Kom net van de telefoon met otto.
Het gaat hier niet om een LCD-TV, maar om de wandsteun hiervoor.
Bedrijf dat de site van content moet voorzien heeft deze fout gemaakt en ze zijn er druk mee bezig dit op te lossen.
AMD64 3500+ Venice | Asus A8N-E | 2x Kingston 1024MB 400MHz DDR CAS 2 @ Dual Channel | Sapphire ATI Radeon x800 GTO2 DDR3 | IIyama VisionMaster 400 - 17" Screen | 72Gb WD Raptor + 200GB Samsung HD | Tagan TG480-U22 480W | Onboard AC97
quote:darklord007 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:41:
ik heb m besteld, ben benieuwd wat ik er van hoor. Als blijkt dat ik er toch een hoge prijs voor moet dokken weiger ik m gewoon.
Volgens mij heb ik betaling met accept giro gekozen, dus als ze eentje sturen met 999 kan je altijd nog die ene 9 wegstrepen
Edit: Ehm niet gezien dat deze thread meerdere paginas had, damn
Dutch_Razor wijzigde dit bericht 26-10-2006 14:33 (8%)
Er staat ook: Otto gaat alle klanten telefonisch benaderen om excuses en een "pleister op de wonde" aan te bieden
Zeker paar euro korting bij je volgende bestelling
Reg. datum: 03 november 2001
quote:Mesh schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:28:
Jongens leer eens eerst te bellen...
Bedrijf dat de site van content moet voorzien heeft deze fout gemaakt en ze zijn er druk mee bezig dit op te lossen.
Je kan toch niet verwachten van alle "domme huisvrouwtjes" die zo'n aanbieding zien, dat ze kunnen ruiken aan het artikel nummer dat het om een wandsteun gaat? Ook staat op alle pagina's die je tegenkomt vanaf het moment dat je wil bestellen tot het moment van bevestiging het woord STEREO LCD TV. Ik wist niet dat er tegenwoordig wandsteunen waren die stereo geluid gaven. Ik merk het vanzelf wel.
Ik kan niet voorstellen dat het meer dan 14u duurt (vanacht werd de eerste melding hier gemaakt, en otto zegt op nu.nl dat het er al sinds vrijdag staat) om die pagina te wijzigen. Of in elk geval de prijs/plaatje om te zetten.
Reg. datum: 22 oktober 2002
joh.... natuurlijk is het een fout, daar hoef ik niet voor te bellen. Maar als ik een orderbevestiging heb waar op staat dat ik een lcd-tv heb besteld, dan hoef ik natuurlijk niet te betalen als ze me een wandsteun toesturen. Dit was gewoon een gratis lot in een loterij, maar door sukkels als jij die dan allemaal gaan bellen, gaat het feestje niet meer doorquote:Mesh schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:28:
quote:TheWarden schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:33:
[...]
Je kan toch niet verwachten van alle "domme huisvrouwtjes" die zo'n aanbieding zien, dat ze kunnen ruiken aan het artikel nummer dat het om een wandsteun gaat? Ook staat op alle pagina's die je tegenkomt vanaf het moment dat je wil bestellen tot het moment van bevestiging het woord STEREO LCD TV. Ik wist niet dat er tegenwoordig wandsteunen waren die stereo geluid gaven. Ik merk het vanzelf wel.
Ik kan niet voorstellen dat het meer dan 14u duurt (vanacht werd de eerste melding hier gemaakt, en otto zegt op nu.nl dat het er al sinds vrijdag staat) om die pagina te wijzigen. Of in elk geval de prijs/plaatje om te zetten.
Zitten hier domme huisvrouwen op tweakers dan?
Tis ook een stomme fout dat gaf meisje ook toe dat ik aan de lijn kreeg. Maar beheer en content van de site gaat via extern bedrijf en er staan dus meer fouten op de site. Wordt hard aan gewerkt was de reactie plus een groot excuus van hun zijde.
