Gathering of Tweakers

Quicksearch
Die ziet er wel robuust uit, best tof.

Vind het wel jammer dat de pookjes weer steeds minder worden bij mobiele telefoons. Ze worden weer schaars. vind die dingen echt heel fijn werken. Heb niet het gevoel dat dat bij zulke toetsen ook goed werkt.

Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar die xperia x1, lijkt me ook een heel tof ding

Nixweerd wijzigde dit bericht 19-02-2008 23:58 (14%)

Reg. datum: 09 november 2007

Ik zou nu zeker geen SE K800i meer kopen. Gebrek vooral op mediaplayer niveau

Canona

Mediaplayer gebeuren gebruik ik niet.. :)

De Xperia is ook erg mooi inderdaad, maar als een W890i niet binnen mijn budget valt,
wat denk je dan van zo'n telefoon? :Y)

30D | 350D | 18-50 | 50 | 85 | 70-200

Nou ik heb nu een Nokia 6230i dus zoveel ben ik niet gewend :p behalve dan dat nokia altijd lekker shockproof is althans dat is mijn ervaring. De camera is bagger.
Ben echt een Nokia man alleen hebben ze op het moment weinig speciaals op de markt of ze zijn veel te duur.
die W890i is ook wel leuk alleen ik vraag me steeds af waar voor staat die K of die W :p.
(Kamera / Walkman ?)

En ook ik heb nog even voor ik een nieuw abo moet alleen zullen die nieuwe toestellen wel weer super duur worden in het begin.
De k800i los met een sim only is op zich wel aantrekkelijk. 2gb en bluetooth stereoheadset erbij :P.
Daar word het geluid ook weer stuk beter van volgens mij dus dan heb ik een goede camera/mp3 speler voor op zich weinig geld.

Cyclonist wat bedoel je met ;
"wat denk je dan van zo'n telefoon?" :p

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Ik ben echt totaal niet weg van Nokia, heb wel eens van die dingen gezien, toen hadden ze een tijd dat ze er heel lelijk uit zagen, dat is nu wel beter, maar ik heb gehoord dat die interface van de nokia N95 bijvoorbeeld zeer bagger was, niet intuïtief. Ik ken iemand die soms al problemen heeft om een telefoonnummer van iemand op te zoeken, dat is toch wel essentieel voor een telefoon.

Dit heb ik totaal niet bij de SE K800i, alleen sommige programma's zou je op een andere plek zoeken, maar dat zijn slechts applicaties die je toch niet vaak gebruikt...

Ja en puur vanwege de goede camera en mp3 speler denk ik de k800i dus toch te nemen omdat er geen beter alternatief is :p de k850i heeft stomme rubberen toetsen de k810i heeft stomme toetsen en verschilt haast niks met de k800i dus ja enige optie k800i en ook nog betaalbaar

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Ik vond de toetsen van de k810i ook hartstikke lelijk, maar een kameraad van me heeft dat ding nu en nja, ze vallen toch niet tegen, het past toch wel weer bij de rest van het mobieltje. Mja, de k800i is natuurlijk wel goedkoper, ik weet niet precies hoeveel, maar opzich scheelt er ook niet zoveel tussen de k810i en k800 nee. Die k850i is dan wel weer dik lelijk (en voor mij mist ie het pookje). :p

ja idd nja de lelijkheid vind ik meevallen alleen ik heb gelezen dat de rubberen toetsen niet ideaal zijn :p

hehe, ik heb um wel es in de hand gehad in de mediamarkt, voelde niet echt vreemd aan ofzo, mjoa, doe mij deze k800 maar, zit tenminste mooi pookje op :p
Trouwens die k850i heeft een automatisch lenskapje geïntegreerd, zodra de camera aangezet wordt, gaat het schuifje open, kan handig zijn, maar ik vind het net zo makkelijk om zelf het schuifje open te doen en dat dan de camera aangaat :9

Canona

quote:
Blueflame_Core schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:11:
Cyclonist wat bedoel je met ;
"wat denk je dan van zo'n telefoon?" :p
Dat als een W890i buiten m'n budget valt, zo'n Xperia dat zeker doet ;)

Qua specificaties en interface etc. heb ik meer dan genoeg aan zo'n K800i,
maar gebruiksgemak (klepje) en vormgeving (vind een K750i/K810i mooier) is ook wel belangrijk.

