Orange World heeft maar weinig poorten openstaan. Je moet dan even je telefoon zetten op "internet access". Daar staan wel alle poorten van open. Maar dat is helaas nig onbeperkte dataquote:
Reg. datum: 25 december 2007
Zojuist wat spelletjes gedownload op internet voor mijn telefoon, een K800i. Super Marioland 2, maar ik begon met spelen en heel mijn telefoon valt uit, en was niet meer aan te krijgen. Daarna lukte het, maar met een zwart beeldscherm. Langzaam wordt het scherper, maar hij is duidelijk van slag. Ik kan niet zien wat ik doe, de joystick doet het niet meer, etc. Kan wel gewoon bellen (via snelkeuzemenu) en gebeld worden.
Wie weet hoe ik dit ding moet resetten? Of dat dit mogelijk is... ;-)
Wie weet hoe ik dit ding moet resetten? Of dat dit mogelijk is... ;-)
Een moderator wijzigde dit bericht 04-01-2008 21:54 (4%)
Reden: Aanhef en danken is niet nodig
Reg. datum: 25 oktober 2007
Reg. datum: 25 oktober 2007
en als hij niet meer aangaat: batterij eruit en erin, ctoets inhouden en aansluiten op de update service. firmware opnieuw eropflashen en dan zou het weer kunnen werken! succes iig
xbots am cry
De batterij heb ik er een paar uur uit gehad, net zoals de simkaart, maar dit leverder geen resultaat op. Helaas ben ik een grote leek en ben ik hier beland via google. Waar de pc weer niet handig voor is.. ;-)
@ Saladin: wat bedoel je met aansluiten op de update service... hoe moet ik dat doen? Wat is firmware ? Hoop dat je me zo een beetje kunt helpen, ik ben een grote leek op dit gebied, maar baal van mijn telefoon die stuk is, dus zoek zelfs online hulp! ;-)
@ Saladin: wat bedoel je met aansluiten op de update service... hoe moet ik dat doen? Wat is firmware ? Hoop dat je me zo een beetje kunt helpen, ik ben een grote leek op dit gebied, maar baal van mijn telefoon die stuk is, dus zoek zelfs online hulp! ;-)
Sorry, hij gaat inmiddels wel aan, maar het beeld is helemaal donker, met af en toe een heel wit scherm. Zelfs al heb ik het ding uitgeschakeld, blijft hij wit licht geven...
Reg. datum: 26 april 2007
Reg. datum: 26 april 2007
WSOD stuur maar op,,, de master rom is corrupt geraakt.. mijne licht met dezelfde klachten al bij SE op het hoofd kantoor.
dit is gewoon een bug welke SE al 5 jaar kent op meerdere toestellen maar simpel weg niet op lost.
dit is gewoon een bug welke SE al 5 jaar kent op meerdere toestellen maar simpel weg niet op lost.
Reg. datum: 09 november 2007
Webradio op mijn SE K800i via Orange:
4POX ! Dat was een hele goeie. Inderdaad lukt het me nu via Internet Access instelling wel de zenders van http://www.tunin.fm/ op mijn SE K800i te ontvangen. Maar geen idee wat 't me kost.
Hangt van de stream af neem ik aan. 16 of 192 kbps...
Nu kan ik evenwel Orange World niet krijgen. Dan zal ik wel eerst weer moeten switchen van Internet Access tetug naar OW. Ik probeer nu achter die giga URL's van wenradio's te komen.
Wat dacht je hiervan: rtsp://217.119.230.44/member/arrowjazz.sdp?kab=9ce32b536ceabd9574d4e5d580885d2b
Helaas krijg ik geen geluid als ik deze URL invoer
4POX ! Dat was een hele goeie. Inderdaad lukt het me nu via Internet Access instelling wel de zenders van http://www.tunin.fm/ op mijn SE K800i te ontvangen. Maar geen idee wat 't me kost.
Nu kan ik evenwel Orange World niet krijgen. Dan zal ik wel eerst weer moeten switchen van Internet Access tetug naar OW. Ik probeer nu achter die giga URL's van wenradio's te komen.
Wat dacht je hiervan: rtsp://217.119.230.44/member/arrowjazz.sdp?kab=9ce32b536ceabd9574d4e5d580885d2b
Voor zover ik weet berekent Orange de data die je verbruikt via de Internet Access toegangspunt.quote:bbgt schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:30:
Webradio op mijn SE K800i via Orange:
Gebruik dit toegangspunt alleen als je een Flatfee internet abonnement hebt afgesloten.
Streaming radio verbruikt ongeveer 1 Megabyte per 2 tot 4 minuten (hangt idd van de bitrate af).
Wanjo
Met Wanjo erbij is er de garantie dat je hi-level info/instructies krijgt! (Slijm slijm).
Deze opmerking/observatie intrigeert mij: Orange World heeft maar weinig poorten openstaan....
Daar zit dus blijkbaar de bottleneck dat je geen webradio via die route kunt ontvangen.
Is dat te kraken? Te omzeilen? Dat is wel interessant want dan gaan die MB's namelijk niet tikken.
Deze opmerking/observatie intrigeert mij: Orange World heeft maar weinig poorten openstaan....
Daar zit dus blijkbaar de bottleneck dat je geen webradio via die route kunt ontvangen.
Is dat te kraken? Te omzeilen? Dat is wel interessant want dan gaan die MB's namelijk niet tikken.
Reg. datum: 01 mei 2007
Reg. datum: 01 mei 2007
dat valt wel mee met die streaming via tune in, gebruikt ongeveer 2 mb per uur hier. En als je streamingsinstellingen instelt op het goede ap kan je gewoon blijven internetten via ow maar het streamen doe je dan via internet acces.. Succes!
Het lijkt me dat als je alles via port 80 laat lopen dat het moet kunnen.quote:bbgt schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:38:
Met Wanjo erbij is er de garantie dat je hi-level info/instructies krijgt! (Slijm slijm).
YES. Hij moet nu verbinden met telefoonnummer 2, en dat werkt niet, klapt er gewoon uit. Superquote:MrAngry schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:41:
[...]
Als je zoveel moet betalen voor internet dan neem ik aan dat je het toch niet veel gebruikt? Dan kan je het beste even je internetinstellingen onklaar maken (nieuw data profieltje aanmaken, leeg laten, dat profiel selecteren bij internetinstellingen)
Maar bij mij werkt gewone toetsenblokkering er ook voor
Nu de rest van m'n telefoon nog vernieuwen. Keep ya posted!
Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!
Heb ik ook last van (zie vorige pagina), en m'n telefoon is nu ook opgestuurd.quote:mrveenie schreef op woensdag 26 december 2007 @ 09:55:
WSOD stuur maar op,,, de master rom is corrupt geraakt.. mijne licht met dezelfde klachten al bij SE op het hoofd kantoor.
Je kan proberen de telefoon via SEUS (zie openingspost) up te daten. Dan krijg je een nieuwe firmware (softwareversie voor de telefoon, zie 't als elke update dat je krijgt bij computerprogramma's), en 't is compleet legaal. Dit gaat namelijk vanuit SE zelf, je zal dus geen fabrieksgarantie kwijtraken als je dit doet.
Net een masterreset gedaan. De boel werkt wel in ieder geval. SEUS zegt nu dat de ''standaard'' firmware (r1kg001) de nieuwste is voor mijn telefoon. Ik zit bij KPN, en volgens mij klopt dat niet.
Wotan is niet gratis, dus ik hoop dat ik de laatste firmware (R8BA024) richting mobiel kan krijgen. Zou wel relaxed zijn, maar ik houd dit topic erbij mocht het misgaan. Dan nog maar een masterreset, ben nou toch bezig
Kan iemand met verstand van K800i updates me even toevoegen op MSN? Zie profiel voor adres
Edit: kan iemand me echt even SNEL toevoegen? De problemen rijzen de pan uit nu

Wotan is niet gratis, dus ik hoop dat ik de laatste firmware (R8BA024) richting mobiel kan krijgen. Zou wel relaxed zijn, maar ik houd dit topic erbij mocht het misgaan. Dan nog maar een masterreset, ben nou toch bezig
Kan iemand met verstand van K800i updates me even toevoegen op MSN? Zie profiel voor adres
Edit: kan iemand me echt even SNEL toevoegen? De problemen rijzen de pan uit nu
Jejking wijzigde dit bericht 30-12-2007 22:28 (36%)
Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!
Webradio via SE K800i:
...En als je streamingsinstellingen instelt op het goede ap kan je gewoon ....