Maar van merendeel hier verwacht je toch wel dat ze even logisch nadenken dat dit gewoon onmogelijk is en kans op daadwerkelijke levering nihil is.
quote:puschkin schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:39:
[...]
joh.... natuurlijk is het een fout, daar hoef ik niet voor te bellen. Maar als ik een orderbevestiging heb waar op staat dat ik een lcd-tv heb besteld, dan hoef ik natuurlijk niet te betalen als ze me een wandsteun toesturen. Dit was gewoon een gratis lot in een loterij, maar door sukkels als jij die dan allemaal gaan bellen, gaat het feestje niet meer door
Toen dit algemeen bekend werd gemaakt op tweakers was het allang kansloos. Waarom denk je dat de site traag en onbenaderbaar werdt. Iedereen wilde meeliften op dit 'lot' zoals je het noemt.
Sorry dat ik zogenaamd je feestje heb verpest, maar om mij nu als sukkel uit te gaan maken slaat nergens op...
Mesh wijzigde dit bericht 26-10-2006 14:42 (24%)
AMD64 3500+ Venice | Asus A8N-E | 2x Kingston 1024MB 400MHz DDR CAS 2 @ Dual Channel | Sapphire ATI Radeon x800 GTO2 DDR3 | IIyama VisionMaster 400 - 17" Screen | 72Gb WD Raptor + 200GB Samsung HD | Tagan TG480-U22 480W | Onboard AC97
Anders triplepost je even wat we allang wisten...quote:
V350!
quote:Mesh schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:28:
Leer dan ook eens lezen... Dat het een dergelijk foutje betreft staat nl al meermalen in dit topic benoemd. Er staat zelfs een link naar nu.nl met een bericht hierover...
/edit:
Mijn reactie is ook op mijzelf van toepassing... of komt het nu omdat ik wat traaaaaaag ben...
Ejorne wijzigde dit bericht 26-10-2006 14:49 (8%)
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Reg. datum: 22 oktober 2002
quote:Mesh schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:40:
Toen dit algemeen bekend werd gemaakt op tweakers was het allang kansloos. Waarom denk je dat de site traag en onbenaderbaar werdt. Iedereen wilde meeliften op dit 'lot' zoals je het noemt.
Sorry dat ik zogenaamd je feestje heb verpest, maar om mij nu als sukkel uit te gaan maken slaat nergens op...
Ik vind het ook niet echt slim dat er een topic over gemaakt is, daardoor werd het inderdaad kansloos.
Maar wat verwacht je dan te horen als je belt
Snap dan alleen niet waarom wordt dit topic dan niet op slot gegooid? Aangezien merendeel hier nog steeds hoopt op de levering een tv van 99 euro wat toch kansloos is...
Maarja, ik ben dom en doe stoer
Hier > mbootsman in "LCD TV Philips 32PF3321 ¤99" < stond het ook al hoorquote:Mesh schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:57:
Dat van nu.nl heb ik overheen gelezen, kan gebeuren.
Snap dan alleen niet waarom wordt dit topic dan niet op slot gegooid? Aangezien merendeel hier nog steeds hoopt op de levering een tv van 99 euro wat toch kansloos is...
Gewoon even het topic doorlezen..
Maar goed, ik heb er ook 1 besteld natuurlijk
quote:Mesh schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:57:
Dat van nu.nl heb ik overheen gelezen, kan gebeuren.
Volgens mij heeft het gros hier echt wel door dat er echt niet geleverd gaat worden hoor
Maar goed...aardig dat je ons er nog ff op wijst dat het kansloos is...
En natuurlijk heb ik er ook een besteld
TheVMaster wijzigde dit bericht 26-10-2006 15:13 (12%)
Wat ik wel schandalig vind is dat de fout nog altijd op de website staat... en dit al vanaf vrijdag (bron nu.nl)
Het is nu donderdagmiddag 15.16 uur en de fout staat er nog altijd op!!! Hoe lang wil otto dit erop blijven staan? Komen we hierdoor niet veel sterker te staan met z'n allen??
De eerste 100 kopers elk 1 TV leveren ofzo lijkt me dan redelijk. Mensen die er pas na de melding van nu.nl en er veel meer bestellen dan 1 lijken me dan gewoon pech hebben.
Wat vinden jullie?? Toch belachelijk dat ze dit zolang erop laten staan!!!
Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
'k vind zeker dat ze met iets redelijks moeten komen en dan vooral omdat het er zowat een week verkeerd heeft opgestaan. Volgens mij werkt zo'n website met een artikeldbase, ik zeg --> Edit artikel -> pas prijs aan -> problem solved. Hoe moeilijk kan het zijn...?quote:Charlie932 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:17:
Zozo.... even weg geweest, en nu staat er al een bericht op nu.nl en is dit draadje een stuk langer dan vanmorgen.... (na mijn bestelling)![]()
Wat ik wel schandalig vind is dat de fout nog altijd op de website staat... en dit al vanaf vrijdag (bron nu.nl)
Het is nu donderdagmiddag 15.16 uur en de fout staat er nog altijd op!!! Hoe lang wil otto dit erop blijven staan? Komen we hierdoor niet veel sterker te staan met z'n allen??
De eerste 100 kopers elk 1 TV leveren ofzo lijkt me dan redelijk. Mensen die er pas na de melding van nu.nl en er veel meer bestellen dan 1 lijken me dan gewoon pech hebben.
Dit riekt een beetje naar gratis reclame....
Draadje op HK over TV 99 euro
Ik ben hier begonnen dus ga hier maar even reageren. Ik vind het enigzins schandalig dat ze het zo lang op de site laten staan. (Gewoon 1 week!!)
Volgens de mensen in HK moet het via duitsland gebeuren die site aanpassen. Maar dat kan toch niet zo moeilijk zijn dat ze daar een week voor nodig hebben?? Haal desnoods de hele website uit de lucht.... ff stekker uit de webserver.
Met mijn zogenaamde klantengegevens wil ik niet dat ze wat gaan doen. Als het ze daarom te doen is deze advertentie zolang laten staan, dan kunnen ze me wat!
Reg. datum: 13 december 2001
quote:Charlie932 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:17:
Zozo.... even weg geweest, en nu staat er al een bericht op nu.nl en is dit draadje een stuk langer dan vanmorgen.... (na mijn bestelling)![]()
jaja, de eerste 100 kopers elk een tv leveren voor 99 euro, en dan zelf opdraaien voor de gemiste 90.000 euro. Lijkt me heel reeel ja
en dan maar vasthouden aan dat het er al een week opstaat, en dat je er bijna wel recht op hebt als het er al zolang opstaat. Who cares, je weet zelf donders goed dat je nooit zo'n TV kan kopen voor die prijs, dus vergeet dit en ga sparen voor je nieuwe lcd tv..
dribbel wijzigde dit bericht 26-10-2006 15:47 (12%)
quote:dribbel schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:45:
[...]
jaja, de eerste 100 kopers elk een tv leveren voor 99 euro, en dan zelf opdraaien voor de gemiste 90.000 euro. Lijkt me heel reeel ja
en dan maar vasthouden aan dat het er al een week opstaat, en dat je er bijna wel recht op hebt als het er al zolang opstaat. Who cares, je weet zelf donders goed dat je nooit zo'n TV kan kopen voor die prijs, dus vergeet dit en ga sparen voor je nieuwe lcd tv..
Het gaat mij niet zozeer om die TV, die krijgen we toch allemaal niet.
Maar ik vind het wel zeer belachelijk dat zo'n advertentie gewoon 1 week op de site blijft staan!! Een of andere hoge manager moet dan toch ingrijpen en als prio 1 die site (laten) veranderen?!??
Dit is echt ZOTTO!!
When in doubt, C4 :P
When in doubt, C4 :P
Dit topic is gesloten.