30D | 350D | 18-50 | 50 | 85 | 70-200

idd :p en heb je al eens naar die bluetooth stereo headsets gekeken van SE? :D echt te gek man tel in de tas en headset aan :p

Mijn k800i is sinds gisteren dood :S

Ik deed de sim kaart vervangen. Sinds dien wil hij niet meer opstarten.
hij doet gewoon niks als ik de power knop in druk.
Heb zelf het volgende al geprobeerd:
Opstarten met power erop
Tel nacht aan stroom gelegd.
Andere batt. geprobeerd
mijn batt in andere tell (werkt)
batt connectors schoonmaken
SE Update service (hierbij gaat hij ook niet aan)

Wat me ook opviel is dat zodra ik de power know indruk er een lampje 5 keer gaat knipperen bij het infrarood glaasje. (soms doet ie 5 keer knipperen soms 1 keer "lang"1 sec ofzo branden)

las iets over een mogelijke kapotte EROM ergens op internet, maar hier kan ik verder niks van vinden

iemand een idee ?

Ik had gisteren voor het eerst dat tel. echt dood was en nergens op reageerde, maar na een paar minuten deed hij dan toch uit zichzelf weer wat.
Ik ging naar applicaties, HP-print en toen ging ik bij 'kalender' zoeken en toen blee'f'ie hangen: het licht ging zelfs niet meer uit, lang op power drukken, niks hielp. Na een paar minuten kennelijk toch ergens opgereageerd en toen was de applicatie gesloten.
Nog een keer hetzelfde geprobeerd en toen gebeurde het weer.
Wat kan er aan de hand zijn? Wat is er aan te doen??

quote:
phoenix1987 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:03:
Mijn k800i is sinds gisteren dood :S

Ik deed de sim kaart vervangen. Sinds dien wil hij niet meer opstarten.
hij doet gewoon niks als ik de power knop in druk.
Heb zelf het volgende al geprobeerd:
Opstarten met power erop
Tel nacht aan stroom gelegd.
Andere batt. geprobeerd
mijn batt in andere tell (werkt)
batt connectors schoonmaken
SE Update service (hierbij gaat hij ook niet aan)

Wat me ook opviel is dat zodra ik de power know indruk er een lampje 5 keer gaat knipperen bij het infrarood glaasje. (soms doet ie 5 keer knipperen soms 1 keer "lang"1 sec ofzo branden)

las iets over een mogelijke kapotte EROM ergens op internet, maar hier kan ik verder niks van vinden

iemand een idee ?
Ik heb vorig jaar gehad dat mijn k800i het niet meer deed, toen zag ik ook iets met dat lampje, toen heb ik hem naar zo'n kpn businesspoint gebracht en heb ik via de garantie een gloednieuwe k800i gekregen, kwam ook omdat ik haast had met m'n mobiel, ik ging 2 weken daarna weg naar australie, dus hebben ze dit zo even voor mij geregeld. Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er precies mis mee was.

Hallo jongens, ik heb een probleem.

Ik heb foto's zowel op mijn memorystick opgeslagen als op mijn interne geheugen. Nu kan ik alleen maar foto's op mijn computer zetten die ik op mijn memorystick heb opgeslagen. Hoe kan ik ook de foto's van mijn interne geheugen op mijn pc zetten?

Als ik hem aansluit via de kabel op mijn pc dan vind ie dus alleen de foto's van mijn memorystick.

:(
Wat sta je nou te kijken!

quote:
Ferraghini schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:48:

Ik heb foto's zowel op mijn memorystick opgeslagen als op mijn interne geheugen. Nu kan ik alleen maar foto's op mijn computer zetten die ik op mijn memorystick heb opgeslagen. Hoe kan ik ook de foto's van mijn interne geheugen op mijn pc zetten?

Als ik hem aansluit via de kabel op mijn pc dan vind ie dus alleen de foto's van mijn memorystick.

Makkelijkste is om de foto's naar je memorystick te kopieeren. En anders de andere optie selecteren als je de k800 aan de computer hangt (de bovenste). Dan krijg je beide opties.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

ik heb voor mijn werk een K800i gekregen, dus dit topic maar eens door gaan spitten...
(verkapt TVP ;) )

quote:

Je kan misschien eens proberen te foto's op je telefoon te verplaatsen vanaf je intern geheugen naar je memorystick?
quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:18:
[...]

Makkelijkste is om de foto's naar je memorystick te kopieeren. En anders de andere optie selecteren als je de k800 aan de computer hangt (de bovenste). Dan krijg je beide opties.
Hoe moet je de foto's naar je memorystick kopieeren? En als ik hem aansluit op mijn pc, dan kan ik alleen kiezen tussen bestandsoverdracht of telefoonmodus.

Edit: kopieeren is gelukt, het was ff zoeken.

Ferraghini wijzigde dit bericht 22-02-2008 22:18 (5%)

quote:
Nixweerd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:38:
[...]

Ik heb vorig jaar gehad dat mijn k800i het niet meer deed, toen zag ik ook iets met dat lampje, toen heb ik hem naar zo'n kpn businesspoint gebracht en heb ik via de garantie een gloednieuwe k800i gekregen, kwam ook omdat ik haast had met m'n mobiel, ik ging 2 weken daarna weg naar australie, dus hebben ze dit zo even voor mij geregeld. Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er precies mis mee was.
Had hier precies hetzelfde probleem, deedt helemaal niets meer, komt nog 's bij dat ik al mn nummers op de k800 had staan..briefje erbij gedaan dat mn tel. boek op de tel. stond.., en na een week weer terug..
Op het bijgeleverde form. wat erbij zat stond eigenlijk alleen dat er een update is gedaan, maar heb gelukkig dezelfde weer terug incl. nummers ed. ! :D :D
Wazig probleem dus :/
Heb net gelijk mn nummers gekopieert naar de mem. stick, maar kan daar geen bestand oid. vinden.
De link van MFA in de topicstart doet het niet meer nl.. Ik zou graag alles nl. in een Word/txt bestand willen hebben nl..
edit: SE PC Suite geinstalled, en een backup gemaakt..maar kan dus echt niet terug vinden waar het opgeslagen wordt..:S
Iemand een idee ?

v1nzent- wijzigde dit bericht 22-02-2008 23:16 (4%)

K800i
Reg. datum: 13 november 2006

quote:
[...]

Ik vind bij deze computer het intern geheugen en de memorycard..
welke firmware versie heb jij?

_RaXRoX wijzigde dit bericht 23-02-2008 18:32 (40%)

als je op de k800i een back-up wil maken van het adresboek, moet je naar het telefoonboek gaan, dan op nieuw contact gaan staan, daar naar de opties gaan -> geavanceerd -> Back-up op M.S.
Dan haal je de memorystick uit de mobiel, steek je in de pc, of je sluit de k800 aan op de pc.
Dan ga je op de memorystick naar het mapje System (dit is een verborgen map) dan naar het mapje PIM en daar staat de back-up van je telefoonboek, dit bestand kan je gewoon openen met kladblok, het is dus gewoon een tekstbestand.

Trouwens, ik ben nog op zoek naar een leuk achtergrondje of thema voor m'n mobiel, heeft iemand nog iets leuks wat ik zou kunnen gebruiken?

Ik heb nu al een tijdje dat wanneer ik iemand bel, dat het gesprek niet komt te staan bij "Gesprek". Bijvoorbeeld wanneer iemand belt en ik de telefoon te laat oppak zie ik niet wie er heeft gebeld. Ik heb hier nog een K800i liggen en ze hebben precies dezelfde instellingen, maar wel een andere firmware.

Heeft iemand dit eerder gehad of heeft iemand hier een oplossing voor?

Reg. datum: 08 september 2007

Ik ben van plan deze telefoon te gaan kopen. Voor wat hij biedt qua functies en specs is het zeker geen dure telefoon, maar ik ben benieuwd waar ik hem nou het goedkoopst, zonder abbonnement, simlockvrij kan kopen.

Goedkoper dan ¤179,- heb ik hem nog niet gevonden, maar ik ben en blijf een echte Nederlander, dus het moet goedkoper kunnen. Iemand suggesties?

GSM EIndhovuh! Ziet er heel dubieus uit, maar hij is daar 4e goedkoper. Had je zelf ook wel kunnen vinden.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws