Gathering of Tweakers

Quicksearch
Harem ©2004

quote:
T-Junkie schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:00:
Weet iemand of de smsjes in het telefoongeheugen bewaard blijven als je er een andere simkaart indoet?
Ja die slaat hij op in het telefoongeheugen. De eerste 10 worden geloof ik opgeslagen op de simkaart.

Harem ©2004

user brain not connected...

quote:
Harem.nl schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:10:

Ja die slaat hij op in het telefoongeheugen. De eerste 10 worden geloof ik opgeslagen op de simkaart.
Ok, dankje.
Vroegere modellen van SE deden dit namelijk niet. Die wiste het telefoongeheugen bij een sim-wissel.

btw. Ik kwam er afgelopen maand achter dat me sms-geheugen vol was. En zo kwam ik erachter dat hij 1000 berichtjes kon bewaren in het telefoongeheugen. _/-\o_

// users are losers //Kimmo.biz // systeemspecs //

Conscript reporting.

quote:
T-Junkie schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:23:
[...]

Ok, dankje.
Vroegere modellen van SE deden dit namelijk niet. Die wiste het telefoongeheugen bij een sim-wissel.

btw. Ik kwam er afgelopen maand achter dat me sms-geheugen vol was. En zo kwam ik erachter dat hij 1000 berichtjes kon bewaren in het telefoongeheugen. _/-\o_
Ik wis m'n inbox om de paar weken ofzo, ik zou zoiezo niet weten waarom je tot 1000 berichten zou moeten bewaren. Dat maakt het zaakje ook trager.

- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.

Reg. datum: 06 augustus 2007

Mijn foontje heeft ineens enorme kuren. Hij reageert heel sloom op de toetsen (echt ca een minuut voordat ie een cijfer toetst of menu opent, en dat voor elke toetsaanslag.) Ik zat een beetje te experimenteren met video's en zette er een MP4 bestand op van ca 100 mb. Toen heb ik de USB eruitgehaald (misschien terwijl ie het bestand nog aan het overzetten was?). Nu doet ie dus niets of nauwelijks iets meer. Iemand ervaring hiermee en/of oplossingen?

asphinctersayswhat?

Weet iemand naast www.mobielbereikbaar.nl en marktplaats/ebay nog webshops uit NL die de originele black/flame cover voor dit fijne toestel leveren?
ik zit nu in het service menu en zie dat ik Updateservice SW, UA-versie: uit 12-10-2006 heb :?

Hoe update ik dit want de update service werkt niet vanwege flash problemen

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Harem ©2004

quote:
AgoNitE schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:53:
Weet iemand naast www.mobielbereikbaar.nl en marktplaats/ebay nog webshops uit NL die de originele black/flame cover voor dit fijne toestel leveren?
http://www.telecomtelecom.nl

Maar ik haal mijn spullen vaak van http://www.cnn.cn. Veel goedkoper en dezelfde kwaliteit. Je kan er gewoon met paypal betalen of met je CC.

Harem ©2004

quote:
Harem.nl schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:09:
[...]

http://www.telecomtelecom.nl

Maar ik haal mijn spullen vaak van http://www.cnn.cn. Veel goedkoper en dezelfde kwaliteit. Je kan er gewoon met paypal betalen of met je CC.
http://www.cnn.cn is een absolute aanrader, daar heb ik ooit nog een complete casing voor mijn Razr V3 gekocht. Snelle levering, goedkoop, paypal, casing paste perfect (net zo goed als hetgeen er op zat) en veel handige tools om je telefoon netjes open te krijgen.

weet iemand misschien of deze telefoon ook als UMTS modem kan dienen zodat ik via een PDA over bluetooth kan connecten naar deze telefoon om vervolgens te internetten op de PDA?

quote:
RuntimeError schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:22:
weet iemand misschien of deze telefoon ook als UMTS modem kan dienen zodat ik via een PDA over bluetooth kan connecten naar deze telefoon om vervolgens te internetten op de PDA?
Het lijkt me van wel, ligt een beetje aan de ondersteuning op de PDA. Ik gebruik regelmatig mijn telefoon als UMTS modem voor mijn laptop, en dat werkt wel zonder problemen.

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

quote:
RonnieB82 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:19:
[...]

Het lijkt me van wel, ligt een beetje aan de ondersteuning op de PDA. Ik gebruik regelmatig mijn telefoon als UMTS modem voor mijn laptop, en dat werkt wel zonder problemen.
Mijn PDA (HP iPAQ 214) draait WIndows Mobile 6. Het liefste zou ik overigens zien dat deze telefoon internet delen via een bluetooth PAN ondersteund. Dit omdat ik dan niet op het apparaat zelf de instellingen hoef te maken maar gewoon de instellingen van mijn telefoon kan gebruiken.

Conscript reporting.

quote:
RuntimeError schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:07:
[...]

Mijn PDA (HP iPAQ 214) draait WIndows Mobile 6. Het liefste zou ik overigens zien dat deze telefoon internet delen via een bluetooth PAN ondersteund. Dit omdat ik dan niet op het apparaat zelf de instellingen hoef te maken maar gewoon de instellingen van mijn telefoon kan gebruiken.
Dat kan. :) Ik heb nooit anders gedaan. (I.c.m. T-Mobile Pocket Internet Totaal)

MensionXL wijzigde dit bericht 16-07-2008 16:55 (4%)

- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.

quote:
MensionXL schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:54:
[...]

Dat kan. :) Ik heb nooit anders gedaan. (I.c.m. T-Mobile Pocket Internet Totaal)
Great :) das voor mij een reden om deze foon te bestellen :)

Resistance will be futile...

Weet er iemand of er al nieuwe software uit is voor deze telefoon, ik mis namelijk een functie om het volume van de wekker in te stellen en om er voor te zorgen dat een hele mp3 afgespeeld wordt, niet alleen de eerste 60 seconden..

Ik heb mijn telefoon al vanaf september vorig jaar ongeveer.

Cyberdyne Systems - SKYNET Division

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
KevinSmith schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:03:
Op de site van SE staat dat de w880i compatible is met memorycards tot 2 gig. Toch zie ik hier dat er meerdere lui memorycards hoger dan 2 gig gebruiken. Werkt dit goed, is hij trager dan normaal? Ik wil ook wel een memorycard van 4 gig aanschaffen, maar wil geen kat in de zak kopen natuurlijk.

Mocht deze vraag eerder gesteld zijn, sorry.. zo vaak bezoek ik GoT niet helaas
Ik heb er een kaart van 4gb in zitten, hij reageert wel wat trager (1 seconde ofzo om de complete lijst van spellen of muziek in te lezen) maar verder doet die het er goed mee. Wisselen van een nummer lijkt ook iets (paar deciseconde ofzo) langer te duren, maar daar moet ik nog eens ff mee spelen om te kijken of het nu echt langer duurt.

Je kan er ook echt 4gb op volschrijven? Ik vroeg me dit laatst ook af, maar omdat de site van SE aangeeft dat 2GB max was ben ik maar gestopt met zoeken. Kaartjes <2GB zijn toch altijd FAT, en >2GB is toch altijd FAT32?

Ik meende dat het daar iet mee temaken had.

Reg. datum: 23 november 2004

Ik heb hem bijna vol gekregen, nog iets van 200 mb ruimte vrijgelaten. :)

509 Bandwidth Limit Exceeded

Misschien een rare vraag, maar kan ik via bluetooth internet op mijn mobiel krijgen, dat komt van de pc? Net omgekeerd dus :9

Portfolio: code92.nl

Conscript reporting.

quote:
WeeJeWel schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 00:11:
Misschien een rare vraag, maar kan ik via bluetooth internet op mijn mobiel krijgen, dat komt van de pc? Net omgekeerd dus :9
Dat dacht ik toen ook, maar dat kan niet. ;) Het is dus om internet vanaf je telefoon naar je pc te zenden. ;)

Wat je wel kan doen is met zo'n Sony Ericsson app (geen idee meer hoe dat heet :P Was iets met java) en Opera Mini internet streamen vanaf je pc naar je telefoon met bluetooth. (Dat is dus wat jij wilt)
Ik deed dit vroeger altijd met m'n K750i en het werkte perfect.

Weet iemand waar ik (goedkoop) een nieuw frontje kan krijgen voor de w880i? Die van mij is beschadigd.

Ik weet hoe ik het dingetje open moet krijgen.

Dell XPS M1530: T9300 - 8600M GT - 250GB 5400rpm - 3GB - black - 1440x900

quote:
Worldtravelon schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:00:
Weet iemand waar ik (goedkoop) een nieuw frontje kan krijgen voor de w880i? Die van mij is beschadigd.

Ik weet hoe ik het dingetje open moet krijgen.
Ben ik ook wel benieuwd naar, ook het openmaken trouwens in me niet helemaal duidelijk..

Hoe moet dat :) ?

Citroën DS 23 IE

http://cnn.cn/shop/sonyericsson-w880i-c-28_313.html

Hierzo! Zeer goeie shop, heb er al een paar dingen van mogen ontvangen!

colijn.be Nikon D70s - 18-70 kitlens - 70-210 Nikkor zoom

$27,99 dus. :| Een stuk duurder dan de frontjes van Nokia.

Ragingbull, kijk hier eens naar: http://www.dutchcowboys.nl/mobile/10598

Hier is de silver edition ¤24,95

misschien weet iemand dit toevallig:
ik gebruik mijn w880i-tje om mijn Windows Mobile PDA van internet te voorzien. Het connecten en internetten gaat probleemloos, maar als ik een tijdje niets op internet doe, dan verbreekt mijn w880i automatisch de verbinding. is het mogelijk om dat uit te zetten?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws