Hoofdcategorieën
Topicacties

LCD TV Philips 32PF3321 ¤99

Pagina: 1 2 3 4 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 januari 2005

hier

vind je een philips lcd tv van 99 euro bij otto.nl, dit kan niet kloppen. Is er toevallig iemand die weet of dit een typefout is, en wat er gebeurt als je er een besteld?

Informatique inNote 154-GTX90 (1680x1050) - Intel Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4GB DDR2 - 160GB 7200RPM - nVidia Go 8600M GT 512MB - Bluetooth - Intel a/b/g/n - Vista Ultimate x64 - XP Pro - OS X Leopard | iPhone 3G 16GB 2.2

Zoekende naar usericon
Reg. datum: 04 augustus 2006

Ik denk dat ze zich hiermee indekken (komt uit de algemene voorwaarden):
quote:
Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.

Don't worry, be a Mac use
Reg. datum: 19 oktober 2006

1: Pas je link even aan want deze verwijst naar een pagina waar ook je user gegevens in staan.

2: Ik had t ook al gezien en heb er maar gewoon 1 besteld. Waarschijnlijk zal de prijs ¤999,- moeten zijn en is dit dus gewoon een typefout. Ze kunnen je in ieder geval niet dwingen om ineens meer ervoor te betalen dan nu staat aangegeven dus het is het proberen waard.

Macbook core2duo 2,0Ghz, Bluetooth keyboard & Mightymouse, JBL creature II

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
Emiel1984 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:31:
Tijd om dit in de geschiedenisboeken te schrijven :p .
KLIK
[afbeelding]

Je kan nog kiezen tussen 3 verschillende modellen ook :+ _/-\o_

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

Reg. datum: 06 juli 2005

Ik ga het ook proberen >:)

Zoekende naar usericon

quote:
Ben benieuwd hoe het afloopt, maar verwacht er weinig van >:)

quote:
Insertname schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 01:01:
[...]

Ben benieuwd hoe het afloopt, maar verwacht er weinig van >:)
Je denkt toch niet dat als je hem besteld, je hem straks misschien voor 1000 euro moet kopen? Of kan dit soms wel?

Zoekende naar usericon

Nee dat kan sowieso niet, want je hebt een aantal dagen bedenktijd. Ik verwacht dat je gewoon een e-mailtje krijgt waarin ze hun excuses aanbieden en de werkelijke prijs vermelden.

X marks da spot
Reg. datum: 25 juli 2001

Denk dat ze op het volgende gaan gooien
komt uit de algemene voorwaarden van Otto:

Aanbiedingen en prijzen
Aanbiedingen gelden zo lang de voorraad strekt. Otto garandeert dat de prijzen zoals deze vermeld staan in haar catalogi, in door Otto uitgegeven mailings en op de Website niet zullen worden verhoogd gedurende de looptijd van de betreffende catalogi, mailings of gedurende de op de Website aangegeven termijn, tenzij wettelijke maatregelen aanleiding geven tot verhoging van de prijzen. Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.

Het is natuurlijk wel mooi als men het aanpast en je gewoon de ¤99,- laat betalen als 'service'.

U can do it my way or the f*%ing highway.........

Cogito, ergo sum
Reg. datum: 25 januari 2005

quote:
Peon1 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 01:20:
Denk dat ze op het volgende gaan gooien
komt uit de algemene voorwaarden van Otto:
[...]
Het is natuurlijk wel mooi als men het aanpast en je gewoon de ¤99,- laat betalen als 'service'.

Maar 1 regeltje erboven staat weer:

(...)Otto garandeert dat de prijzen zoals deze vermeld staan in haar catalogi, in door Otto uitgegeven mailings en op de Website niet zullen worden verhoogd gedurende de looptijd van de betreffende catalogi, mailings of gedurende de op de Website aangegeven termijn, tenzij wettelijke maatregelen aanleiding geven tot verhoging van de prijzen.(...)

Ik ga toch echt twijfelen of ik er ook niet 1 ga (proberen te) kopen..

Dit is dus extragratis advies kritiek!

X marks da spot

Zit er ook aan te denken om er 1 te bestellen. En anders stuur je hem terug binnen 10 dagen:

Bestelling en totstandkoming overeenkomst
Door te bestellen komt een koop op proef tot stand zoals bedoeld in art. 7:45 van het Burgerlijk Wetboek. U heeft 10 dagen na ontvangst van uw bestelling de tijd om te beoordelen of de bestelde artikelen of diensten voldoen en OTTO hiervan in kennis te stellen danwel uw bestelling te retourneren.

Zichttermijn/retourneren
U mag een afgeleverd artikel binnen tien (10) dagen na ontvangst zonder reden aan Otto terugzenden of via de retourafhaalservice thuis laten afhalen. Daarmee ontbindt u de aankoop van dat artikel: u heeft recht op teruggave door Otto van het bedrag dat u reeds aan Otto heeft betaald met betrekking tot het teruggestuurde artikel.

For Life

Dream on mensen :z
Dit gebeurd zo ontzettend vaak en heb ook al talloze topics gezien wanneer er weer eens ergens een typfout stond en heb werkelijk nog nooit iemand gezien die het product voor die prijs kreeg.
Jullie krijgen gewoon een mailtje dat de order geannuleerd is.

De reden mag duidelijk zijn, zeker met een dergelijk product kan je met logisch nadenken al beredeneren dat er iets niet klopt, dus al mocht iemand het zo hoog opnemen en gaan uitpluizen dat er geen voorwaarde is hiervoor, dan nog zal je nooit kunnen waarmaken dat je echt dacht dat die TV zo goedkoop was.
Die typfout voorwaarde dekt de winkel iig meer dan genoeg in, daarnaast is de webshop helemaal niet verplicht om aan jou te leveren zolang je niet betaald hebt en kan zelfs dan nog voldoen met terugstorten van het geld en de mededeling -product niet meer leverbaar (voor deze prijs)- naar je mailbox.

Border Community _/-\o_
Brand, het bier waar Limburg trots op is.

Reg. datum: 11 oktober 1999

twijfel.... twijfel....

Alles klokie?!

X marks da spot

Als alles via een ''automatisch''systeem besteld wordt, ziet misschien niemand de fout, totdat er ineens 1000-den tv's besteld worden :)
De droom is toch leuk op dit tijdstip van de dag????

Reg. datum: 07 januari 2004

Ze annuleren de bestelling toch gewoon als het niet klopt? Je krijgt iig niet zomaar een factuur binnen van ¤999 ipv ¤99. Of ze sturen idd een mailtje met hun excuses en vragen ze of je de bestelling nog wilt hebben voor die prijs?

FiReFS wijzigde dit bericht 26-10-2006 02:04 (36%)

Fools never move on..
Reg. datum: 01 juni 2001

Bestellen wil niet, Krijg een error.

jah jah

Het bestellen lukt mij wel, nu maar hopen dat dit werkt :P

X
Reg. datum: 26 juli 2000

zo, ook eentje besteld :D ja als het niet lukt hoor ik het ook wel :D
en mochten ze zo slecht opletten... >:)

Ik heb er ook 1 besteld :)

AMD Athlon 64 3800+, Asrock 939Dual-VSTA, Dual-channel PC3200 1024MB geheugen, 160GB Maxtor 8MB, 60GB Maxtor 2MB, Leadtek 6800GT 256MB DDR3, 400W Zalman voeding, HQ48 PRO Aopen ATX kast

You've g0t mail :D :D

Het zal de OttO zeker niet opvallen, er worde ineens 30 tv's besteld :+
Of ben orgineel en ga voor een ander model, er zijn 3 stuks voor 99 euro :P
http://www.otto.nl/is-bin...E&Query_Text=32pf3321+

niels88 wijzigde dit bericht 26-10-2006 03:58 (73%)

Reg. datum: 16 september 2006

Ik ga er ook eentje bestellen:-) niet geschoten altijd mis..

Speedskater 4 life

Wanneer komt die verdomme tv is binnen })

Reg. datum: 07 augustus 2004

ik heb m besteld, ben benieuwd wat ik er van hoor. Als blijkt dat ik er toch een hoge prijs voor moet dokken weiger ik m gewoon.

AMD64 Venice 3200@2600Mhz, 1gig OCZ platinum rev2 v1.1, leadtek 6600gt@stock, asus sli deluxe+rotte fan, 240Gb HD, coolermaster real power 450Watt, Thermaltake big typhoon (super koeler)

Ze hebben eook nog 2 andere (een sony en een sharp) die ze met hetzelfde typenummer en prijs neer hebben gezet

Reg. datum: 07 augustus 2004

quote:
Jazzle schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:50:
Ze hebben eook nog 2 andere (een sony en een sharp) die ze met hetzelfde typenummer en prijs neer hebben gezet
dat lijkt me een duidelijke drukfout, aangezien deze ook worden aangeduid met 32pf3321

AMD64 Venice 3200@2600Mhz, 1gig OCZ platinum rev2 v1.1, leadtek 6600gt@stock, asus sli deluxe+rotte fan, 240Gb HD, coolermaster real power 450Watt, Thermaltake big typhoon (super koeler)

Pagina: 1 2 3 4 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: