Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
ola
Reg. datum: 07 oktober 2004
e-400 zuiko 14-42
Priapus! Als je vader je broer is kan je moeder nooit je zus zijn.
Reg. datum: 06 juli 2005
Moeten we nu de bestelling stoppen?quote:Keida schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:32:
Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat we met zijn allen een steun voor een LCD TV hebben besteld, aangezien de tekst en het plaatje verkeerd zijn, en niet zozeer de prijs....
En in de bevestigingsmail staat toch duidelijk dat het een tv betreft, dus er is volgens mij niet echt een hoog risico aan verbonden. Uiteraard krijgen we voor dit geld geen tv aangeboden, maar goed, wel lachen toch dit
Nickname does not reflect reality
maar ga ervan uit dat ik een wandsteun krijg, die ik dan weer terug moet sturen...
moet je eigenlijk de verzendkosten enzo dan wel betalen?
quote:Keida schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:32:
Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat we met zijn allen een steun voor een LCD TV hebben besteld, aangezien de tekst en het plaatje verkeerd zijn, en niet zozeer de prijs....
Dan is het dus gewoon een kwestie van morgen tegen die jongen van DHL zeggen "eh sorry? Dat had ik niet besteld, neem maar weer mee..."
Hmmm er staat nu al bij "nalevering, levertijd 1 week". /GoT effect?
gwystyl wijzigde dit bericht 26-10-2006 10:44 (8%)
____________________________geen_sig___________________
Het gaat inderdaad om een wandsteun en ze gaan de boel fixen.
was getekend, mbootsman
Je had met bellen niet even kunnen wachten tot ik hem in mijn slaapkamer had hangenquote:mbootsman schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:48:
Ik heb net even gebeld, en de vrouw aan de lijn zei dat ik niet de eerste was
Het gaat inderdaad om een wandsteun en ze gaan de boel fixen.
Nickname does not reflect reality
en /Fok! effect (zuster topic LCD TV Philips 32PF3321 ¤99 )quote:gwystyl schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:39:
[...]
Dan is het dus gewoon een kwestie van morgen tegen die jongen van DHL zeggen "eh sorry? Dat had ik niet besteld, neem maar weer mee..."
Hmmm er staat nu al bij "nalevering, levertijd 1 week". /GoT effect?
Anyway, een collega had er perongeluk 2 besteld, belde er achteraan om er 1 te annuleren en voor hij verder iets kon zeggen vroegen ze of hij belde voor die TV van 99,- waarna ze wisten te melden dat die niet bezorgd zouden worden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Sys Specs | Mod @ http://forum.dutchbodybuilding.com
KLIK
Hij heeft ze wel gewoon gekregen, wel netjes van Dixons
Macbook core2duo 2,0Ghz, Bluetooth keyboard & Mightymouse, JBL creature II
Ships...dat lees ik dus net te laat...quote:MrJ schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:55:
Maatje van mij heeft er al 30 besteld.
Anyway, een collega had er perongeluk 2 besteld, belde er achteraan om er 1 te annuleren en voor hij verder iets kon zeggen vroegen ze of hij belde voor die TV van 99,- waarna ze wisten te melden dat die niet bezorgd zouden worden.
TheVMaster wijzigde dit bericht 26-10-2006 11:49 (83%)
Wat? Je wandsteun? Die komt heus wel hoor.quote:Brad Pitt schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:51:
[...]
Je had met bellen niet even kunnen wachten tot ik hem in mijn slaapkamer had hangenBedankt hè!!!!
[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k
Reg. datum: 07 augustus 2004
haha, jah, maar toen ging het niet over een strop van een paar duizend euro voor het bedrijf;)quote:fabulaus schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:27:
In een xbox forum werd al eerder zo'n voorval gepost, maar dan voor faceplate's voor de 360
KLIK
Hij heeft ze wel gewoon gekregen, wel netjes van Dixons
AMD64 Venice 3200@2600Mhz, 1gig OCZ platinum rev2 v1.1, leadtek 6600gt@stock, asus sli deluxe+rotte fan, 240Gb HD, coolermaster real power 450Watt, Thermaltake big typhoon (super koeler)
Jammer dat je niet met creditcard kunt betalen want dan was de koop echt gedaan. Lijkt me niet dat ze dat nog terug hadden kunnen draaien.
Anyway, die steuntjes mogen ze houden !
denk dat iedereen lekker blij wordt gemaakt met 2 steuntjesquote:lucid schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:57:
De hele afdeling bestelde net 2 stuks per persoonBen benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Jammer dat je niet met creditcard kunt betalen want dan was de koop echt gedaan. Lijkt me niet dat ze dat nog terug hadden kunnen draaien.
![]()
![]()
PSN: peptide, PS3, XBOX360, Wii, PSP, DSi, i8910HD
Reg. datum: 27 november 2002
dde koop overeenkomst zullen ze echt mogen verbreken..quote:lucid schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:57:
De hele afdeling bestelde net 2 stuks per persoonBen benieuwd hoe dat gaat aflopen.
![]()
![]()
mits er een goede reden voor is gok ik
Enneh...volgens mij krijgt iedereen gewoon een e-mail dat de bestelling wordt geannuleerd. Hmm..op die van mij zit een levertijd van 1 week...quote:mschol schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:00:
[...]
dde koop overeenkomst zullen ze echt mogen verbreken..
mits er een goede reden voor is gok ik
Dit topic is gesloten.