Venster Breedte Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Hoe stel ik de breedte van een venster (van in dit geval firefox) in met windows xp? :?
Hij wil namelijk niet onthouden hoe breed ik hem afgesloten heb en ik mis nu telkens een klein stukje op GoT. :( Zwaar vervelend.
Het gekke is dat ik nauwlijks iets hierover terug kan vinden, behalve 1 oplossing die niet blijkt te werken (afsluiten met [crtl] + [shift] ingedrukt).
Ik weet trouwens dat het met ultramon wel kan maar ik krijg problemen als ik dat programma draai. (bovendien heb ik het verder niet nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezellig opnieuw instaleren al geprobeerd??? (firefox)

en anders misschien ff met rechtermuisknop op snelkoppeling dan eigenschappen.
Compatibiliteit anders zetten bijv op 98. Visuele thema's niet aan zetten of draaien op 640 bij 480. Misschien dat er dan wat verandert en als je het later weer uit zet dat het dan wel goed is. je weet het nooit :P

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ik heb het net allemaal geprobeerd, maar dat wil helaas niet werken.
Het aparte is ook dat alleen firefox dit doet kom ik nu achter. Alle andere programma's starten gewoon op de manier zoals ze de vorige keer gestopt waren.
Iemand nog een idee?

Ik heb het nog een keer gedaan, maar dan de Mozilla mappen uit de Local Settings en Aplication Data map verwijderd, en nu werkt het wel. :> Het is dus opgelost. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door -DG- op 04-01-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Andere browser zoeken? Opera schijnt zeer goed te zijn (nee ik gebruik geen Opera, hoe komt je daarbij :P).

Bij mij als ik de verkenner verander van formaat en gewoon afsluit en weer open krijg ik het formaat wat ik net had gegeven zonder een extra toets in te drukken. Duik anders eens in de broncode van FF en kijk of het formaat in de code wordt geramt of dat het variabel is. Als je kan programmeren uiteraard, anders is het allemaal Chinees ofzo voor je.

Edit:
Fijn, net tijdens het typen heb je het alweer opgelost.

[ Voor 7% gewijzigd door Hero of Time op 04-01-2007 14:14 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Niet met het kruisje afsluiten, maar netje via bestand en dan afsluiten kiezen alleen dan onthoud hij zijn instelling. ;)

Edit-

Ik zie dat je al een oplossing hebt gevonden, en welke was het? Het is gebruikelijk dat je ook ff de oplossing post. Dan heeft iemand met het zelfde probleem er ok wat aan als hij dit topic vind.

[ Voor 47% gewijzigd door mad_max234 op 04-01-2007 16:06 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
mad_max234 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:01:
Niet met het kuis afsluiten, maar netje viabestand en dan afsluiten kiezen alleen dan onthoud hij zijn instelling. ;)
Nee dat was het ook niet, werkte alletwee niet. Bovendien werkt het nu alletwee (met het kruisje en bij bestand) wel. ;)
Hero Of Time schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:13:
Andere browser zoeken? Opera schijnt zeer goed te zijn (nee ik gebruik geen Opera, hoe komt je daarbij :P).

Bij mij als ik de verkenner verander van formaat en gewoon afsluit en weer open krijg ik het formaat wat ik net had gegeven zonder een extra toets in te drukken. Duik anders eens in de broncode van FF en kijk of het formaat in de code wordt geramt of dat het variabel is. Als je kan programmeren uiteraard, anders is het allemaal Chinees ofzo voor je.

Edit:
Fijn, net tijdens het typen heb je het alweer opgelost.
Firefox bevalt me prima hoor. :+

edit:
mad_max234 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:01:
Niet met het kuis afsluiten, maar netje viabestand en dan afsluiten kiezen alleen dan onthoud hij zijn instelling. ;)

Edit-

Ik zie dat je al een oplossing hebt gevonden, en welke was het? Het is gebruikelijk dat je ook ff de oplossing post. Dan heeft iemand met het zelfde probleem er ok wat aan als hij dit topic vind.
Ik heb de oplossing gepost hoor, zie mijn tweede post.
Ik had die mappen die ik daar noem verwijderd en firefox weer opnieuw geinstalleerd.

[ Voor 22% gewijzigd door -DG- op 04-01-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

stond onzin :+ Moet toch wat meer slapen denk ik.

[ Voor 145% gewijzigd door mad_max234 op 04-01-2007 16:09 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
mad_max234 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:07:
Via kruisje kan niet, maak hem maar eens klein en druk maar eens op kruisje dan weer openen. Dan is hij weer groot. :D
Moet ik een filmpje maken dat het wel werkt? :P Geloof me nou maar dat het wel werkt. ;)

LOL, ik was je te snel af:

[ Voor 19% gewijzigd door -DG- op 04-01-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

-DG- schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:08:
[...]

Moet ik een filmpje maken dat het wel werkt? :P Geloof me nou maar dat het wel werkt. ;)

LOL, ik was je te snel af:

[...]
Nee hoeft niet, kan het zelf ook proberen. ;) (en ook gedaan zoals je ziet)

Had het probleem hele tijd terug namelijk ook dat het vester klein was als ik heb opende, en kon alleen via afsluiten de instelling opslaan. Of was dat nou bij IE?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
is al opgelost blijkbaar, maar voor de volledigheid, heb dat ook gehad, en ik herinnerde me dat ik een bestandje localstore heb moeten verwijderen uit mijn profiel, en toen ging het weer!
Pagina: 1