Hey weet iemand hoe ik een Wireless netwerk creeer tussen 2 pc's? ik wil namelijk games over LAN kunnen spelen zonder kabel, ik heb al vanalles geprobeerd maar kwam niet tot mijn doel.
BVD,
Tigerpawz
BVD,
Tigerpawz
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ben je met je laptop/pc wel uberhaupt met het internet verbonden? Dan zou je een virtueel netwerk kunnen creëren met Hamachi.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:42:
Medal of honor, Geen router of Accesspoint, ik wil gewoon met mijn broer kunnen gamen met alleen onze 2 laptops met wifi..
Tiggie.
[ Voor 57% gewijzigd door Avalaxy op 09-01-2007 21:43 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 21:55 ]
Ga alsjeblieft eerst eens lezen in de antwoorden die hierboven staan alvorens weer iets te vragen wat basiskennis is.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:44:
Maar er is niet een manier om bijvoorbeeld in de trein (voorbeeld.) te kunnen gamen tegen elkaar zonder een AP.. Kan een WiFi niet ook als AP fungeren? <Computer-naar-computer netwerk?>
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 21:46 . Reden: Te laat! ]
[ Voor 7% gewijzigd door InfoTracer op 09-01-2007 21:47 ]
Zoals ik al zei: gebruik hamachi. Heel erg makkelijk. Die maakt gewoon een virtueel netwerkje aan en klaar is kees.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:44:
Maar er is niet een manier om bijvoorbeeld in de trein (voorbeeld.) te kunnen gamen tegen elkaar zonder een AP.. Kan een WiFi niet ook als AP fungeren? <Computer-naar-computer netwerk?>
Verwijderd
Dan moet je toch een werkende internetconnectie voor hebben?leonpwner1 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:50:
[...]
Zoals ik al zei: gebruik hamachi. Heel erg makkelijk. Die maakt gewoon een virtueel netwerkje aan en klaar is kees.
Life is not about specs, it is about joy!
[ Voor 21% gewijzigd door Equator op 10-01-2007 06:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq