Beste tweakers,
Heb op dit moment draadloos internet van KPN. Allemaal leuk een aardig maar ik heb een erg zwak signaal die telkens weg valt wat erg frustrerend is.

Hier een schets van de situatie,

De router staat dus beneden en boven staan twee pc's met een erg zwak signaal. Wanneer ik de router boven neer zet heb ik ongeveer twee streepjes signaalsterkte. Het huis waarin ik woon is ongeveer 10 jaar oud dus misschien te goed geïsoleerd?
Hoe dan ook een erg vervelend probleem.
Nu zat ik wat rond te kijken op internet en kwam dit tegen, Draadloze bereikverlenger
Bedankt!
Heb op dit moment draadloos internet van KPN. Allemaal leuk een aardig maar ik heb een erg zwak signaal die telkens weg valt wat erg frustrerend is.

Hier een schets van de situatie,

De router staat dus beneden en boven staan twee pc's met een erg zwak signaal. Wanneer ik de router boven neer zet heb ik ongeveer twee streepjes signaalsterkte. Het huis waarin ik woon is ongeveer 10 jaar oud dus misschien te goed geïsoleerd?
Hoe dan ook een erg vervelend probleem.
Nu zat ik wat rond te kijken op internet en kwam dit tegen, Draadloze bereikverlenger
Zou dit helpen? En waar zou ik deze dan neer moeten zetten, benden of boven?Een breder bereik van uw netwerk
Met de WiFi-producten van Philips kunt u draadloze signalen verzenden, doorsturen en ontvangen en het meeste halen uit alle voorzieningen van uw Connected Home. Gebruik computers, andere met WiFi compatibele apparaten en een breedbandverbinding om van uw favoriete content te genieten.
Bedankt!