[Toernooi/Nostalgie] Pinball Fantasies (1994)

Pagina: 1
Acties:
  • 4.665 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193690

Topicstarter
Intro
Welkom in het officiële Pinball Fantasies-toernooi Topic. Doe mee en win eeuwige roem

Het spel:
Iedereen heeft wel iets over dit spel gehoord of gespeeld op één van je DOS-bakken!! Download Pinball Fantasies en draai dit onder XP, jawel je hoort het goed, XP!. Download na het spel ook een tooltje genaamd DOSBox. Dit tooltje zorgt ervoor dat dit spel afgedraaid wordt onder de huidige operating systems.

Waar te downloaden:
# Pinball Fantasies ->*knip
# DOSBox -> *knip | mirror 1

# *knip
# DOSBox direct download link

Hoe op te starten:
Installeer DOSBox op je PC en ga naar Start -> Programma's -> DOSBox-0.65 -> DOSBox. Eénmaal opgestart krijg je een 'Z'-drive te zien. Je moet dus je drive 'mounten' Dat doe je zo:
1. Mount c c:\(map pinball / bv: c:\pinball (na mount c dus de map waar pinball staat)
2. C:\
3. C:\(directory pinball)
voorbeeld van mounten

Afbeeldingslocatie: http://xs207.xs.to/xs207/06413/voorbeeld.gif

De regels
Heb je een hoge score gehaald, maak dan hiervoor een screenshot. Zo kunnen we achterhalen of je niet cheat. Let op: Als je je score soept dan kunnen we dit achterhalen! Geen screenshot? Geen vermelding in dit topic in de eeuwige roem-toplijst! Ik wens jullie hierbij nog veel succes! Voor verdere informatie raad ik jullie dit topic aan. Daar kan je vragen stellen als het programmatje niet goed werkt of niet lukt. Met vijf ballen! Je gebruikt de standaard instellingen

Zo laat je je score zien!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/f-1/bones.JPG
Plaatjes aub groot laten weergeven zodat het makkelijk af te lezen is. Dank!

De standen!!

De stand - Party Land
code:
1
2
3
MAX3400                                          143.661.610
paddixx                                           96.570.330
jarnotjuh                                         16.137.830

De stand - Speed Devil's

code:
1
2
J van E                                           19.155.100
slayeer                                            3.697.310

De stand - Billion Dollars

De stand - Stones n Bones
code:
1
2
3
E-Jungle                                         231.953.140
sjaakduhuuhl                                     133.667.740
Worldracing                                      116.979.560

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 22-10-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24
Oh god wat heb ik dit vroeger veel gespeeld! Moet alleen qua skills weer helemaal opnieuw beginnen want ik kan er geen reet meer van. Gaan m'n avonden weer..... :'( :D

Heb het inmiddels wel aan de praat. Gebruik D-Fend als front-end met een wizard om Pinball Fantasies aan de praat te krijgen. Ging verbazingwekkend gemakkelijk moet ik zeggen!

[ Voor 34% gewijzigd door Haay op 20-10-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik wens jullie heel veel succes. En oja: ik update de standen wel in de OP! Neem aan dat je de OP altijd kan wijzigen, toch? Ga zo wel naar bed aangezien ik weer vroeg op moet. Nostalgie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35
Oh, My, God!

Niet Pinball fantasies... Teveel gespeeld... Eerst had ik een werkende onder xp, maar die ben ik kwijt geraakt.. * enira gaat aan de install..
Ik weet wel dat ik goed was in de 1e en 4de kast, de 2de en 3de zogen :P

Woei!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-05 19:38

Just_I

What did you just say?

Ik zit nu in dosbox, maar krijg het spel niet opgestart. Ik heb de D:/ schijf gemount en de juiste map opgestart ( D:/Pinball/PFantasy) maar verder kom ik dan niet. Hoe moet ik nu dus verder?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
je moet het in C zetten. Werkt namelijk het beste.

Zet je directory van Pinball in C:\Pinball en doe dat het onderstaande.

1. Start DosBox op.
2. 'mount c c:\'
3. 'c:' (let op kleine letter en zonder de slash)
4. 'cd pinball'
5. 'cd pfantasy' (meestal zit er een submap in de map 'pinball')
6. daarna doe je het eerst 'setsound' om je geluid in te stellen. Nadat je dat gedaan heb tik je 'pinball' in. En heel veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-05 19:38

Just_I

What did you just say?

