Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K800i topic - deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 89 90 91 92 last

Reageer Nieuw Topic
asphinctersayswhat?
Reg. datum: 21 maart 2002

Mijn toestel doet het eindelijk weer, na 1 week buiten werking te zijn geweest :p

Simlock is eraf gehaald door *weg*..voor 50 euro, verder is er nergens een unlock service die CID52 kan unlocken, en een nieuw toestel is duurder :P

Ginz wijzigde dit bericht 02-10-2007 23:46 (4%)

Made in NL
Reg. datum: 04 maart 2005

quote:
robbydw schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:20:
Sinds enkele dagen heb ik grote problemen met mijn K800i (aangeschaft eind juli 2006)
het begon zaterdag ochtend met het probleem dat de "9" "6" niet meer werkten en ik met de thumbstick niet naar beneden kon scrollen.
Zo begon het bij mij ook. Op een gegeven moment werkte geen enkele toets meer. Ben het toestel inmiddels al 5 weken kwijt aan reparatie. Meer info staat in mijn vorige reacties.

[LTS][MTS][HTS]

www.getlogged.com
Reg. datum: 23 september 2006

Op aanvraag van Ginz plaats ik mijn vraag hier..

Wie kan mij helpen:

Ik heb een SE k800i die alleen nog maar een wit scherm geeft als ik m aan zet, nadat ik m uit heb gezet, weigert hij dus aan te gaan.

.. als ik hem via SEUS probeer te updaten, stopt hij bij verschillende percentages, hij is echter nog nooit helemaal geupdate. Na de eerste keer een mislukte update via seus gaf de telefoon helemaal geen blijk meer van leven, helemaal geen wit scherm meer, alleen een constant brandende rode led voor enkele seconden.

Het vervangen van de firmware via wotan heeft ook niet mogen baten, het is 1 keer gelukt, maar dat had alleen als effect dat de telefoon weer een wit scherm geeft als hij aangezet wordt. Als ik hem nu via wotan probeer te updaten, geeft hij de code

ERROR: SEMCSES status 3
==FAILED==

Weet er iemand nog andere manieren om leven in mn telefoon te blazen? (behalve opsturen, ben ik niet zo fan van, ben al een keer een telefoon 4 maanden kwijt geweest voor een software reparatie)

Edit: wacht nu totdat mn paypal account wordt goedgekeurd via ideal zodat ik bij wotan een credit kan scoren, zodat ik een compleet andere firmware er op kan knallen. Ipv de EROM die ik zoals bovenstaand heb proberen te vervangen..

In de k800I topics wordt in principe alleen gesproken over mensen die hun telefoon terug sturen naar een SE service point.. op google kom ik uit op een hoe-red-ik-mijn-dode-k800i-met-wotan-tutorial, maar die werkt bij mij dus niet

www.getlogged.com

Reg. datum: 24 januari 2005

Ik heb een reactie ontvangen van Sony Ericsson mbt het volumeprobleem van de MPS-70 speakers. Ze noemen het probleem een beveiliging. Ik noem het een bug. Ik breng ze morgen maar terug naar de winkel. Ze zijn leuk voor op het strand aangezien er echt wel goed geluid uit komt, maar voor op het werk zijn ze op deze manier voor mij waardeloos. Toch maar eens op marktplaats kijken voor zo'n desktopstand aangezien deze een eigen volumeknop heeft.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

quote:
Emiel1984 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:26:
[...]

Zo begon het bij mij ook. Op een gegeven moment werkte geen enkele toets meer. Ben het toestel inmiddels al 5 weken kwijt aan reparatie. Meer info staat in mijn vorige reacties.
Heb het inmiddels gelezen. Denk dat ik hem vandaag dan toch maar gewoon naar T for Telecom breng, waar ik hem ook heb gekocht. Lees namelijk dat SE servicepunt er ook niks mee kon en uiteindelijk naar SE NL moest sturen. Neem aan dat T for Telecom zelf verder niet zal knutselen en het toestel ook meteen door zal sturen.

