Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Windows Live Mail "opzeggen"

Pagina: 1

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 09 september 2005

Hoi allemaal,

Ik heb, zoals vele van jullie, de kans gekregen om windows live mail te proberen. Echter stoor ik me enorm aan die grote banner met die flikkerende reclame. ook het feit dat het behoorlijk lang duurt, ca 40 seconden, voordat ik ik in mn mailbox ben. Heb hierover ook feedback gegeven bij hen. Dit eerste stond niet vermeld voordat ik het goedkeurde om tot live mail over te gaan. Weet iemand hoe ik mijn normale hotmail scherm weer kan gebruiken want dit is echt zwaar irritant. Ik vind het gewoon "live-spam". Natuurlijk is het zo dat ik hier zelf voor kies want ik hoef hotmail niet te gebruiken. Maar ik heb dit webadres al 6 jaar en wilde het graag blijven gebruiken

Ik heb gezocht op google en ixquick, daar vindt ik slecht zaken over internetproviders en andere bedrijven. De FAQ over live zegt ook niet veel, enkel alleen maar over hoe geweldig het is geworden.
Op tweakers staat er ook niks over dus ik hoop dat jullie het foefje weten om het normale hotmailscherm weer te krijgen.

btw de software is van windows maar ik meende dat het beter hier kan staan? Wist t niet zeker namelijk

chriscjw wijzigde dit bericht 12-11-2006 18:33 (6%)

Je zou ook kunnen overwegen om Mozilla Firefox met Adblock te gebruiken, dan zie je de banners helemaal niet meer.

Mozilla Firefox
Adblock extension

En dit vind ik in de helpdocumenten van Live Mail zelf:

Opt out of the Windows Live Mail Beta program
To opt out of the Windows Live Mail Beta program:

1. Sign in to your Windows Live Mail account.
2. In the upper-right corner of the page, click Options, and then click More options.
3. In the left pane, click Switch to MSN Hotmail.
4. Click Switch back.
5. Click Next, and then type your reason for exiting the Windows Live Mail Beta program.

Romeo wijzigde dit bericht 12-11-2006 18:43 (51%)
Reden: opt out informatie toegevoegd

Bierliefhebber
Reg. datum: 17 april 2005

Helaas, dat opzeggen kan niet meer.

Je kan wel via Opties -> Meer Opties -> Mail aanpassen -> Kies tussen de light-versie en de volledige versie van Windows Live Mail -> dan kiezen voor de Light versie.

Dat komt nog het meest in de buurt van de "oude" Hotmail.

EOS 300D + Grip / 28 -135 IS / 75 - 300 IS / Kitlens / EX580 II

Ik vond het al lastig genoeg ondanks dat ik de gewone mail gekozen had, elke keer bij inloggen het stomme scherm had van of ik Live mail wou "omdat ik op het oude zat"... Na een paar keer was het verdwenen maar het is idd een vervelend stuk software.. het duurt allemaal lang om je mailtjes te beheren.

[DPC]Team Grazzie
Reg. datum: 01 april 2005

Je kan ook alle reclame blokken door je hostfile aan te passen in Windows... Zie je helemaal geen reclame meer, maar heb je wel de nieuwe functionaliteit tot je beschikking...

Ik gebruik zelf de reeds ingevulde hostfile van http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm

......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee...... | Boinc FAQ | SETI FAQ

quote:
Romeo schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:37:
Je zou ook kunnen overwegen om Mozilla Firefox met Adblock te gebruiken, dan zie je de banners helemaal niet meer.

Mozilla Firefox
Adblock extension
Ho.. dat gaat niet werken met FF 2.0 :) Je zal een oudere versie van FF moeten hebben wil je Adblock laten werken.

Reg. datum: 23 april 2005

Ik heb ook die Live Mail geprobeerd en kon gewoon ergens in mijn opties terug naar de oude hotmail layout.
Reg. datum: 09 september 2005

Die adblocker is een goed idee maar ik wil eerst proberen naar mn hotmail scherm terug te komen. Heb nu dus ook dit gevonden:

1 Klik op Opties.
2 Klik op Afmelden voor de bètaversie.
3 Klik op Afmelden voor de bètaversie en volg de instructies voor het annuleren van je deelname aan het bètaprogramma. Je e-mailaccount wordt omgezet in een gewone MSN Hotmail-account.
4 etc.....

Alleen kom ik echt niet verder dan punt 1 of ik ben harststikke scheel! Ik zie dus echt niet in mijn scherm bij opties die mogelijkheid staan... 8)7

hier is een screenshot: http://www.mijnalbum.nl/Album=HDQXXFLG

gek doen is een gave

Heb het ook nog geprobeerd, maar kom er dus NIET meer uit!! Stelletje }:O }:O daar bij MSN

Andere opties?
Ik wil mijn oude Hotmail terugggg....peleeeaaaasse... (voor een flesje wijn?)

Reg. datum: 05 september 2000

quote:
lism schreef op zondag 12 november 2006 @ 19:37:
[...]

Ho.. dat gaat niet werken met FF 2.0 :) Je zal een oudere versie van FF moeten hebben wil je Adblock laten werken.
Werkt prima met FF 2.0 hoor. Niks geen banners meer, en het word er ook een stuk sneller door.

Ook problemen met Lijbrandt? Zoek op #lijbrandt op twitter

Reg. datum: 22 december 2002

quote:
El Reino schreef op zondag 19 november 2006 @ 23:30:
Heb het ook nog geprobeerd, maar kom er dus NIET meer uit!! Stelletje }:O }:O daar bij MSN

Andere opties?
Ik wil mijn oude Hotmail terugggg....peleeeaaaasse... (voor een flesje wijn?)
Is er ondertussen al een oplossing, want ook ik word behoorlijk gek...

Rikske wijzigde dit bericht 06-12-2006 15:45 (68%)

Programeerder

Wel, al vind je het, binnen x aantal maanden zal het toch allemaal overgeschakeld worden. En dan wordt live mail wel wat sneller, als die alle servers krijgen ;)

US = the promised land. One day... One day!
.oisyn: [..] Ik kan me geen slechtere zoekterm voorstellen dan "C++ panel". Afgezien van "naveltruitje" oid. [...]

Reg. datum: 29 februari 2004

Ik heb de oplossing gevonden:

1) Verander in je accountinstellingen je land ("Thuislocatie") naar Verenigde Staten.
2) Afmelden en daarna opnieuw Aanmelden!
3) Opties rechtsboven, en dan zie je linksboven ineens wèl "Terug naar MSN Hotmail" staan.

Reg. datum: 30 oktober 2002

Jups, ik heb het ook zo gedaan. Even 'verhuizen' naar de US om dan *eindelijk* weer een toch redelijk 'snelle' toegang te hebben tot mijn Hotmail account. Ik ga nu wel overstappen op gmail; vanwege de verplichte omzetting naar Live Mail die er zit aan te komen, en ik zie dat niet zitten om met zo'n vreselijk lomp en log email systeem online te werken.
Consument kiest uiteindelijk toch voor de betere service.

Reg. datum: 20 mei 2002

Dat werkt inderdaad Aghilas! Ook kun je daarna weer prima je thuislocatie op Nederland zetten. Helaas is de ruimte die je krijgt wel verkleind van 2000mb naar 1000mb, maar daar valt mee te leven.

Pagina: 1

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011