Ahh, net ontdekt wat het probleem was, bleek dat ik bij het unzippen maar een bestandje had geselecteerd in plaats van alle bestanden 8)7 . Het spel doet het ondertussen alleen voor het geluid moest ik het bestandje setsound appart openen :?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
ow dat spel, ja die heb ik ook echt te vaak gedaan. Nooit meer zo'n verslavende pinball tegengekomen ook. Neej ik kan hem nu weerstaan, toch niet, wel, aaaaahhh. Ok tijd om te slapen en misschien dat ik nog ga dromen over de kermis, of spoken, of racen, of jaja de lotto winnen.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik probeer hier DOSBOX op OS X aan de praat te krijgen: ik heb diverse frontends geprobeerd en alles lijkt okay, maar Pinball.exe wil niet opstarten... Niet met Dosboxer, niet met Petit dosbox, niet met Randor... Die frontends zijn doodsimpel (selecteer exe en play!) maar het lijkt wel alsof de exe niet in orde is...? Iemand enig idee hoe dit aan de praat te krijgen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

OMG

vroegâh was mijn record op partyland iets van 200miljoen + ofzo >_<
was best wel een obsessie die game

als ik met mijn 1e ball geen 10 mil haalde begon ik opnieuw, en altijd als ik ff "tussendoor" een potje speelde ging het retegoed, zat ik met de eerste bal al op 20 mil en moest ik weg :(

echt zuigend was dat :P van partyland en stones n bones het leukst, de andere 2 kasten speelde ik nooit en eigenlijk alleen partyland

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik speel het liefst Stones n Bones O+. Heerlijk hoeveel vrije ballen je dan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oh leuk, dit spel heb ik vroeger teveel gespeeld. Door dit spel ben ik *.mod bestanden gaan verzamelen.
Meestal lekkere muziek. :P
Alleen zal ik ze niet meer hebben.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik kom steeds niet verder dan 6 million :|
Ben al een uurtje bezig maar het wil nog niet echt lukken :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72339

Stones 'n Bones, wow, dat heb ik veel gespeeld. Vroeger, toen ik nog goed was in spelletjes. :+

Helaas heb ik 't er te druk voor. Succes iedereen die 't speelt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zo, dit is balen; ik heb gewoon de verzamel-box van de fabrikant vorige maand in de vuilnisbak gegooid want ik kreeg ze niet echt aan de praat onder XP op een acceptabele rate.

Maar ja, ik zal wel even de "gratis" link in de TS downen en installeren; op de Amiga had ik met PartyLand een high van 1.9 miljard (en een zwaar bezweet toetsenbord).

Wanneer is trouwens de closing-date van deze compo?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-04 20:12
Echt een vet spel dit :P Alleen wel heel vervelend dat er bij mij telkens dat 5 keer shift=shortcut zooi naar boven komt. Ben je net lekker bezig, gaat er weer een bal vandoor omdat je niks kunt :P

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:29:
Zo, dit is balen; ik heb gewoon de verzamel-box van de fabrikant vorige maand in de vuilnisbak gegooid want ik kreeg ze niet echt aan de praat onder XP op een acceptabele rate.

Maar ja, ik zal wel even de "gratis" link in de TS downen en installeren; op de Amiga had ik met PartyLand een high van 1.9 miljard (en een zwaar bezweet toetsenbord).

Wanneer is trouwens de closing-date van deze compo?
Wat mij betreft gewoon voor altijd? :) Of per maand. de 1e tot laatste dag van elke maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 14:33

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

oeee dit is zeker nostalgie :D ben laast ook weer begonnen aan supaplex :D..

Er was nog zo'n pinball spel die zaten we gewoon op verjaardagen te spelen (klein toernooitje :P), weet alleen niet meer hoe die heet.
Was maar 1 level en de kast was in het blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 12:31

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

Clox schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:41:
Echt een vet spel dit :P Alleen wel heel vervelend dat er bij mij telkens dat 5 keer shift=shortcut zooi naar boven komt. Ben je net lekker bezig, gaat er weer een bal vandoor omdat je niks kunt :P
Moet je even je plaktoetsen uitzetten in je toegankelijkheids opties.
heb je daar iig geen last meer van

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kom op met de scores mannen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik zit op werk; denk niet dat mijn teamleider het fijn vindt als ik een paar uur zit te flipperen. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:56
OMG! Dit zou echt iets voor mijn vader zijn. Die heeft dit spel helemaal kapot gespeeld op de 386 toen ik een ukkie van 7 oid was. Zal zo ook maar weer eens dosbox downloaden en installeren, weer eens van die oude DOS games spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:11

defiant

Moderator General Chat
Dit spel heb ik ook kapot gespeeld destijd :) Stones 'n Bones was toch wel m'n favoriet, aangezien je daar (met een beetje geluk) toch lang kon doorspelen. Het blijft toch verbazingwekkend dat oude spellen toch enorm boeiend blijven :)

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 14:33

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

defiant schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:33:
Het blijft toch verbazingwekkend dat oude spellen toch enorm boeiend blijven :)
en toch ook weer verslavend :D

i.p.v. de gewone DosBox ben ik DBGL (DosBox Game Loader) gaan gebruiken:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/blankendaalr/dbgl/

dit werkt makkelijker dan de gewone DosBox omdat je niet steeds hoef te mounten. Gewoon spelletje toevoegen en opstarten van uit DBGL.
Hier heb je wel JVM voor nodig maar neem aan dat de meeste dit wel hebben :D

[ Voor 43% gewijzigd door Mr_Dark op 20-10-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben zeker nu beschuldigd voor jullie verslaving? :P Sorry ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb dit op de Amiga/CD32 veel gespeelt... echt een vette pinball was dat. Vanavond ff proberen :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/4503/p1cp3.jpg

Het beste wat ik er na 3 potjes van kon maken... Ik blijf proberen.. :P
16,137,830
Kast 1 dus.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 20-10-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jarnotjuh schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:11:
[afbeelding]

Het beste wat ik er na 3 potjes van kon maken... Ik blijf proberen.. :P
16,137,830
Kast 1 dus.. :)
Je staat in de OP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik heb 'm ook werkend nu (op de pc met D-fend): leuk!!! :) Ik ben meteen gaan zoeken naar nog meer gouwe ouwe games maar dat viel tegen: Psycho (ook een pinball!) werkte veel te traag en Screamer (mijn favoriete racer ;)) is jammergenoeg (en vreemd genoeg) geen abandonware... Ik had die echt heel graag nog eens gespeeld! Maar ik moet wel zeggen dat zo'n pinball het nog wel leuk doet. Als je bijvoorbeeld Outrun probeert schrik je je echt rot... )

EDIT:
Whaaaaa! Sorry voor dit (lichtelijk) off topic geleuter, maar ik heb net de demo van Screamer gevonden en gespeeld! Man, dat ik dit MOOI vond! Je ziet nauwelijks iets door alle megapixels! En het spel is nog maar 11 jaar oud... Ik dacht het dat het uit de jaren tachtig was... Wat is er gigantisch veel veranderd in maar 11 jaar... Ik kan het nauwelijks geloven! Wat moet dat wel niet worden in 2017??? YES! :) Maar het is alsnog errug leuk om weer eens te spelen! ;)

EDIT 2:
Als iemand weet ho je Psycho Pinball aan de praat kan krijgen met Dosbox... Vreemd genoeg loopt het spel wel gewoon door als ik in XP 'm opstart, mar veeeeeeeel te traaaaag. Maar in Dosbox vliegt 'ie eruit zodra ik moet kiezen welke taal ik wil... (Invalid handle). En ik heb Dosbo nodig om 'm te versnellen...

EDIT 3: de oplossing (voor wie het interesseert.. ;))
In de map /Psycho/Other staat een verborgen bestand highscore.(nog iets): die staat op Alleen lezen. Delete het bestand (beter als de eigenschappen veranderen) en... Psycho werkt perfecto! :) Ik gebruik dus D-Fend en dat werkt echt ongelooflijk makkelijk: als je meer wilt met Dosbox moet hje die echt ff downloaden want al dat getik in dat DOS-scherm... ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 20-10-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.com/GoT/pinball.jpg

En van het weekend nog wel een paar pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Hmm, ik kan het spel zelf helaas niet downloaden, 404.

Maar wat heb ik deze 4 kasten vroeger vaak gedaan zeg en dan met name die Stones & Bones, kon er uren mee bezig zijn, ben benieuwd hoe ik het nu vanaf zal brengen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lucky-Shirt schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:32:
Hmm, ik kan het spel zelf helaas niet downloaden, 404.

Maar wat heb ik deze 4 kasten vroeger vaak gedaan zeg en dan met name die Stones & Bones, kon er uren mee bezig zijn, ben benieuwd hoe ik het nu vanaf zal brengen.....
Mirror @ http://www.highwaydevil.com/GoT/pinfant.zip

Mag ook in de Startpost...

*edit*
En een directe link naar DOSBox: http://dosbox.sourceforge.net/download.php?main=1

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 20-10-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
Vraagje aan TS: je kan met F5 ook 5 ballen selecteren ipv 3, het lijkt me handigste om gewoon 5 ballen toe te laten, aangezien je het niet kan controleren O-)

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

defiant schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:11:
Vraagje aan TS: je kan met F5 ook 5 ballen selecteren ipv 3, het lijkt me handigste om gewoon 5 ballen toe te laten, aangezien je het niet kan controleren O-)
Nee, lijkt me helemaal niks. Niet alleen kan je dan niet ff tussendoor een game starten maar dan kunnen we weer opnieuw beginnen met de scores.