Geen commentaar

Reg. datum: 04 december 2001

quote:
siem123 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:26:
In de k800I topics wordt in principe alleen gesproken over mensen die hun telefoon terug sturen naar een SE service point.. op google kom ik uit op een hoe-red-ik-mijn-dode-k800i-met-wotan-tutorial, maar die werkt bij mij dus niet
Tja, die tutorials over het redden van een dode k800i gaan natuurlijk wel over telefoons waar hardware matig niks mis mee is. Als je het al een aantal keer geprobeerd hebt dan kan ik me voorstellen dat er met jouw telefoon hardware matig wel iets mis is.

Singletrail Addict
Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
robbydw schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:05:
Neem aan dat T for Telecom zelf verder niet zal knutselen en het toestel ook meteen door zal sturen.
Hou je er rekening mee dat deze gewoon naar Dynafix worden gestuurd?
Dat is het enige wat wordt gedaan met betrekking tot toestelreparaties. Allemaal outsource.

>>--- Livin' Life in the fast Lane.. ---<<

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

quote:
dnhelle schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:11:
[...]

Hou je er rekening mee dat deze gewoon naar Dynafix worden gestuurd?
Dat is het enige wat wordt gedaan met betrekking tot toestelreparaties. Allemaal outsource.
Hmm oke... maar heb verder denk ik weinig opties. Heb al gelezen dat sevice points vergelijkbare problemen ook niet op hebben kunnen lossen en toestel door hebben moeten sturen. Probeer T for Telecom wel zo ver te krijgen een reparatie duur op te geven waar ik ze aan kan proberen te houden ;) (voor wat het waard is)

*Update* Gisteravond toestel weggebracht naar T for Telecom. Daar werd online een reparatie order ingevuld en inderdaad, rechts bovenaan stond Dynafix. Volgens de verkoper gaat het ongeveer een week of twee duren. We zullen wel zien. Hoop alleen maar dat zij de problemen die bij mij optreden ook constateren.

robbydw wijzigde dit bericht 05-10-2007 08:10 (20%)

Geen commentaar

Reg. datum: 11 mei 2007

Weet iemand of je bij de SE K800i je berichten kan beveiligen door middel van een wachtwoord??

Reg. datum: 03 juli 2004

quote:
Jrd_17 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:39:
Weet iemand of je bij de SE K800i je berichten kan beveiligen door middel van een wachtwoord??
Nee, berichten van je 2de meid gewoon verwijderen na het lezen 8)

Ik heb er een hekel aan wanneer iemand zijn zin niet af

www.getlogged.com
Reg. datum: 23 september 2006

quote:
MrAngry schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

Tja, die tutorials over het redden van een dode k800i gaan natuurlijk wel over telefoons waar hardware matig niks mis mee is. Als je het al een aantal keer geprobeerd hebt dan kan ik me voorstellen dat er met jouw telefoon hardware matig wel iets mis is.
Jaa oke, maar t knipperende rode ledje geeft aan dat t eigenlijk een software probleem moet zijn, dus ik begrijp t niet zo goed.. maarja, we gaan gewoon stug verder :P

www.getlogged.com

Reg. datum: 01 juli 2005

Als uit het niets: WSOD, enkel nog een wit scherm zoals op 11 juni en 16 augustus, dadelijk maar weer eens naar de Tmobileshop, ga een ander toestel vragen :/
(3e keer in 4 maanden)

Reg. datum: 01 juli 2007

Ik ging even kijken of er al een 8GB was, maar helaas, hij was er niet.
http://www.sandisk.com/Pr...emory_Stick_Micro_M2.aspx
4gb was het grootst.
Dus ik wou weten wanneer de 8gb kwam, dus ik ging naar support.
Bij de support zag ik onder Mobile Memory Cards -> Memory Stick Micro Media (M2) tot mijn verbazing MS-Micro 8GB staan!
Ze hebben hem daar dus ingezet, er zijn dus zeker plannen voor een 8gb versie, of hij is er al.
Ik heb naar sandisk gemaild maar die zei dat ze geen info konden geven.

WHWWLMXP
Reg. datum: 05 februari 2003

Is het mogelijk om UMTS ontvangst uit te zetten? Want ik zie vooral in de stedelijke gebieden dat blauwe tekentje staan, neem aan dat dat umts is.

/edit heb het al onder verbindingen gevonden

Timmai wijzigde dit bericht 09-10-2007 09:37 (14%)

WHWWLMXP

Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

Weet niet precies waat het zit (ander model), maar:
Verbindingen->DataComm.->Voorkeursservice->Gsm only.

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Reg. datum: 19 oktober 2006

quote:
PolluxDKB schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:32:
Ik ging even kijken of er al een 8GB was, maar helaas, hij was er niet.
http://www.sandisk.com/Pr...emory_Stick_Micro_M2.aspx
4gb was het grootst.
Dus ik wou weten wanneer de 8gb kwam, dus ik ging naar support.
Bij de support zag ik onder Mobile Memory Cards -> Memory Stick Micro Media (M2) tot mijn verbazing MS-Micro 8GB staan!
Ze hebben hem daar dus ingezet, er zijn dus zeker plannen voor een 8gb versie, of hij is er al.
Ik heb naar sandisk gemaild maar die zei dat ze geen info konden geven.
SanDisk is bezig met het verschepen van de m2 8GB kaarten naar fabrikanten zodat ze die kunnen testen. Ze verwachten de 8GB kaart uit te brengen in het 4de kwartaal van 2007. Dus nog even wachten :P

bron: http://www.sandisk.com/Co...PressRelease.aspx?ID=3944

quote:
Daniel Jack schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:12:
[...]

SanDisk is bezig met het verschepen van de m2 8GB kaarten naar fabrikanten zodat ze die kunnen testen. Ze verwachten de 8GB kaart uit te brengen in het 4de kwartaal van 2007. Dus nog even wachten :P

bron: http://www.sandisk.com/Co...PressRelease.aspx?ID=3944
Mooi. Ik twijfel nog een beetje tussen of ik de 4gb nu zal nemen, of wachten op de 8gb.
8gb is toch wel erg leuk, maar als de 8gb komt zal de 4gb ook wel een stuk in prijs dalen.

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

Mijn 4GB is inmiddels al voor RMA naar Tsjechië gestuurd, krijg als het goed is een nieuwe (we zijn 2 maanden verder). Blijft ongelooflijk dat er 4 gig op zo'n klein stukje plastic past. 8 gig nog ongelooflijker.

Reg. datum: 07 oktober 2007

Ik zou graag op m'n hoofdscherm mijn recente taken en agendapunten in beeld krijgen en houden door de dag heen. Weet iemand of dat kan??

Reg. datum: 29 september 2004

heb met Wotan de firmware van de K810 op mijn K800 gezet. Scheen te werken, en dat blijkt te kloppen! Eigenlijk zijn er niet veel verbeteringen (trackID en nog wat functies) en wel wat "verslechteringen". De backlight van het toetsenbord doet het bijvoorbeeld maar half. Alleen het onderste deel licht op. Als je de camera gebruikt, licht alleen de bovenste helft op!

Verder lijkt het alsof ik 3G niet uit kan zetten. In het menu staat toch echt "alleen GSM" aangevinkt, maar het blauwe blokje blijft boven mijn verbindingsindicator staan...

PSN: Sluuz

Reg. datum: 31 januari 2004

quote:
ericnak schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:11:
Ik zou graag op m'n hoofdscherm mijn recente taken en agendapunten in beeld krijgen en houden door de dag heen. Weet iemand of dat kan??
Nee dat gaat niet lukken, het is helaas geen smartphone zoals de n73 of een windows mobile telefoon.

My comp Specs: Asus K8N, Amd 64 3000+ Newcastle, 512 mb ddr-400, 160gb Sata schijf 8mb cache Maxtor, Zalman hdd cooler en CNPS-7700 AlCu, Club3d GeForce 4 mx 440, WinXP pro en x64. Stiller als een muis ;).

Reg. datum: 04 december 2001

quote:
Volgens mij kan dat met het java progje mobytoday, maar dat is geen ideale oplossing

quote:
Sluuz schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:52:
heb met Wotan de firmware van de K810 op mijn K800 gezet. Scheen te werken, en dat blijkt te kloppen! Eigenlijk zijn er niet veel verbeteringen (trackID en nog wat functies) en wel wat "verslechteringen". De backlight van het toetsenbord doet het bijvoorbeeld maar half. Alleen het onderste deel licht op. Als je de camera gebruikt, licht alleen de bovenste helft op!

Verder lijkt het alsof ik 3G niet uit kan zetten. In het menu staat toch echt "alleen GSM" aangevinkt, maar het blauwe blokje blijft boven mijn verbindingsindicator staan...
Ja, dat is standaard bij K810i. Een vriend van me heeft een K810i, en ik een K800i.
Eerste wat ik zag bij een K810i. Maar hij had het alleen op GSM, en niet 3G. Zal wel horen dus.

Reg. datum: 19 oktober 2006

quote:
Ja dat kan, maar daar moet je wel wat voor installeren. De k800i heeft die functie namelijk zelf niet. Zie http://www.getjar.com/products/8688/MobyToday voor meer info.

Made in NL
Reg. datum: 04 maart 2005

quote:
Emiel1984 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:31:
Vanmiddag even naar Nijkerk gereden om mijn telefoon te laten maken. Deze deed het inmiddels al een week niet meer. Had eerst naar SE gebeld en die hadden mij het telefoonnummer gegeven van een reparatie\winkel in Nijkerk.

Deze had niet de K800i onderdelen op voorraad maar heb deze toch maar weggebracht gezien Nijkerk al 30 minuten rijden is. Heb bij de winkel zelf gelukkig kunnen regelen dat ze na de reparatie de telefoon opsturen !! :*). De reparatie zou ongeveer een week duren omdat de onderdelen dus niet op voorraad waren.
Gister was eindelijk mijn telefoon gerepareerd _/-\o_ . Ik heb de telefoon dus gister opgehaalt want blijbaar wisten ze niet meer van de afspraak af om het toestel op te sturen. Ik had geen gedult meer om met het bedrijf in contact te komen om dit weer recht te zetten. Ben er dus maar naartoe gereden.

Mijn minpunten :( samengevat over de reparatieservice;

- Niet klantvriendelijk aan de telefoon. Ik moest maar wachten, totaal geen oplossingen zoeken voor de klant.
- Geen toestel lenen mogenlijk (zelfs niet na meer dan 3 weken wachten)
- Na veel gezeur bij SE NL, een zogenaamt excuus-cadeautje gekregen die hun minder kostte dan de belkosten voor mij naar SE nl waren. Stuur dan niks denk ik dan.
- Totaal geen mogenlijkheid om te zien wat de status is van je telefoon. Het 'bonnetje' gaf echter een wel een nummer aan om in te vullen op de website maar deze service werkte niet.
- Er zou bij het ophalen een reparatieoverzicht meegegeven worden waarop ik dan zou zien dat er een klacht over was gekomen. Bij het ophalen bleek dit ineens niet mogenlijk te zijn. Ze waren ook nogal vaag over wat ze nu precies gedaan hadden met de telefoon.

pluspunt.
- Telefoon is iig weer terug en gerepareerd.
- Weet nu dat ik niet meer op SE's service hoef te rekenen.

[LTS][MTS][HTS]

Pagina: 1 2 3 4 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 89 90 91 92 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: