Is het nou een Sharp of een Philips?

Laat me raden... Als het een Sharp is hoef je hem niet?? 
Nickname does not reflect reality
Reg. datum: 24 maart 2001
Reg. datum: 24 maart 2001
Laagste prijs tot nu toe: ¤ 859,65: zie link. Trouwens: ook 1 besteld.
Wat wel leuk is: formeel heb je geen poot om op te staan. Het toestel is immers duidelijk veel te laag geprijst, en iedereen lijkt dat ook wel te weten
. Maar.... ik weet niet hoe sterk men nog staat als deze aanbieding er zolang op blijft staan. In een post hieronder lees ik dat dit er gisteren ook al opstond. Hoe langer het aanbod geldt, hoe zwakker Otto komt te staan.
Wat wel leuk is: formeel heb je geen poot om op te staan. Het toestel is immers duidelijk veel te laag geprijst, en iedereen lijkt dat ook wel te weten
alexbl69 wijzigde dit bericht 26-10-2006 12:22 (65%)
Core 2 Quad Q9450 @ 3,2Ghz. || 8Gb PC2-8500 4-4-4-12 || 4x Raptor 37Gb RAID0 || 2x XFX 8800GTX SLI || 24" WS LCD || Xbox 360 || PS3 || Denon 4306/3930
Reg. datum: 14 juli 2002
Reg. datum: 14 juli 2002
Ik snap niet dat dat ding dan nog steeds op de website staat. Heb er gistermorgen al 1 besteld en net nog 1. Hier op kantoor zijn er al tientallen besteld. Als ik kijk naar de servicenummers van mijn besteling van gisteren en die van vandaag dan zit daar ongeveer 300.000 verschil in. Volgens mij hebben ze bij Otto heel veel bestellingen binnen gekregen...
Besteld 
Als je nu deze TV besteld samen met een erg goedkoop produkt wat wel klopt, misschien krijg je hem dan wel voor deze prijs
Als je nu deze TV besteld samen met een erg goedkoop produkt wat wel klopt, misschien krijg je hem dan wel voor deze prijs
Hoyden wijzigde dit bericht 26-10-2006 12:21 (86%)
quote:mschol schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:00:
[...]
dde koop overeenkomst zullen ze echt mogen verbreken..
mits er een goede reden voor is gok ik
een foute prijs is een hele goede (en juridische) reden.
De tv kost gewoonlijk 1.000 euro. Nu hij 99 euro kost weet je eigelijk dat de prijs echt fout is, deze prijs kan gewoon neit. Om zo'n reden mag de Otto de bestellingen annuleren. Als ze echter een prijs hadden staan van 750 euro (iets wat nog wel een reeele prijs is) dan had de Otto pech en moest hij gewoon leveren.
Zo heb ik een tijd geleden een laptop kunnen bestellen die 5 euro was op een site, ipv de 1199 euro. Een dag na de bestelling kreeg ik een mailtje dat de bestelling helaas niet kon doorgaan vanwege de prijsfout. Ik ben toen naar het Juridisch loket gegaan en daar zeiden ze ook dat de winkelier het recht had om de koop ongedaan te maken vanwege de prijs. Als de laptop ehter voor 1.000 euro op de site stond had de winkelier wel moeten leveren..
De theorie is het idealisme van de praktijk.
Reg. datum: 06 juni 2003
Ik zie het voordeel voor Otto hier wel van in:
Duizenden mensen bestellen nu voor het eerst op Otto.nl.
Otto gaat die aankoop ongedaan maken, kost niet zoveel moeite. Excuusmailtje ofzo.
Resultaat:
Het klantenbestand van Otto is net gegroeid met 1000'en klanten.
Nooit afgevraagd waarom dat ding nu al zo lang op de site staat? Je maakt mij niet wijs dat het zoveel moeite kost de prijs te veranderen of dat ding uit de database te sodemieteren.
Ik denk dat het echt een foutje was, maar marketing nu iets roept als: Laat nog maar even staan... onze klantenbase groeit leuk!
Otto gaat die aankoop ongedaan maken, kost niet zoveel moeite. Excuusmailtje ofzo.
Resultaat:
Nooit afgevraagd waarom dat ding nu al zo lang op de site staat? Je maakt mij niet wijs dat het zoveel moeite kost de prijs te veranderen of dat ding uit de database te sodemieteren.
Ik denk dat het echt een foutje was, maar marketing nu iets roept als: Laat nog maar even staan... onze klantenbase groeit leuk!
Reg. datum: 27 november 2002
nee ik denk eerder dat het toetsenbord dit niet overleeft heeftquote:MrJ schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:23:
Maareh, degene die met invoeren een brute typo heeft gemaakt, zal hij/zij daar nog lang werken?
een grote klanten database is leuk, maar als ze niks bestellen heb je er niks aanquote:ElTigre schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:24:
Ik zie het voordeel voor Otto hier wel van in:
Resultaat:
Is waar.
Maar nu kunnen ze de nieuwe Otto gids wel weer naar duizenden mensen sturen
Maar nu kunnen ze de nieuwe Otto gids wel weer naar duizenden mensen sturen
quote:MrJ schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:40:
Is een vinkje bij je account toch?
Anders kan je je account verwijderen. Zo lastig is dat niet lijkt mij.
Maar ben je dan ook uit hun bestand ?
En ach, die catalogus is wel grappig toch..
En waarschijnlijk zul je ook een groot aantal spam mails ontvangen over allemaal fantastische aanbiedingen die je niet moet missen.
Ik heb wel het vinkje bij 'ontvang de gratis nieuwsbrief' uitgezet; nou eens kijken of ik kan voorkomen dat ze me 3 kg oud papier sturen waar de arme postbode er toch al honderden van moet rondslepen. Gelijk ff kijken wat hun doorgeefpolicy van e-mail adressen is....quote:Traguardo schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:44:
En waarschijnlijk zul je ook een groot aantal spam mails ontvangen over allemaal fantastische aanbiedingen die je niet moet missen.
____________________________geen_sig___________________
Ik heb mezelf er ook maar 2 besteld, eentje voor mij, eentje voor mijn broertje als kado. (wat ben ik toch aardig he
)
Nou hopen dat ze leveren hahahah
Nou hopen dat ze leveren hahahah
V350!
Maak jezelf maar niet te blij, ik heb Otto gebeld en het is de muurbeugel, niet de TV zelf. Het artikelnummer is ook dat van de beugel, alleen de omschrijving en de afbeelding niet (overigens is die afbeelding ook continue wat anders, ik heb al een Sony en een Sharp voorbij zien komen)
Als je redelijkerwijs kunt weten dat de prijs niet kan kloppen (en dat kun je) heb je geen poot om op te staan. Het enige recht dat je hebt is dat je niet verplicht bent het ding af te nemen tegen de daadwerkelijke prijs (zal rond de 1000 euro zijn), danwel het artikel dat bij het artikelnr hoort af te nemen.
Alleen als je redelijkerwijs niet kunt weten dat de prijs niet klopt (stel, hij staat er voor 899 terwijl het 999 moet zijn) kan de winkel er niet onderuit, MITS de order daadwerkelijk is bevestigd. Als ze bijv. per mail een orderbevestiging sturen van de lagere prijs kunnen ze zich niet langer verschuilen achter typfouten op de website.
Overigens hadden ze bij Otto nog nooit op één dag zoveel mannelijke klanten aan de lijn gehad
Als je redelijkerwijs kunt weten dat de prijs niet kan kloppen (en dat kun je) heb je geen poot om op te staan. Het enige recht dat je hebt is dat je niet verplicht bent het ding af te nemen tegen de daadwerkelijke prijs (zal rond de 1000 euro zijn), danwel het artikel dat bij het artikelnr hoort af te nemen.
Alleen als je redelijkerwijs niet kunt weten dat de prijs niet klopt (stel, hij staat er voor 899 terwijl het 999 moet zijn) kan de winkel er niet onderuit, MITS de order daadwerkelijk is bevestigd. Als ze bijv. per mail een orderbevestiging sturen van de lagere prijs kunnen ze zich niet langer verschuilen achter typfouten op de website.
Overigens hadden ze bij Otto nog nooit op één dag zoveel mannelijke klanten aan de lijn gehad
Die bevestiging is er wel. Is waarschijnlijk ook niet goed genoeg.quote:Als ze bijv. per mail een orderbevestiging sturen van de lagere prijs kunnen ze zich niet langer verschuilen achter typfouten op de website.
Reg. datum: 22 oktober 2002
Reg. datum: 22 oktober 2002
maar waarom gaat iemand de otto bellen???
Natuurlijk klopt het allemaal niet, maar je loopt zelf geen risico. Als je de otto gaat bellen, weet je in ieder geval zeker dat ze er achter komen
Ik begrijp idd dat je hem niet krijgt, sturen ze ook nog een e-mail rond dat de prijs/het artikel onjuist is of sturen ze je zomaar die beugel toe, terwijl er bij het item duidelijk stond dat het om een TV ging (overigens staat dit OOK in de bevestiginsemail).quote:Daniel schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:15:
Maak jezelf maar niet te blij, ik heb Otto gebeld en het is de muurbeugel, niet de TV zelf. Het artikelnummer is ook dat van de beugel, alleen de omschrijving en de afbeelding niet (overigens is die afbeelding ook continue wat anders, ik heb al een Sony en een Sharp voorbij zien komen)
Reg. datum: 15 december 2001
Reg. datum: 15 december 2001
kijk voor mijn kitcar project hier: http://members.home.nl/woutervanderende
Hallo beste bezoekster/bezoeker,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Otto van 26.10.2006.
In onderstaand overzicht vindt u de gegevens van uw bestelling.
Indien u wilt reageren op deze bevestiging, verzoeken wij u vriendelijk dit
middels een "reply" te doen.
Heeft u een nieuwe vraag gelieve deze naar klantenservice@ottobv.nl te sturen,
met vermelding van uw servicenummer. Of bel de persoonlijke informatielijn 013
- 4 666 444. Onze telefonistes staan u graag te woord.
Met vriendelijke groet,
Otto Klantenservice
Uw persoonlijke gegevens:
Uw Servicenummer: XXXXXXXXX
man Pizzadoos
XXXXXXXXXXXXXXX
---------------------------------------------------------------------------
Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
Artikel-Nr.: 334559A
Levering : Standaardlevering in 10 dagen
Leveradres : XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
Aantal : 1 Stuk
Prijs/Stuk : EUR 99,00
Totaalbedrag : EUR 99,00
(exclusief verzendkosten)
Dus ik krijg hem gewoon?

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Otto van 26.10.2006.
In onderstaand overzicht vindt u de gegevens van uw bestelling.
Indien u wilt reageren op deze bevestiging, verzoeken wij u vriendelijk dit
middels een "reply" te doen.
Heeft u een nieuwe vraag gelieve deze naar klantenservice@ottobv.nl te sturen,
met vermelding van uw servicenummer. Of bel de persoonlijke informatielijn 013
- 4 666 444. Onze telefonistes staan u graag te woord.
Met vriendelijke groet,
Otto Klantenservice
Uw persoonlijke gegevens:
Uw Servicenummer: XXXXXXXXX
man Pizzadoos
XXXXXXXXXXXXXXX
Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
Artikel-Nr.: 334559A
Levering : Standaardlevering in 10 dagen
Leveradres : XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
Aantal : 1 Stuk
Prijs/Stuk : EUR 99,00
Totaalbedrag : EUR 99,00
(exclusief verzendkosten)
Dus ik krijg hem gewoon?
zie tweakers.net/aanbod/advertentie/182836 voor een FragFX
1100 klanten.... zo hee
Ze wisten het dus al sinds vrijdag... waarom haalden ze hem er dan niet af? Prutsers...
Ze wisten het dus al sinds vrijdag... waarom haalden ze hem er dan niet af? Prutsers...
V350!
Let op ze geven je dan vast de wandsteun gratis indien je alsnog de TV besteldquote:
Dit topic is gesloten.