mijn telefoon laten opsturen naar een SE Service Point voor een software update (ik heb de garantiebon nog die loopt tem maart 2009). Of kunnen zij zien dat de achterkant veranderd is (is uiteindelijk maar een tweetal vijsjes losdraaien).

Ik wil met name de software updaten omdat ik af en toe last heb van een spontane reboot...

Ander vraagje ;) Heeft er iemand een kapotte Allure Brown op overschot? Ik ben op zoek naar het memorystick 'deurtje': dat is er bij mij niet meer aan 8)7

colijn.be Nikon D70s - 18-70 kitlens - 70-210 Nikkor zoom

Citroën DS 23 IE

quote:
kennyC schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:08:
Via proximus kan je blijkbaar enkel G3 tv kijken op je K800 als die uit een proximus/vodafone pakket komt en dus voorgeprogrammeerd is. Dikke pech voor mij dus :(
Dit schreef kennyC in Deel 5 van het topic. Ik heb een unbranded K800i en kan ook geen Mobile TV kijken op dit moment. Zou het kunnen dat Proximus 2 jaar later nog dezelfde praktijk toepast?

cocico wijzigde dit bericht 29-06-2008 00:28 (20%)

dag mensen,

ik zie dat 80% van de posts zon beetje over problemen gaan. Nu kan ik de k800i van mijn neef overnemen. Die is er zuinig mee omgegeaan, maar hij is natuurlijk wel een jaartje oud. Grote kans dat ik binnenkort allerlei kuren krijg? En zal ik daarom deze telefoon maar niet nemen? Volgens mijn neef is er nu niets mee aan de hand. ik heb heb zelf werkend gezien, en hij doet alles nog prima.

let me know

Everybody is wired

quote:
jeroentje schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:19:
dag mensen,

ik zie dat 80% van de posts zon beetje over problemen gaan. Nu kan ik de k800i van mijn neef overnemen. Die is er zuinig mee omgegeaan, maar hij is natuurlijk wel een jaartje oud. Grote kans dat ik binnenkort allerlei kuren krijg? En zal ik daarom deze telefoon maar niet nemen? Volgens mijn neef is er nu niets mee aan de hand. ik heb heb zelf werkend gezien, en hij doet alles nog prima.

let me know
Tuurlijk gaat 80 % van de post over problemen. Dat is een algemeen trekje van Nederlanders :p

Het enige algemene probleem is dat het joystickje niet meer goed reageert. Gelukkig heeft iemand in dit topic een goede oplossing gepost.

Voor de rest weet ik geen problemen. Ik ben er erg gelukkig mee. Anders vraag je of je de telefoon een weekje mag lenen. Hij blijft toch in de familie.
Idd posten mensen met problemen eerder, dan wie tevreden is, maar onze K800i is in augustus twee jaar oud en doet het nog prima.
Ook geen joystick-problemen hier, maar hij zit wel in een beschermtasje, dat is natuurlijk anders, dan los in de broekzak (stof !).

quote:
dag mensen,

let me know
Ik heb deze telefoon nu 2 jaar en hij werkt nog helemaal perfect. Heb hem altijd in mijn broekzak gehad en nog nooit echt problemen mee gehad. Is een leuk en goed telefoontje!! :)

Reg. datum: 21 januari 2007

Even een vraag.

Mijn telefoon doet sinds een week erg raar en wou hem dus opsturen naar t-mobile. Daar stond dat ik eerst terug naar fabrieksinstellingen moet (Masterreset?) Maar ik vraag mij nu af, ben ik dan al mijn 06-nummers kwijt uit mijn telefoonboek?

Everybody is wired

quote:
QuiCk01 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:35:
Even een vraag.

Mijn telefoon doet sinds een week erg raar en wou hem dus opsturen naar t-mobile. Daar stond dat ik eerst terug naar fabrieksinstellingen moet (Masterreset?) Maar ik vraag mij nu af, ben ik dan al mijn 06-nummers kwijt uit mijn telefoonboek?
Nee,

menu -> telefoonboek -> options -> advanced -> back up to M.S.

Er wordt nu een backup gemaakt naar je memory stick.

Als je de telefoon inlevert voor de reparatie dan haal je de simkaart, memorystick, accu en accuklepje eraf. Geen risico nemen dat je een onderdeel kun kwijtraken. Plus dat je soms wel eens geluk kunt hebben dat je per ongelijk een nieuwe accu terug kunt krijgen :D
quote:
dag mensen,

let me know
Ik heb mijn k800i net een jaar, had em 2ehands overgekocht via marktplaats. Ik ben er totaal niet voorzichtig mee geweest, maar hij doet het echt nog prima. Als hij er zuinig op is geweest hoef je je al helemaal geen zorgen te maken. Zelf heb ik af en toe last van men headset, dat het wat stoort, maar dat ligt wel aan mij denk ik, nog geen andere mensen tegengekomen die dat hadden. Gewoon nemen die telefoon. :)

Reg. datum: 08 maart 2002

heb het problem dat mijn telefoon in carkitmodus blijft staan als ik de auto verlaat. DAt wil zeggen dat ik geen gesprekkenkan aannemen. Het grappige isdat de telefoon zegt dat de verbinding verbroken is maar hij blijft de gesprekken omleiden.

iemand een oplossing?

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

quote:
dread schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:40:
heb het problem dat mijn telefoon in carkitmodus blijft staan als ik de auto verlaat. DAt wil zeggen dat ik geen gesprekkenkan aannemen. Het grappige isdat de telefoon zegt dat de verbinding verbroken is maar hij blijft de gesprekken omleiden.

iemand een oplossing?
Welk type carkit heb je?
En is de telefoon via Bluetooth verbonden of zit hij in een houder?

Het is bekend dat bepaalde Ford carkits wat apart gedrag vertonen.
Indien een Parrot carkit gebruikt wordt moet je minstens de R1KG001 of hoger gebruiken.

Reg. datum: 08 maart 2002

quote:
mtouw schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:38:
[...]

Welk type carkit heb je?
En is de telefoon via Bluetooth verbonden of zit hij in een houder?

Het is bekend dat bepaalde Ford carkits wat apart gedrag vertonen.
Indien een Parrot carkit gebruikt wordt moet je minstens de R1KG001 of hoger gebruiken.
Ik heb de JVC KD-BT1 en hij is verbonden met bluetooth.

momenteel werkt alles weer. Misschien was het een eenmalige aktie van de k800i. ;)

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

GFJGUEN
Reg. datum: 15 september 2004

Ik heb mijn k800i nu ook alweer een jaar en een aantal maanden, en krijg nu kuren met de ontvangst.
Mensen die mij bellen, krijgen direct de voicemail (ook al heb ik vol bereik). Zodra ik zelf bel met de telefoon is er niets aan de hand, en krijg ik dus vervolgens allemaal gemist oproepen & de smsjes binnen.
Zit soms wel een dag tussen voordat ik de gemiste oproep als bericht krijg, en dat ik dus daadwerkelijk gebeld heb.
Hierdoor nu al enkele belangrijke dingen misgelopen, en het begint mateloos te irriteren.
Iemand anders die dit probleem bekend voorkomt? of zal dit een gevalletje RMA worden...
Citroën DS 23 IE

Na een dikke maand met mijn tweedehands K800i: wat een pracht van een toestel :)

Via XS++ de icoontjes aangepast naar de icoontjes bij het Aperture thema van de K770i (wat wil zeggen dat ik na 5 jaar (T300, T630, K750 & K800) eindelijk eens een ander soort icoontjes zie).

GMail & Google Maps werken icm 3G als een zonnetje!

MobyToday is ook een topapplicatie! 21 dagen trial van een achtergrond Javatje dat zich in je achtergrond nestelt en je zo op de hoogte houdt van de aankomende taken uit je agenda! Heel handig!

Als leuk spelletje kan ik iedereen Brain Challenge aanraden! Een spel zoals de Brain Trainer op de Nintendo DS om je geheugen te trainen ;)

Man, ik ben in love met mijn K800i :) Buiten het joystickje geen opmerkingen over het toestel :)

Reg. datum: 25 augustus 2001

Mijn K800i is net overleden. Na het wisselen van een sim kaartje wil die niet meer opstarten. Ook als ik hem aan de lader hang gebeurt er niets meer. Nu heb ik de achterkant open geschroeft maar verder dan dat krijg ik hem niet uit elkaar helaas. Als ik nu de telefoon probeer in te schakelen zie ik een klein ledje knipperen aan de binenkant net onder/naast het infarood ledje. Volgens mij knippert die 6 keer, het gaat bijna te snel om te tellen. Zou dit een errorcode kunnen zijn van een zelf diagnostic ofzo? Er zit ook een sneaky druk-schakelaartje net boven de accu en onder de 2 elco's van de flitser. Iemand een idee waar die voor dient? Ik hoopte dat ik'em daarmee kon resetten ofzo maar helaas pindakaas, ding is zo dood als een.... vul maar in. het zal wel hopeloos zijn maar ik baal er behoorlijk van, maarja, niet geschoten is altijd mis. Iemand een idee hoe ik hem weer tot leven krijg mss? PS, ik heb dat ding gekocht in september 2006.

//edit - die schakelaar is blijkbaar om interne geheugen te wissen. En dat rode lampje is dus gewoon het infrarood lampje.

Nu probeer ik software te vinden die de eprom kan updaten maar tis allemaal van die betaalde software. Weet iemand toevallig een proggie hiervoor?

//edit2

WOOOOOT - ocdaan is making a happydance :*)

Na een paar uurtjes zoeken en kutten heb ik hem weer levend....

Via het proggie "Kulankendi client" heb ik een eprom update gedaan en 5 sec later wekte de phone weer.... echt super!!! _/-\o_

//edit3 - wotanclient werkt niet trouwens...

ocdaan wijzigde dit bericht 14-08-2008 14:12 (22%)

goed bezig ;) Mijn K800i gaat volgende week met pensioen. Dit is de enige telefoon die ik gehad heb welke nooit is terug geweest naar de fabrikant. De Omnia van Samsung zal vast niet zo reliable zijn...

It's me out there....Scared yet!?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws