Let op: Al mijn reacties zijn relatief!
quote:
Dat dacht ik dus ook al, maar ik wilde het niet zeggen.
Ben benieuwd hoe lang je het vol houd waus
CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D
Ik vind het best wel spijtig dat je weggaat, ik post hier niet veel, maar ik lees wel veel, en heb me altijd vermaakt met de gekke filpjes die jij maakt...
Het is oa uit na 4 jaar met me vriendin (als vrienden uit elkaar) , etc etc etc etc etc etc etc etc etc
waus wijzigde dit bericht 12-11-2006 15:43 (8%)
MCSA Messaging + Security | MCP | CCNA | ITIL F
S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale
quote:
DaBit en wauws zijn totaal niet te vergelijken....
En wauws, we zien je wel weer verschijnen
edit: ik typte snel, zal het speciaal voor jou, Extera, niet veranderen.
Vandread wijzigde dit bericht 13-11-2006 19:19 (12%)
::::specs:::::Perfect Harmony:::::Het Golf GoT topic!::::
Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
Lian keuken----- Waar ik review ----- Waar ik werk -----Conroe rigs
lol..Volgens mij weet waus niet wie dat is.. Voor zijn tijd..quote:bredend schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:51:
Ga je DaBit achterna?
Lang geleden dat ik jou hier heb rond zien hangen?quote:Fewture schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:37:
[...]
lol..Volgens mij weet waus niet wie dat is.. Voor zijn tijd..
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Vraag me wel af of Fewture weer eens wat gaat spelen met c2d's en of tie nog wat leuke cooling spulletjes heeft
Dat was "vroeger"quote:Fewture schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:37:
[...]
lol..Volgens mij weet waus niet wie dat is.. Voor zijn tijd..
setup specs: ASUS P5E, Intel Core 2 Duo E8200@3800Mhz, 2x2GB OCZ XTC, Geforce 7900GTO 512mb, 2x 300GB SATA + 2x 500GB SATA
quote: mijn opaquote:
Het enige goede aan vroeger is dat het voorbij is.......
S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale
Maja sommige dignen zijn belangrijker dan OCen ( please don't shoot me voor deze opmerking
We zien je wel weer verschijnen waussie !!! en anders .........
asus P5B Deluxe, Q6600, 4x 2GB g-skill pc6400, scythe infinity+ fan, silverstone 560W voeding
Vanaf welk begin?quote:rimpeldinky schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:06:
mja heb vanaf het begin mee gelezen hiernooit OC resultaten gepost (tot nu toe nu weet ik een beetje wat ik doe) en tis altijd zonde om veel-geziene namen (tijdelijk) te zien verdwijnen
Het begin van het aparte subforum DOC?
Er was heel lang daarvoor ook zeker al een DOC, maar nog geen apart subforum (toen was TCA ook gewoon DOC)
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
does it matterquote:El Snorro schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:26:
[...]
Vanaf welk begin?
Er was heel lang daarvoor ook zeker al een DOC, maar nog geen apart subforum (toen was TCA ook gewoon DOC)
* -ErikE- ziet al weer uit naar OCfilmpjes met beukende muziek
-ErikE- wijzigde dit bericht 20-11-2006 18:31 (10%)
**C2D E6850 Gamebak**Laptop**
vanaf mn registratiedatumquote:El Snorro schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:26:
[...]
Vanaf welk begin?
asus P5B Deluxe, Q6600, 4x 2GB g-skill pc6400, scythe infinity+ fan, silverstone 560W voeding
Ghehe.. ik lees af en toe even meequote:El Snorro schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:41:
[...]
Lang geleden dat ik jou hier heb rond zien hangen?
Nieuwe 680 bordjes lijken me wel watquote:Vandread schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:56:
Oudgediende ruiken elkaars naam altijd
Vraag me wel af of Fewture weer eens wat gaat spelen met c2d's en of tie nog wat leuke cooling spulletjes heeft
Het gaat lekker, leven weer op een rijtje (deels)
Voeld goed me vriendin weer terug te hebben. Me school bijna af te hebben. En een goed vooruitzicht te hebben op me toekomst.
Overclocken:
Ik mis het. kan het niet anders zeggen
Het was een hele grote passie, die ik nu erg mis. Mede door gebrek aan geld en vooral de ruimte was voor mij even een strop. Als ik nu zelf kijk naar ocen van nu, is er al veel veranderd. Ook zeker als ik kijk naar wat gaat komen, ik zie de oc wereld strakjes geen 16 core's meer overclocken. En denk daarom dat er een minder leuk tijdperk gaat komen voor de overclocker.
Ik volg natuurlijk nog bijna elke dag de forums. Eens een forum lezer altijd een forum lezer denk ik zo. Jammer dat er alleen weinig in nl gebeurd.
Zo dat was het weer voor eventjes. Jullie horen nog wel snel wat van mij!
greets! Wouter
MCSA Messaging + Security | MCP | CCNA | ITIL F