Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K800i topic - deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 19 december 2004

quote:
jochie79 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:23:
Ik ga mijn K800i verkopen. Wie weet hoe lang je normaal moet wachten op de unlockcode van T-Mobile?
Volgensmij binnen 10 minuten als je een My Tmobile hebt en je abo+gsm een jaar oud is!

Mozy

quote:
Dazsur schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:22:
[...]

Volgensmij binnen 10 minuten als je een My Tmobile hebt en je abo+gsm een jaar oud is!
Net gesproken met de helpdesk van Tmobile, blijkt dat ze de code moeten aanvragen bij de fabrikant, dat kan volgens de helpdesk maximaal 6 weken duren. De aanvraag is op 3 januari gedaan dus met een beetje pech heb ik 'm 13 februari pas.

jochie79 wijzigde dit bericht 10-01-2008 17:12 (33%)

Reg. datum: 06 januari 2008

Zijn er nog mensen aanwezig die net de k800i nieuw hebben gekodht?
graag wat ervaringen: is het zo dat de eerste bugs er nu uit zijn???

Wie dit leest is gek.

quote:
speurder schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:43:
Zijn er nog mensen aanwezig die net de k800i nieuw hebben gekodht?
graag wat ervaringen: is het zo dat de eerste bugs er nu uit zijn???
Met de laatste software draait hij perfect, enige wat je nog steeds niet moet doen is al te vaak je simkaart verwisselen :P

@mensen met vraag over unlock code
Bij KPN duurde het maar 1 dag (online formulier ingevuld, dag erna mailtje met unlock code, maar let wel op wat ik hierboven getypt heb.

Spike1506 wijzigde dit bericht 11-01-2008 11:37 (19%)

"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light."

spike: wat bedoel je met vaak de simkaart verwisselen? die neiging heb ik nl. nog wel eens....

en betekent dat wanneer ik nu een nieuw toestel koop, ik nog wel moet updaten etc.? ik las nl. ergens dat niet alles het dan meer goed doet, achtergrond verlichting wegvalt of zo. is dat dan nog wel steeds?

Reg. datum: 09 november 2007

Alcohol maakt meer stuk dat je lief is

Reg. datum: 23 maart 2006

weet iemand hoe je een playlist op de computer kunt maken van je mp3,
en die dan naar de telefoon kunt sturen?
lijkt me wel makkelijk ik heb nu een 8GB kaartje voor mijn k800i.
ik heb geprobeerd om met winamp een playlist te maken en die op de telefoon te zetten.
maar dan herkent die hem niet.

iemand sugesties?

serfbaws wijzigde dit bericht 11-01-2008 15:33 (32%)

Wie dit leest is gek.

quote:
speurder schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:58:
spike: wat bedoel je met vaak de simkaart verwisselen? die neiging heb ik nl. nog wel eens....

en betekent dat wanneer ik nu een nieuw toestel koop, ik nog wel moet updaten etc.? ik las nl. ergens dat niet alles het dan meer goed doet, achtergrond verlichting wegvalt of zo. is dat dan nog wel steeds?
Dat je op moet letten, het is namenlijk een bekende bug dat je telefoon "dood" kan gaan door niet goed je simkaart te verwisselen (heb pas geleden zelf gehad, gelukkig via een programma dat ik vond via google kunnen fixen)

"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light."

quote:
Spike1506 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:07:
[...]

Dat je op moet letten, het is namenlijk een bekende bug dat je telefoon "dood" kan gaan door niet goed je simkaart te verwisselen (heb pas geleden zelf gehad, gelukkig via een programma dat ik vond via google kunnen fixen)
Klinkt eng hoor. En als'ie dood is, dan ben je dus alles kwijt en doet je telefoon het nooit meer?

|{ing Øf ßlitz
Reg. datum: 24 januari 2003

vandaag toch maar even de k800i gehaald, voor als erbij telefoon en voor werk gebruik.

werd met de nieuwste firmware geleverd (160 euro bij MM) tip voor iedereen die hem wil halen, vraag naar de rabobank package, goedkoper dan de 180 uit de folder, 20 euro beltegoed, en unlocked en unbranded

"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo

Dus met een 4GB micro M2 kaartje zal de K800i ook wel geen problemen hebben zeker?

Over de instellingen van mijn SE K800i (abo Orange World) in verband met ,mijn pogingen webradio
zelf op mijn gsm te ontvangen nog het volgende:
Door: MrAngry schrijft op 30 dec 2007 dat ik alles via poort 80 moet laten lopen...
Bij de Streaminginstellingen/Internet Access heb ik wel 80 als Poortnummer maar
bij de Internetinstellingen/Internetprofielen/Orange World/Instellingen moet ik wel poortnummer 5080 handhaven als krijg ik geen Orange World verbinding.
Ik heb ook als voorbeeld aangehaald mijn poging om http://www.havenstadfm.nl//?m=21 op mijn gsm te ontvangen. Ze hebben mij nu aangeraden de volgende URL's te proberen:
http://markantfm.dahstream.nl/stream.m3u
http://markantfm.dahstream.nl/stream.asx
Maar bij de 1ste krijg ik als terugmessage: Bestandstype wordt niet
ondersteund door de telefoon.
Bij de 2e Opgeslagen in Video's op de Memory Stick....

Dat schiet dus niet erg op.
Maar ik blijf het proberen totdat 't lukt tenzij ik de duidelijke bevestiging krijg dat het
gewoon software matig bij dit toestel (SE K800i) nooit zal lukken.

quote:
Denko schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:17:
vandaag toch maar even de k800i gehaald, voor als erbij telefoon en voor werk gebruik.

werd met de nieuwste firmware geleverd (160 euro bij MM) tip voor iedereen die hem wil halen, vraag naar de rabobank package, goedkoper dan de 180 uit de folder, 20 euro beltegoed, en unlocked en unbranded
Denko: 160 euro bij Mediamartk?? volgens mij is (of nu: was) 'ie daar 179 hoor. bovendien ook simlock vrij.

|{ing Øf ßlitz

quote:
speurder schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:22:
[...]

Denko: 160 euro bij Mediamartk?? volgens mij is (of nu: was) 'ie daar 179 hoor. bovendien ook simlock vrij.
klopt, als je het losse toestel vraagt, vraag je om het rabobank pakket, krijg je het toestel (ook unbranded en unlocked) en 20 euro beltegoed voor 10 (of 20 euro, kan me niet meer herinneren) goedkoper

daar weet ik niets van,staat ook niet in de folder. een rabo toestel bij de mediamarkt kopen??? 160 euro?? Waarschijnlijk bedoel je het pakket, dat kost 180 euro en dan heb je je beltegoed inclusief. (20 euro).. is ook niet zo gek, wist niet dat het simlock vrij etc. is. Maar dan moet je misschien wel bij de rabo bankieren en daar zit ik niet.

speurder wijzigde dit bericht 14-01-2008 13:08 (52%)

|{ing Øf ßlitz

quote:
speurder schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:06:
daar weet ik niets van,staat ook niet in de folder. een rabo toestel bij de mediamarkt kopen??? 160 euro?? Waarschijnlijk bedoel je het pakket, dat kost 180 euro en dan heb je je beltegoed inclusief. (20 euro).. is ook niet zo gek, wist niet dat het simlock vrij etc. is. Maar dan moet je misschien wel bij de rabo bankieren en daar zit ik niet.
hehe, gelijk ff opgezocht, het was 169 voor simlockvrij toestel met een simkaart met 10 euro beltegoed, (komt 10 euro bij na registratie en 1x bellen, nog niet geprobeert)

m.a.w. je bespaart 10 euro t.o.v. de folderactie en je krijgt er ook nog eens 20¤ beltegoed bij

Ik kan het nergens vinden: bij de mediamarkt???

Reg. datum: 16 februari 2001

Mijn vriendin heeft de K850i gekocht en wilde haar foto's en muziek overzetten van de K800i. Nu heb ik de bijgeleverde software geinstalleerd, maar hij kan niet verbinden naar de telefoon.

Als driver installeer ik via de cd. Telkens als hij geinstalleerd is vind hij dezelfde hardware opnieuw. Ken blijven installeren, maar het werkt gewoon niet. Kan ook niet verbinden naar de telefoon, hij vindt hem niet. Ik heb Windows XP Home en verbinding via USB.

Heeft iemand dit probleem ook gehad, en hoe is het op te lossen?

Wat betreft webradio/internetradio op je gsm is www.radiobee.com een aanrader

Reg. datum: 23 maart 2006

eindelijk kreeg ik mijn 8GB memory stick micro (m2) van Sandisk binnen vandaag :)
ik stopte hem meteen in mijn k800i :P
ik bekeek de telefoonstatus op de telefoon en zag tot mijn verbazing
dat die maar 4096MB aangaf.
toen ik hem met mijn computer verbond en via explorer de telefoon benaderde stond er wel degelijk 8GB op :D (min 500MB, die ontbrekende megabyte's worden gebruikt voor formatteren en ander functies).
ik gelijk 5.8GB muziek erop gezet, naar 3 en een half uur uploaden eindelijk klaar, toen gaf die in de telefoonstatus gewoon de resterende 1,7GB ruimte weer.

dus 8GB stickie's werken gewoon!

Reg. datum: 16 februari 2001

quote:
Xenation schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:36:
Mijn vriendin heeft de K850i gekocht en wilde haar foto's en muziek overzetten van de K800i. Nu heb ik de bijgeleverde software geinstalleerd, maar hij kan niet verbinden naar de telefoon.

Als driver installeer ik via de cd. Telkens als hij geinstalleerd is vind hij dezelfde hardware opnieuw. Ken blijven installeren, maar het werkt gewoon niet. Kan ook niet verbinden naar de telefoon, hij vindt hem niet. Ik heb Windows XP Home en verbinding via USB.

Heeft iemand dit probleem ook gehad, en hoe is het op te lossen?
niemand?

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

Ik bezit al ongeveer een jaar de K800I, alleen sinds kort gaat opeens de camera zomaar aan ? Het schuifje zit gewoon dicht en hij ligt gewoon op mijn bureau aan de oplader...?

Laatst ook, wil ik een foto maken staat er ''open de lens cover'', doe ik dat gaat hij terug naar het hoofd menu... Doe ik het klepje dicht, dan kan ik wel een foto maken,,, met het klepje ervoor :/

Heb al de laatste update |:(
Beth
Reg. datum: 26 januari 2002

quote:
Kan je ze niet via bluetooth rechstreeks naar elkaar overzetten?

Overigens, de installatie via cd gaat soms brak. Kijk eens bij apparaatbeheer of de telefoon correct geïnstalleerdis.

Hacku wijzigde dit bericht 16-01-2008 12:40 (23%)

I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !

Reg. datum: 08 maart 2002

quote:
serfbaws schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:08:
eindelijk kreeg ik mijn 8GB memory stick micro (m2) van Sandisk binnen vandaag :)
ik stopte hem meteen in mijn k800i :P
ik bekeek de telefoonstatus op de telefoon en zag tot mijn verbazing
dat die maar 4096MB aangaf.
toen ik hem met mijn computer verbond en via explorer de telefoon benaderde stond er wel degelijk 8GB op :D (min 500MB, die ontbrekende megabyte's worden gebruikt voor formatteren en ander functies).
ik gelijk 5.8GB muziek erop gezet, naar 3 en een half uur uploaden eindelijk klaar, toen gaf die in de telefoonstatus gewoon de resterende 1,7GB ruimte weer.

dus 8GB stickie's werken gewoon!
waar heb je die gehaald?

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

Reg. datum: 27 december 2007

hallo,

mijn broer en ik hebben allebei een k800i, alleen is zijn fotocamera defect sinds hij een paar spelletjes erop heeft gezet. Ik denk dus een softwarematige fout. Nu zou ik graag mijn reg files of iets dergelijks over willen zetten in zijn telefoon, om te kijken of de camera dan weer werkt.
Weet iemand welk programmatje ik daarvoor kan gebruiken, of hoe ik dit probleem kan oplossen?

bvd.

revengeyo wijzigde dit bericht 16-01-2008 15:25 (99%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: