Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 08 september 2007

quote:
MrAngry schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:06:
GSM EIndhovuh! Ziet er heel dubieus uit, maar hij is daar 4e goedkoper. Had je zelf ook wel kunnen vinden.
Maar samen met de verzendkosten komt dat toch weer uit op ¤187 ;) die andere waar ik hem voor ¤179 heb gevonden was inclusief verzendkosten.

dan zal 179 wel de goedkoopste zijn op het moment

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Reg. datum: 08 september 2007

Grote kans ja, maarja, het valt altijd te proberen om hem nóg goedkoper te kunnen krijgen.

quote:
pazziej schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:11:
[...]

ie andere waar ik hem voor ¤179 heb gevonden was inclusief verzendkosten.
Dan was ie dus goedkoper, dan moet je dat zeggen (172,50 oid dus), want nou heb ik voor niks een post getypt.. Maar we zijn er nu wel klaar mee.

Toch zou ik nog ff goed nadenken over je k800i koop-beslissing.
Ik zou het eerst ook doen maar ga waarschijnlijk toch voor een ander toestel.
De k800i heeft dan wel een leuke camera maar de video camera daarentegen is nogal crappy. Daarom denk ik de n73 te nemen. Al in overweging genomen?
N73 en k800i verschillen eigenlijk niet veel vind ik qua foto's behalve dan de nachtfoto's daarin is de k800i beter door zijn xenonflitser.

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Kwa foto's is de k800i een stuk beter dan de N73, ik heb een x een review ergens gezien, weet zo niet meer waar, maar daar hadden ze oa. de kleurechtheid bekeken van cameratelefoons en daar kwam de k800i als beste uit de bus, daar was toen ook de N73 in die test.

Echter heb ik die N73 ook wel eens in de handen gehad en ik moet zeggen dat deze wel iets sneller de foto's laat zien als je de foto's wil bekijken, bij de k800i duurt het heel even. En over de videocamera, tja die gebruik ik (bijna) nooit, dus heb ik ook niet zoveel ervaring mee.

Verder weet ik niet zoveel van de N73 af, ik moet wel zeggen dat ik de k800i heel intuïtief vind aanvoelen, maar dat is mijn mening.

De k800i is inderdaad een erg fijne telefoon, tenminste zo lijkt het mij.
Alleen ja tegenwoordig met YouTube, wat best wel populair is ^^ is een redelijke videocamera wel handig.
Dus denk je hem nooit te gebruiken ga dan voor de k800i, heb je belang bij een redelijke videocamera ga dan voor de n73 denk ik zo.

quote:
Blueflame_Core schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:40:
De k800i is inderdaad een erg fijne telefoon, tenminste zo lijkt het mij.
Alleen ja tegenwoordig met YouTube, wat best wel populair is ^^ is een redelijke videocamera wel handig.
Dus denk je hem nooit te gebruiken ga dan voor de k800i, heb je belang bij een redelijke videocamera ga dan voor de n73 denk ik zo.
De videocamera van de N73 is idd een stuk beter, maar zoals terecht al opgemerkt, de fotocamera is weer slechter. Ik vind de interface van de k800 beter, maar de nokia heeft voor m'n gevoel het hele mp3 gebeuren weer wat beter voor elkaar, al was het alleen maar omdat er gewoon (mini/micro?)sd in kan.
Ik zou overigens sowieso 30e meer neerpleuren en voor de k810 gaan, maar als de koper op 1 of 2 euro kijkt zal dat wel geen optie zijn.

Hmm daar zeg je wat.
Ik kan ook nog niet kiezen, het is echt een drama. Er is niets maar dan ook niet wat er nou echt uitspringt -_- ZO IRRITANT :P.
Ik zal de k810i eens checken al vind ik het niet een wonderschoon ding, toch even de videokwaliteit checken op youtube :P.

K810i is ook niet denderend.
K850i valt ook tegen.
Ik kan nu niet echt een uitblinkende verschil in kwaliteit zien als ik eerlijk ben ook niet ten opzichte van de n73.
Behalve dan dat de camera van de n73 beter is dan k800i.
Qua prijzen zit er wel verschil in.

Blueflame_Core wijzigde dit bericht 25-02-2008 12:49 (29%)

Reg. datum: 27 augustus 2003

Bij de MediaMarkt waren de K800i er voor 179 euro. Toen heb ik er maar eentje gehaald :) Echt een briljante telefoon :) Ik had eerst een clamshell van samsung maar dat schiet echt niet op met zo'n klepje.

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

zijn er mensen met ervaring in het maken van java applicaties of games?
Ik vraag me namelijk af of je een bestaand .jar bestand ook kunt veranderen mbv SDK (bijv. het wijzigen van tekst in een bepaald programmaatje), of dat je altijd een nieuw bestand moet maken met SDK en die vervolgens opslaan als .jar of zo.

speurder wijzigde dit bericht 25-02-2008 15:45 (22%)

Graag gedaan!

Vanochtend pak ik mn K800i erbij. Ik gebruik hem tegenwoordig voor mn 2e nummer welke ik amper gebruik. Batterij was vast en zeker leeg na een week niets gedaan te hebben. Ik sluit hem aan op de lader, maar hij deed niets.

Toen wilde ik de batterij er even opnieuw inzetten, maar ik kreeg het klepje niet meer vast :/

De accu bleek in dikte gegroeid... opgeblazen :? :? Echt geen idee hoe het komt. Zijn hier nog meer gevallen van bekend ?

Tutti-frutti wijzigde dit bericht 26-02-2008 12:20 (6%)

wow, dat is overbelasting, dan heeft ie te hard opgeladen ofzo, ik weet niet of dat kan gebeuren als er teveel power gevraagd wordt. Ik zou wel oppassen met die batterij. Als die teveel opblaast, kan ie in de fik vliegen,dat gebeurt natuurlijk niet zomaar, maar toch.

Ik zou er eens achteraan gaan als ik jou was.

Nixweerd wijzigde dit bericht 26-02-2008 23:03 (29%)

raar hoor. maar je hoort wel eens van exploderende telefoons toch?

Was toch alleen bij nokia's gebeurt :P? Tenminste dat was op het nieuws, nog nooit last van gehad maarja.

en bij dell laptops met een bepaald merk accu's, weet zo ff niet welk merk

edit: nja, het zijn dus sony accu's, maar ik weet niet of het ook LiPo accu's waren, of dat het Li-ion accu's zijn. En dit is alleen gemeld voor laptop accu's.

Er zijn wel eens mobieltjes in de fik gevlogen, maar kan niks van sony daarvan vinden.

Nixweerd wijzigde dit bericht 27-02-2008 22:44 (63%)

Graag gedaan!

Heb ze toch maar gemaild. Misschien dat ze nog wat willen regelen (foon is meer dan een jaar oud helaas). Ik laat het wel weten :)

quote:
Nixweerd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:34:
als je op de k800i een back-up wil maken van het adresboek, moet je naar het telefoonboek gaan, dan op nieuw contact gaan staan, daar naar de opties gaan -> geavanceerd -> Back-up op M.S.
Dan haal je de memorystick uit de mobiel, steek je in de pc, of je sluit de k800 aan op de pc.
Dan ga je op de memorystick naar het mapje System (dit is een verborgen map) dan naar het mapje PIM en daar staat de back-up van je telefoonboek, dit bestand kan je gewoon openen met kladblok, het is dus gewoon een tekstbestand.

Trouwens, ik ben nog op zoek naar een leuk achtergrondje of thema voor m'n mobiel, heeft iemand nog iets leuks wat ik zou kunnen gebruiken?
Dankjewel!, heb nu idd. alles in een text bestand staan..had ik veel eerder moeten weten, dan had ik niet in de stress gezeten of al mn tel. nr's er nog opstonden na reparatie ;)
Ik heb gister een leuke Heineken background cq. screensaver gekregen, misschien kan ik je daarmee blij maken?

ik ben hard op zoek naar iets waarmee je plattegronden kunt bekijken via java applicatie, zonder dat je internetkosten maakt (bij naviagitesoftware). tot nu toe kan ik niets vinden, bij alles moet'ie contact met internet maken.
Ik heb wel kaarten gemaakt in .tar, .jpeg en .png formaat, maar deze zijn allen niet te openen, ook niet met trekbuddy o.i.d.
Heeft iemand een tip? Als ik slechts een paar steden op mijn mobiel kan bekijken, zou ik al heel happy zijn....
(Ik las ergens anders dat iemand wel eens een javaaprogrammatje had waarmee'ie een plattegrond kon bekijken, maar helaas stonden er geen gegevens van het programmaatje bij)

quote:
v1nzent- schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:45:
[...]

Dankjewel!, heb nu idd. alles in een text bestand staan..had ik veel eerder moeten weten, dan had ik niet in de stress gezeten of al mn tel. nr's er nog opstonden na reparatie ;)
Ik heb gister een leuke Heineken background cq. screensaver gekregen, misschien kan ik je daarmee blij maken?
graag gedaan :)
en met heineken maak je me niet blij :X
Ik houd het liever bij grolsch :+

quote:
speurder schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:03:
ik ben hard op zoek naar iets waarmee je plattegronden kunt bekijken via java applicatie, zonder dat je internetkosten maakt (bij naviagitesoftware). tot nu toe kan ik niets vinden, bij alles moet'ie contact met internet maken.
Ik heb wel kaarten gemaakt in .tar, .jpeg en .png formaat, maar deze zijn allen niet te openen, ook niet met trekbuddy o.i.d.
Heeft iemand een tip? Als ik slechts een paar steden op mijn mobiel kan bekijken, zou ik al heel happy zijn....
(Ik las ergens anders dat iemand wel eens een javaaprogrammatje had waarmee'ie een plattegrond kon bekijken, maar helaas stonden er geen gegevens van het programmaatje bij)
Je bedoelt gewoon een soort van map op je mobiel, maar zonder de gps functionaliteit?

hmm, ik heb wel iets van google maps gezien, die kan zonder gps werken, maar daar heb je dan wel weer internet voor nodig en dat wil je nie. Kan zo niks vinden waar je gewoon maps opslaat.

ik heb alles geprobeerd, maar bij geen enkele lukt het om kaarten op te slaan die hij 'uit de lucht' haalt (heb nu even in het weekend gratis internet met hi prepay, maar daarna niet meer....), maar ook op de memory stick geplaatste kaarten in diverse formaten kan ik dus niet openen met deze programma's. Of doe ik iets fout?
(n.b ik heb gebruikt: mobile g-maps, nav4all, trekbuddy, wayfinder, earth beta, j2memap, navigon).

een plattegrond als pdf opslaan en dit met een pdf reader openen lukt ook niet, daar is het te zwaar vor. misschien moet ik pdf-jes in hele kleine stukjes knippen.

Sms-berichten komen vaak 'beschadigd' binnen, ook komen sms-berichten binnen met daarbij een andere afzender uit mijn telefoonlijst...

Ik heb de software geupdate, lijsten geleegd. Andere sim geprobeerd.

Ik heb al heel wat afgezocht en gebeld met Sony-Ericson maar het probleem met mijn k800i lijkt niet echt bekend te zijn. Hopende dat 1 van jullie een mogelijke oplossing weet.

PSP --- AMD64 3200+, DFI Lanparty Ultra-D, Corsair 1Gb (2x512) pc4400, Asus 6600GT top, Maxtor250G, Zalman400W, Thermaltake Soprano Black+window

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws