Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de k810i gaan, een kameraad heeft deze. Ik heb de k800i en de k810i ziet er gewoon hartstikke lijp uit, eerst vond ik die ronde knoppen niks, maar dat valt me toch niks tegen.
Trouwens die zaklamp programma's voor de k800i werken ook op de k810i en het werkt perfect, voor mij iig.
Als het kwa prijs niet veel uitmaakt zou ik voor de k810i gaan. Omdat er net iets nieuwere techniek inzit, al is de camera volgens mij hetzelfde.
Kwa dikte is de k810i ook iets dunner en is het klepje beter weggewerkt, zodat deze niet zo snel open gaat.
Wat vinden jullie van de k850i dan, dit is de nog nieuwere versie, met een 5 megapixel camera?
Ik heb hem wel eens gezien, het is wel een leuke telefoon, maar ik mis het pookje, een mobiel met een pookje heeft een dikke pré bij mij.
edit: ohja, als je toch zolang moet wachten, zou ik nog even wachten met uitzoeken, aangezien er net die nieuwe mobieltjes zijn aangekondigd. En misschien is een smartphone dan wel veel goedkoper geworden, dus een beter alternatief.
Nixweerd wijzigde dit bericht 20-02-2008 00:03 (12%)