Dat gaat mijn kennis van dit moment te boven: wat is "het goede ap"?. Mijn provider is dus
Orange. Dat is wel belangrijk want nu moet ik om naar webradio te luisteren steeds m'n instellingen
wijzigen.
Ok: alles via poort 80 laten lopen. Ok, misschien een idee om hier een overzicht te geven van welke poorten beschikbaar/werkbaar zijn voor wat?
En ten derde: ik blijf nog steeds op zoek naar de mogelijkheid om naast die goeie site: wap.tunin.fm
zelf een webradiostation op te zoeken en op mijn SE K800i te beluisteren.
Voorbeeld: http://www.havenstadfm.nl//?m=21 Die geeft op zaterdagmiddag live verslagen van voetbalwedstrijden waar ik belang bij heb, terwijl ikzelf elders in den lande ben.
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
(Maar ik neem aan dat Wanjo mij dat niet gaat verklappen....).
...En als je streamingsinstellingen instelt op het goede ap kan je gewoon ....
Dat gaat mijn kennis van dit moment te boven: wat is "het goede ap"?. Mijn provider is dus
Orange. Dat is wel belangrijk want nu moet ik om naar webradio te luisteren steeds m'n instellingen
wijzigen.
Ok: alles via poort 80 laten lopen. Ok, misschien een idee om hier een overzicht te geven van welke poorten beschikbaar/werkbaar zijn voor wat?
En ten derde: ik blijf nog steeds op zoek naar de mogelijkheid om naast die goeie site: wap.tunin.fm
zelf een webradiostation op te zoeken en op mijn SE K800i te beluisteren.
Voorbeeld: http://www.havenstadfm.nl//?m=21 Die geeft op zaterdagmiddag live verslagen van voetbalwedstrijden waar ik belang bij heb, terwijl ikzelf elders in den lande ben.
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
(Maar ik neem aan dat Wanjo mij dat niet gaat verklappen....).
Reg. datum: 11 augustus 2003
Reg. datum: 11 augustus 2003
Heb even 'n vraagje
Sinds kort als ik m'n K800i in de lader stop blijft het stekkertje niet goed zitten en springt hij er gedeeltelijk (linker kant) vanzelf uit. Hierdoor laat de telefoon dus niet meer. Zijn er meer mensen met dit probleem. Weet iemand 'n oplossing?
Alvast bedankt
Sinds kort als ik m'n K800i in de lader stop blijft het stekkertje niet goed zitten en springt hij er gedeeltelijk (linker kant) vanzelf uit. Hierdoor laat de telefoon dus niet meer. Zijn er meer mensen met dit probleem. Weet iemand 'n oplossing?
Alvast bedankt
zo, 8 GB M2 stick in de K800i werkt dus
, als je m zonder te formatteren direct erin stopt geeft ie 4 GB aan, daarna dus wel netjes 8 GB (ben nu ongeveer 6000 min muziek erop aan het zetten
).
Even in de pricewatch kijken 
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Reg. datum: 06 januari 2008
Reg. datum: 06 januari 2008
hebben jullie al de aanbieding gezien bij mediamarkt voor 179 euro dit toestel, simlock vrij?
helaas bij ons nog steeds niet geleverd.... ik zit erop te wachten. nog niet besteld, eerst even zien....
helaas bij ons nog steeds niet geleverd.... ik zit erop te wachten. nog niet besteld, eerst even zien....
Ik ga mijn K800i verkopen. Wie weet hoe lang je normaal moet wachten op de unlockcode van T-Mobile?
Mijn ervaring is max 2weken bij verschillende providers. Kan ook sneller gaan.
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
toch maar dit toestel besloten te halen voor extra toestel tijdens uitgaan e.d.
hij zal naast mijn HTC gebruikt worden als werktoestel en uitgaan (ooit na 10+ bier een telefoon nummer proberen op te slaan op een HTC?
)
vanmiddag toch even kijken bij de mediamarkt voor die 179 aanbieding
koopje voor zo'n toestel
hij zal naast mijn HTC gebruikt worden als werktoestel en uitgaan (ooit na 10+ bier een telefoon nummer proberen op te slaan op een HTC?
vanmiddag toch even kijken bij de mediamarkt voor die 179 aanbieding
"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo