Met de ontvangen smsjes is dit geen probleem, maar bij de verzonden berichten verdwijnt de datum. Dit gebeurt zowel bij fma als phone explorer.
Heeft iemand een goede manier om de verzonden berichten te backupen met behoudt van de datum?
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K800i topic - deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!
WHWWLMXP
kan je niet gewoon een backup uitvoeren met het standaardprogramma van SE?quote:Timmai17 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:24:
Ik heb na een jaar mijn t-mobile branded k800i laten unlocken, maar is het ook nog mogelijk om al die t-mobile crap eraf te slopen?
nope, zelfde probleem hier.. slaat de telefoon die info wel op?quote:bartbh schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:18:
Ik wilde graag de smsjes die op m'n telefoon staan kopieren naar de computer.
Met de ontvangen smsjes is dit geen probleem, maar bij de verzonden berichten verdwijnt de datum. Dit gebeurt zowel bij fma als phone explorer.
Heeft iemand een goede manier om de verzonden berichten te backupen met behoudt van de datum?
De telefoon slaat deze info wel op, maar deze info komt niet op de computer terecht... Helaas.quote:ToolkiT schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:24:
[...]
nope, zelfde probleem hier.. slaat de telefoon die info wel op?
in een plastic zakje doen met van die vocht vreters kan je nog proberen...quote:Peterke_f schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:47:
Mijn K800I Telefoon is in de wasmachine gegaan met nog een jaar abbonement te gaan . De Telefoon 3 uur met de föhn verwarmd , helemaal droog alleen hij doet nog steeds niks moet ik nog wat langer wachten . Of is het definitief het einde ?
Was ernorm tevreden over deze telefoon nooit geen problemen mee gehad vindt het erg jammer .
Mischien als hij echt kapot is koop ik de vervanger V630i . Iemand ervaring mee ?
Groeten Peter
De camera is hetzelfde. Enige verschil is uiterlijk, en de K810i heeft een paar software toevoegingen.quote:cc12 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:11:
Is er op fotografisch gebied nog een verschil tussen de K800 en de K810? De specificaties van beide toestellen zijn namelijk vrijwel hetzelfde (ik heb het dan niet over de afmetingen, uiterlijk en het gewicht).
Inmiddels was mijn telefoon redelijk dicht bij de dood, niets anders meer dan een 'please wait' screen (waarschijnlijk doodgeflashed) en ik heb hem naar een service punt (repair&co) gebracht. Hier konden ze de software ook niet meer updaten en hebben ze hem naar SE gestuurd. Met zo'n 3 weken verwachten ze hem terug. Ik hoop dat mijn hierboven beschreven problem dan ook opgelost isquote:Tweakable schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:51:
Sms-berichten komen vaak 'beschadigd' binnen, ook komen sms-berichten binnen met daarbij een andere afzender uit mijn telefoonlijst...
Ik heb de software geupdate, lijsten geleegd. Andere sim geprobeerd.
Ik heb al heel wat afgezocht en gebeld met Sony-Ericson maar het probleem met mijn k800i lijkt niet echt bekend te zijn. Hopende dat 1 van jullie een mogelijke oplossing weet.
PSP --- AMD64 3200+, DFI Lanparty Ultra-D, Corsair 1Gb (2x512) pc4400, Asus 6600GT top, Maxtor250G, Zalman400W, Thermaltake Soprano Black+window
Harder, Better, Faster, Stronger
Harder, Better, Faster, Stronger
niemand heeft dit al blijkbaar meegemaakt dus bij deze voor toekomstige bezoekers.quote:dread schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:17:
Ben sinds gisteren weer overgeschakeld naar de t630. Wat een lekker telefoontje was dat toch en wat een mogelijkheden had die toch voor die tijd!!
Maar mijn K800i geeft zware kuren.
Hoe te weten gekomen.:
Ik heb de bluetooth handsfree set JVC KD-BT1 en wilde mijn telefoon daarmee uitproberen. Dat werkte echter nooit en gaf veel problemen. Echter begon ik rond die tijd te merken dat telefoontjes niet meer aankwamen. Mensen belden me maar kregen direct mijn antwoordapparaat. De dag erna kreeg ik dan een sms met 9 oproepen gemist. (sms 'jes is een dienst van t-mobile)
Heb toen een update gedaan via de telefoon maar dat heeft de problemen niet opgelost, eerder verslechterd. Hij loopt nu ook regelmatig vast. Moet wel zeggen dat het de eerste update is sinds anderhalf jaar. (if it ain't broke, don't fix it! filosofie)
Dus nu ligt de K800i wekeloos thuis.
Wat raden de mensen me hier aan?
Master reset, Factory reset?
of misschien opnieuw updaten maar nu via seus.
(Ik kan echter niets terugvinden in de startpost over updaten via seus. Ook als ik in dit deel zoek (zoekterm: seus) vind ik niet hoe dit moet gebeuren.
Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!
Ik heb ze hier voor je geupload: http://www.speedyshare.com/267190287.htmlquote:Kurvers schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:14:
Ben wegens 'n master reset m'n standaard thema's kwijt.
Zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn om deze (tijdelijk) even te plaatsen voor me? Of weet iemand 'n plekje waar ik ze kan vinden?
Alvast bedankt!
MBP 15.4"
Webhawkjuh wijzigde dit bericht 03-04-2008 15:57 (8%)
Radio Tweeeeee!111one
Een moderator wijzigde dit bericht 10-04-2008 10:21 (5%)
Reden: groeten/danken niet nodig
GoT Index » GSM's » Het SonyEricsson K800i topic - deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona