Toon posts:

[Outlook 2007 op Windows XP] Geen verbinding met Hotmail

Pagina: 1
Acties:
  • 3.475 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet dat jullie nu al denken dat het aan mij ligt. Want veel mensen zullen wel eens hebben meegemaakt dat ze een foutje hadden bij het configureren van hotmail in outlook.

Maar in mijn geval heeft het een dag gewerkt. Ik had 2 hotmail accounts geconfigureerd. Outlook 2007 deed dit vrijwel geheel automatisch. En alles werkte goed (op XP)

Later op de dag heb ik echter ook Internet Explorer 7 geinstalleerd. Hierbij heb ik niet direct gemerkt dat outlook niet meer functioneerde. Maar ik denk dat het wel hiermee te maken heeft. De foutmelding die ik kreeg was:

Task 'bla@hotmail.com - Sending' reported error (0x800CCC32) : 'Access to the account was denied. Verify that your username and password are correct. The server responded 'Invalid login.'. '

De foutmelding duidt op het zenden, maar ook het ontvangen van mail lukt niet meer. De errorcode verwees me naar een MS site over Outlook 2003. Deze gaf aan dat ik outlook.com en msn.com moest toevoegen in Internet Explorer Privacy gedoe (tools - internet options - privacy - sites:). Dit hielp jammergenoeg ook niet.

Omdat er nog weinig te vinden is over ervaringen met Outlook 2007 en IE 7 post ik mijn vraag hier.
Heeft iemand enig idee?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 12:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Dacht om eerlijk te zijn dat MS toegang dichtgezet had voor Hotmail :?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:52:
Dacht om eerlijk te zijn dat MS toegang dichtgezet had voor Hotmail :?
Nah, hier niet in elk geval. Dat hoor ik trouwen sook al héél lang, maar ik heb immer nog Uutkiek 2003 er aan hangen en dat werkt feilloos zolang m'n huisbaas met z'n jatten van de DSL router afblijft.

Verwijderd

Topicstarter
Mja op 2003 werkte het bij mij eerst ook. Op Vista heb ik ook geen problemen gehad met 2007 en mijn hotmail accounts Die heb ik tijdje gisterochtend eraf gegooid omdat mn hardware nog niet volledig gesupport wordt. Maar ik wil wel graag IE 7 en Outlook 2007 enzo gebruiken.

T lijkt me ook stug dat er gisteren opeens is besloten dat hotmail niet meer ondersteund wordt door Microsoft :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het verplaatsen. Heeft iemand hier een antwoord op bovenstaand probleem? }:O

• Spaarpott
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-07 15:08
Ik heb hetzelfde probleem en het volgende gevonden:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=1740009

Ik quote:
Sommige gebruikers hebben na installatie van IE7 problemen om toegang te krijgen tot hun Hotmail-accounts in Outlook Express. Microsoft wil niet dat mensen met een gratis Hotmail-account hun e-mailberichten in Outlook Express kunnen zien. Voor deze mogelijkheid moeten gebruikers tegenwoordig geld moeten betalen door een betaald Hotmail-abonnement te nemen. Gebruikers met oudere Hotmail-accounts konden dit eerder nog wel gratis doen maar klaarblijkelijk heeft Microsoft deze mogelijkheid door middel van IE7 nu ook stopgezet.

Wachten is denk ik tot iemand een patch ofzo hiervoor uitbrengt.

• Spaarpott
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-07 15:08
Ik heb trouwens een manier.

Systeemherstel gebruiken en terug gaan voordat je IE 7 hebt geinstalleerd.
Ik heb IE7 toch niet nodig en vind mijn mail openen in Outlook belangrijker.

Wil je zo nodig tabs installeer je Firefox of windows live toolbar.

Verwijderd

Had hetzelfde probleem, en er is een patch voor, werkt perfect, heb hem hier op de pc staan..
Zeg maar hoe je hem wilt ontvangen.
Krijg je later nog problemen dan moet je hotmail.com aan de sites toevoegen onder privacy ( zie boven)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 19:48 ]

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 16:35

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Microsoft heeft een update uitgebracht, namelijk KB 904942:
KB904942: Update voor Windows XP
Door deze update te installeren kunt u problemen met HTTP-verificatie op Windows-systemen verhelpen die zich pas voordoen wanneer u Microsoft Internet Explorer 7 installeert. Wanneer u dit item hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.
Dat moet het oplossen.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Verwijderd

Topicstarter
Flipsen, ik neem aan dat je de update van gday bedoeld. Ik zou hem wel graag willen hebben ja.
Zou je hem kunnen mailen naar *@hotmail.com

Alvast harstikke bedankt. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 01:17 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:44:
Flipsen, ik neem aan dat je de update van gday bedoeld. Ik zou hem wel graag willen hebben ja.
Zou je hem kunnen mailen naar ruudjuh1984@hotmail.com

Wat is er moeilijk aan zelf het KB-nummer, wat hierboven genoemd staat, te downloaden bij Microsoft?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:44:
Zou je hem kunnen mailen naar ruudjuh1984@hotmail.com

Joh, ga gewoon even naar:
http://update.microsoft.c.../v6/default.aspx?ln=en-us

Daar staat hij gewoon bij optionele updates. :)

[ Voor 5% gewijzigd door gday op 21-11-2006 22:12 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat gday zegt, gewoon via MS of Windowsupdate te downloaden en installeren. Ook kan je vaak bij de MS updates via Authentication fails when you use Outlook or Outlook Express to try to log on to a HTTP-based mail server if you use Internet Explorer version 7.0 of zoeken op download.microsoft.com dit soort patches vinden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

sanfranjake schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:13:
Wat gday zegt, gewoon via MS of Windowsupdate te downloaden en installeren. Ook kan je vaak bij de MS updates via Authentication fails when you use Outlook or Outlook Express to try to log on to a HTTP-based mail server if you use Internet Explorer version 7.0 of zoeken op download.microsoft.com dit soort patches vinden :)
Die link wilde ik ook geven, maar toen ik keek zag ik daar alleen een patch staan voor Windows Server? :? Nu staat XP er wel bij. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb wat probleempjes met Microsoft WGA enzo he. Maar dat dachten jullie waarschijnlijk ook wel. :9 Ik heb de update iig weten te bemachtigen.

Harstikke bedankt flipsen en gday. Het was inderdaad de oplossing voor mijn probleem.
Pagina: 1