Andere vraag: mijn monitor thuis staat op 1680x1050 (native reso); wat moet ik in mijn dosbox.conf zetten om de originele resolutie van het spel te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
MAX3400 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:13:
Nee, lijkt me helemaal niks. Niet alleen kan je dan niet ff tussendoor een game starten maar dan kunnen we weer opnieuw beginnen met de scores.
Het is alleen absoluut niet te controleren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
defiant schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:11:
Tja, dat is het risico natuurlijk. Maar we houden het op drie ballen!!
Bedankt voor de linkjes MAX3400. Heb ze in de OP toegevoegd :)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 193690 op 20-10-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik heb het onder Ubuntu geinstalleerd en het werkt perfect. Zat gewoon in de repositories en wordt gestart met "dosbox". Hoeveel makkelijker wil je het hebben! :)

Na snel spelen 10 miljoen gescoord, maar straks als mijn werk klaar is eens er goed voor gaan zitten om te scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:10
Vet :D

Ik ga het ook even installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Damn, wist niet dat er zoveel liefhebbers van PF waren O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-04 16:22

BruT@LysT

Fear and Loathing

Owjah lol dit spel heb ik ook gewoon er nog opstaan onder mijn DOS mapje :P
Staat vol met dos spelletjes zoals Ultima Underworld, Descent, Doom en Sierra , Dynamix, Westwood en LucasArts spelletjes. OMG dit is wreed, ik ga ook es ff stones 'n bones proberen met 3 balletjes :D

Ow btw, ik gebruik Dosbox, met resolutie op 640x400, das meestal correct, moet je pixel doubling aanzetten, komt het precies uit met de 320x200 resolutie die meestal werd gebruikt in die tijd. Speciale filtertechnieken gebruik ik liever niet, het moet er net zo uit zien als vroeger, niet 'enhanced' oid.

Btw, je kan gewoon in de dosbox.conf ff die parameters onderin alvast invullen, dan hoef je niet steeds te mounten. Zorg dat je map vol met dos games gewoon als C:\ gezien wordt en je kan weer als vanouds al je spellen laden. Eenmaal goed geconfigureerd en je hoeft vrijwel nooit meer wat aan te passen.

Ik zie net dat ik Pinball dreams 1 en 2 en pinball illusions ook nog heb. Pinball dreams 1 was overigens mij aller eerste VGA pinball kast ooit. Das lang geleden zeg :)

Hoe je eraan moet komen? check the good old Abandonware zooi, meer hints kan ik niet geven :D

[ Voor 12% gewijzigd door BruT@LysT op 20-10-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 13:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 193690 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:42:
Damn, wist niet dat er zoveel liefhebbers van PF waren O+
Deze game mocht je ook niet gemist hebben vind ik. Destijds stond ie op elke shareware CD; en de volledige versie was ook wel te bemachtigen.

Ik heb hiero zelfs nog een GameBoy versie liggen; geweldig gewoon!

edit: ^^^ blijkt vrij zeldzaam te zijn, heb gelukkig boekje en doosje nog :)

[ Voor 9% gewijzigd door Richard op 20-10-2006 20:08 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Richard schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:58:
[...]

Deze game mocht je ook niet gemist hebben vind ik. Destijds stond ie op elke shareware CD; en de volledige versie was ook wel te bemachtigen.

Ik heb hiero zelfs nog een GameBoy versie liggen; geweldig gewoon!
De GameBoy versie kon ik ook nog wel herrineren, maar speelde wel minder dan mijn 386 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ooooh Jongens, wat heb ik in dit spel een tijd in zitten vroeger. Man, ik kon echt letterlijk uuuren achter elkaar spelen. Het draaide toen al lekker op mijn 286@16MHz en 8MB RAM, kun je na gaan :D Toen was de 486 66MHz al uit, maar goed.

Ik ga er nu niet meer aan beginnen, want ik heb er helaas de tijd niet meer voor, maar ik mis het wel :) Het was echt de allerbeste pinball ooit! Psycho Pinball was ook cool, trouwens ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 20-10-2006 20:18 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een tip voor een beter resultaat (geldt ook voor Psycho Pinball): zet de graphics (via de ingame opties) op LOW (en hiet op HIGH). Ziet er imho beter uit (echte ouderwetse vierkante PIXELS), de verhoudingen zijn dan ook gewoon goed (balletje mooi rond en zonder artifacts) en het loopt ook nog eens beter.
Room42 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:12:
Psycho Pinball was ook cool, trouwens ;)
Ja, dat was toendertijd ook mijn favoriet! Beviel me op een of andere manier beter dan PF. Maar die is nu ook leuk. Alleen dat 'Getting sick huh' zie ik net iets te vaak... 8) >:) ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 20-10-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Kom op zeg; iedereen post wel maar is er nou niemand die ook high-scores kan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Nou vooruit dan, omdat je het zo dringend vraagt, hier mijn zojuist behaalde belabberde score ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefankoopmans/brutascore.jpg

Btw, dosbox draait ook wel fijn met core op Dynamic en dan 10.000 cycles. Jullie doen allemaal wel erg default met die 3000 cycles :)
En inderdaad je moet je game ff je graphics op low zetten, op high draait het hier te sloom en aspect is klote.

[ Voor 43% gewijzigd door BruT@LysT op 20-10-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:47
Doe dan gewoon 5ballen, dan weet je zeker dat iedereen het goed doet..
5 ballen is toch ook standaard ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:54:
Nog een tip voor een beter resultaat (geldt ook voor Psycho Pinball): zet de graphics (via de ingame opties) op LOW (en hiet op HIGH). Ziet er imho beter uit (echte ouderwetse vierkante PIXELS), de verhoudingen zijn dan ook gewoon goed (balletje mooi rond en zonder artifacts) en het loopt ook nog eens beter.

[...]

Ja, dat was toendertijd ook mijn favoriet! Beviel me op een of andere manier beter dan PF. Maar die is nu ook leuk. Alleen dat 'Getting sick huh' zie ik net iets te vaak... 8) >:) ;)
Zie de OP aub. STANDAARD-instellingen! Niets veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Anoniem: 193690 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:44:
[...]

Zie de OP aub. STANDAARD-instellingen! Niets veranderen
Niet zo slim hoor, want je moet er wel zeker van zijn dat het spel nooit is aangeraakt. Als je een illegale kopie hebt waar al eens mee gespeeld is heb je kans dat de standaard instellingen niet overeen komen. EN aan de andere screenshots te zien lijkt me dat ze het spel daar OOK allemaal op LOW hebben staan. Bij mij stond hij dus default op high en met 5 ballen. Niet erg slim dus. En idd waarom niet gewoon 5 ballen? dan kan je ook niet cheaten. Vind ik een goed statement imho.

Voor de goede orde, ik heb me wel gewoon aan de regels gehouden met 3 ballen.

[ Voor 5% gewijzigd door BruT@LysT op 20-10-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok. 5 ballen, de rest blijft op de standaard-instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn standaardinstellingen...? Ik heb PF op twee computers gedownload: de ene stond op HIGH, de andere op LOW, de ene op 3 ballen, de andere op 5. Dus wat is dan standaard...? Je mag (wat graphics betreft) toch wel kiezen wat je het lekkerst vind spelen en wat het mooist eruitziet? Volgens mij zat er zelfs verschil in de snelheid van de tafel... Nou ja, ik doe gewoon wat mij bevalt want ik kom toch nooit aan die hoge scores. ;)

Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe je gesoepte screenies kunt herkennen... Zo breng je alleen maar mensen op een idee. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 20-10-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Waarom nu ineens van 3 ballen naar 5 ballen? Met 3 ballen kan je net zo'n hoge score halen, ligt er maar net aan hoe goed je bent. Soms presteer ik met 1 bal beter als met alle 3 bij elkaar.. Just a matter of luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.com/GoT/pinball2.jpg

En nu verder uitzieken... :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hebben jullie er ook geluid bij en zo ja, hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gunner schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:29:
Hebben jullie er ook geluid bij en zo ja, hoe doe je dat?
even instellen door 'setsound' in te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

set sound geeft me het volgende;

[code]environment variable sound not defined[/]

Wat doe ik fout vanuit dos box? Staat m'n config file niet goed? Is gewoon standaard install

Sorry. setsound staat in de pinball dir :X

Werkt nu :)

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 21-10-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-05 22:23
gvd, ik ben niet zo goed met dos en dat soort stuff, en kom dus niet verder door iets doms. maar ik denk dat het aan mij ligt. hier zie je het probleem.
Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/3705/pinballprobleemvx3.th.png

mischien neit de beste uitleg maarja^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

als je het spel op je c schijf hebt staan onder pinball doe je het volgende;

code:
1
2
3
mount x: c:\pinball
x:
pinball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe jezelf een lol, slayeer, en download D-Fend. Dat maakt het spelen (ook van andere DOS-games) een stuk simpeler. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

http://members.home.nl/stefankoopmans/dosbox.conf

Hier mijn dosbox.conf

onderin staat dat hij e:\games\dos moet mounten als c:
even aanpassen dus naar je gewenste directory. (openen met wordpad/notepad oid)

Vervolgens doe ik in mijn geval het volgende.

c:\>cd pinfant

c:\pinfant>setsound

(ik heb em op soundblaster16 gezet ivm stereo)

c:\pinfant>pinball

Knallen maar!

Config staat op dynamic core 8000 cycles en video op overlay. Werkt net ff iets sneller.

/edit

Voor mij gaat niets boven dosbox, de emulatie is brilliant. En ingewikkeld? kom nou zeg! Maar ik heb het ook niet zo op hulptooltjes, er gaat niets boven zelf ff de config aanpassen, weet je zeker dat je niets over het hoofd ziet. Mensen zijn gewoon te lui om zoiets eens grondig te onderzoeken en de guide door te nemen.
en toegegeven, ruim 10 jaar dos ervaring helpt ook een hoop :)

Hmzz wat ziet mijn oog, Lands of Lore! Dat moet ik weer es gamen :P

[ Voor 39% gewijzigd door BruT@LysT op 21-10-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-05 07:32

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Geweldig spel dit. Mijn ouders zijn hier vroeger echt helemaal verslaafd aan geweest en ze vonden het leuk toen ik hiermee aan kwam zetten. :D

* Rhannie gaat even een paar goede scores neerzetten. ;)

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/stebje/pinball/pf_score.gif

Edit 2:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/stebje/pinball/pf_score_snb.gif

[ Voor 26% gewijzigd door Rhannie op 21-10-2006 18:39 ]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/706/pinbalscoreud5.th.png

het is echt niet veel, maar had niet veel tijd voor betterre score. ik hoop dat zon lage score niet te laag is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BruT@LysT schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:01:
Voor mij gaat niets boven dosbox, de emulatie is brilliant. En ingewikkeld? kom nou zeg! Maar ik heb het ook niet zo op hulptooltjes, er gaat niets boven zelf ff de config aanpassen, weet je zeker dat je niets over het hoofd ziet. Mensen zijn gewoon te lui om zoiets eens grondig te onderzoeken en de guide door te nemen.
en toegegeven, ruim 10 jaar dos ervaring helpt ook een hoop :)
Ik heb minstens evenveel jaren ervaring met DOS maar zie alsnog geen reden om moeilijk te doen terwijl het makkelijk kan. ;) Voordeel van D-Fend is o.a. dat je tijdens het spelen de cycles kunt aanpassen (of gaat dat met Dosbox alleen ook...?) met Ctrl-F11 en Ctrl-F12: kan je dus heel simpel de perfecte hoeveelheid kiezen. ;)

Trouwens, ik heb Dosbox ook op m'n werk geinstalleerd en da's op een Apple (OS X) en dat werkte (bij mij) alleen maar goed zonder tools, dus als ik alles handmatig deed, hetgeen nog lastiger is omdat je dan op een Nederlands systeem alsnog Engelse unix toestanden moet weten om die in DOS te kunnen intypen. 8) Ja, ik KAN het wel 'the hard way', maar nogmaals, als het makkelijk kan... daar heb je tenslotte computers voor! >:)

EDIT:
Ah, ik heb in slayeer een tegenstander van mijn niveau gevonden! Mooi! Bij deze mijn bijdrage. De populaire tafels Party Land en Stones n Bones laat ik maar links liggen... ;)

Afbeeldingslocatie: http://i22.photobucket.com/albums/b302/JvanE/4.jpg

Ik snap trouwens geen ene moer van die tafel... Ik ben eigenlijk alleen maar bezig het balletje in het spel te houden. 8) Ik heb alleen door hoe de bonus multiplier werkt, maar de rest... geen idee! Weet iemand een gedetailleerde uitleg van de tafels op het internet te vinden?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-10-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TopicStart is Up2Date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ha! Laat ik mijn eigen vraag over de rules maar beantwoorden: de rules van Pinball Fantasies. :) En als resultaat van het doorlezen heb ik mijn uber-record meteen maar weer een beetje verbeterd. :+

Afbeeldingslocatie: http://i22.photobucket.com/albums/b302/JvanE/9.jpg

Ik zuig zwaar in dit spel, merk ik al (en jullie ook...), maar het scheelt echt wel als je weet wat je moet doen! Mijn score is echt PEANUTS in vergelijking wat er uit die tafel te halen is natuurlijk.

Maar eh.... is een errug verslavend spelletje, dat PF. En helemaal nu je scores online staan: dat kon indertijd nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/stebje/pinball/pf_score_wheels.gif

Ik kan wel een guide maken van alle tafels als jullie dat willen. Als je weet waar je de bal heen moet schieten, kan je veel betere scores halen.

En ja, het is ontzettend verslavend O-)

Edit: Ik zie dat er al een guide geplaatst is door J van E :)

[ Voor 11% gewijzigd door Rhannie op 21-10-2006 19:09 ]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Met de uberroulerende 1337 stones&Bones tafel heb ik de beste ervaring. Het trok je gewoon de Zone in dankzij de goede muziek.

En lang geleden, het zal '96 zijn geweest.. heb ik de miljard aangetikt (een wonder zoals hold-bonus en dan bonus 2x, 3x en 5x meetellen... en dan weer hold bonus).

Maar ik zie dat niemand de Grim-Reaper heeft gehaald? Dan is iedere gespeelde bal door een laan 5 miljoen waard en dat 30 seconden lang. Als je dan niet 40 miljoen ophaalt........
* Delerium heeft het vorig jaar op de Mac geprobeerd... helaas te sloom voor optimaal spelgenot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ecteinascidin schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:06:
Met de uberroulerende 1337 stones&Bones tafel heb ik de beste ervaring. Het trok je gewoon de Zone in dankzij de goede muziek.

En lang geleden, het zal '96 zijn geweest.. heb ik de miljard aangetikt (een wonder zoals hold-bonus en dan bonus 2x, 3x en 5x meetellen... en dan weer hold bonus).

Maar ik zie dat niemand de Grim-Reaper heeft gehaald? Dan is iedere gespeelde bal door een laan 5 miljoen waard en dat 30 seconden lang. Als je dan niet 40 miljoen ophaalt........
* Anoniem: 193690 heeft het vorig jaar op de Mac geprobeerd... helaas te sloom voor optimaal spelgenot.
Moet je inzien dat de hoogste score ooit in de wereld 430.000.000.000 is geweest :D Dit is door een scheidsrechter beoordeeld :). en de Grim-Reaper heb ik zelf ook eens weten te halen. Mijn hoogste score was dus de 116miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, wat een scores... en daar kom ik weer met m'n nieuwe PR... :+

Afbeeldingslocatie: http://i22.photobucket.com/albums/b302/JvanE/19.jpg

Misschien is het wel een goed idee om af te spreken dat je (ik dus, in ieder geval :+ ) niet elke verbeterde score meteen post, maar dat je bijvoorbeeld 1 (of 2?) keer per dag een nieuwe score mag posten. Anders blijft Worldracing bezig. Misschien een idee voor de OP?
En ja, ik weet dat Paddixx tussen neus en lippen door mijn PR allang heeft verpulverd, maar ik ben er toch trots op. Ik heb het immers vroeger niet echt gespeeld... ;)

EDIT:
Misschien is die guide iets voor de OP? En in de OP staat nog dat er met maar 3 ballen gespeeld mag worden: ff aanpassen, lijkt me?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-10-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op = aangepast J van E :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi! Nu nog de score van Paddixx op Speed Devils (50.005.070). ;) (Alhoewel ik mijzelf op de eerste plek ook wel okay vind staan... 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nou, ik ben er dus toch weer verslaafd aan geraakt... Jullie worden bedankt! ;) ;)

Tafel 4 was altijd mijn absolute favoriet! Ik heb er nu ook weer uren op zitten (3 uur) en ben op dreef:

Afbeeldingslocatie: http://parano-id.ath.cx/getfile/00f758/direct

Maar ik heb nog een vraag: Hoe krijg ik met DosBox de verhouding normaal? Hij is nu zo plat gedrukt. Het menu enzo is normaal, maar zodra ik een tafel in ga, krijg ik bovenstaand beeld.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ sjaakduhuuh: Misschien omdat je bij de instellingen de resolutie hebt veranderd van laag naar hoog of andersom :) Kijk daar eens na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je bij de ingame opties van het spel zelf (via F5) de Resolution op Normal zet (i.p.v. High) moet het goed komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-10-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja! Die resolutie op Normal is de oplossing, thanks!
Wat anders: Performt het spel bij jullie ook voor geen meter in full-screen mode in dosbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Room42 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:24:
Ja! Die resolutie op Normal is de oplossing, thanks!
Wat anders: Performt het spel bij jullie ook voor geen meter in full-screen mode in dosbox?
Yup. Je moet ook helemaal geen full-screen gebruiken. Is alleen maar rottig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, bij mij loopt 'ie prima in fullscreen, zelfs op m'n oude HP-laptop (waar je nauwelijks een normaal spel op kan spelen). Misschien doordat ik D-fend gebruik...? Die stelt toch bepaalde opties automatisch in. Maar ik speel liever in een window, want fullscreen zijn die pixels wel errug groot. ;) En zo'n groot scherm dat de hele tijd op en neer scrollt maakt me alleen maar duizelig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-12-2024
Heeeeuh, een nieuwe highscore :D

damnz, jackpot en daarna super jackpot tikt lekker aan.

screen cap:
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/149/highkw5.jpg

stones en bones (mijn favo, vroeger ook al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TS is vanaf hier up2date :)

Hoe lang kan ik de OP wijzigen? Voor altijd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Mijn god, wat is die Partyland een zwaar frustrerende tafel, zeg. Vond ik vroeger al, maar nu herinner ik het me weer :) Nee, hij is wel leuk maar de bal gaat soms té recht tussen de flippers door. En dan duurt het optellen van de bonussen enzo tergend lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
Partyland is ook niet echt mijn ding, zie score :S

http://img144.imageshack.us/img144/3314/scoretz0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

Wel jammer dat die downloadlink van DOSBox het niet doet. Of iig bij mij niet :(.

dus ik heb hem maar even van hier gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109386 op 22-10-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 109386 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:30:
Wel jammer dat die downloadlink van DOSBox het niet doet. Of iig bij mij niet :(.

dus ik heb hem maar even van hier gehaald.
Raar. Hier doet het linkje het gewoon. Heb je linkje even voor het gemak in de OP gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Anoniem: 193690 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:10:
TS is vanaf hier up2date :)

Hoe lang kan ik de OP wijzigen? Voor altijd? :)
Ik denk het wel. Ik update de TS van het Simpsons Topic elke week sinds februari en dat werkt ook gewoon nog steeds. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

Als iemand trouwens ook kan uitleggen hoe ik met dat D-fend ervoor kan zorgen dat ik geluid krijg zou dat mooi zijn. Want ik heb het geprobeerd zonder front-end, maar dan blijft ie zeggen dat ik "c al gemount heb" en dat "pinball" niet bestaat op C:\ (terwijl het dus _wel_ bestaat). Volg precies wat er op die screenshot te zien is maar dat gaat dus niet helemaal goed :D.

ANyway, het is wel leuk, maar zonder geluid krijg ik denk ik niet het goeie beeld ervan?
dus wil wel die goeie muziek horen ^_^

laat maar, heb gewoon nog zo'n "profile" aangemaakt maar dan met setsound... (op zich wel logisch, mjah 't word al laat heh :P)

edit 2:
score voor table 2
ja die was er nog niet, dus ik denk, kom laat ik em er ff indoen :D

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 109386 op 22-10-2006 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
Ik kon er nog net een 100+ uitpersen voor ik ga tukken:

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/3461/high1oa1.jpg

ga morgen wel kijken of ik nog verder kom, eerst ZzZzZz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/1281/highscorespeeddevilsnq5.jpg

Wat een nostalgie. Ook maar meteen ff geprobeert. Dit is het resultaat so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/6232/p2hn2.jpg

64,036,630 dus :o
Die geluidjes ;(
Winners dont do drugs, nee idd niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
ik speel nu via D-fend, maar ik weet niet hoe je nou die geluidjese erbij doet. help plz^^, en ik ga de strijd met de race kast gasten aan xD

EDIT: nieuw persoonlijk record
Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/9662/pinbalscorezt0.th.png

[ Voor 38% gewijzigd door slayeer op 22-10-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

slayeer schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:10:
ik speel nu via D-fend, maar ik weet niet hoe je nou die geluidjese erbij doet. help plz^^, en ik ga de strijd met de race kast gasten aan xD
Gewoon 'setsound' starten in plaats van 'pinball'. En dan 'Soundblaster 16' kiezen en als het goed is heb je dan geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
Paddixx schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:16:
[...]

Gewoon 'setsound' starten in plaats van 'pinball'. En dan 'Soundblaster 16' kiezen en als het goed is heb je dan geluid.
bedankt^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 20:44

bAdmuTs

mAzE

Damn ik zuig toch ff hard in dit spel :(. Mag al blij zijn als ik in Stones and Bones boven de 10 mil haal :X (was vroeger een stuk beter).

[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 22-10-2006 11:37 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ok, in Stones & Bones ben ik weer helemaal terug! Echt zo kicken, dit spel :D _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://parano-id.ath.cx/getfile/cf1fee/direct

Die muziek is ook altijd zo cool als je een highscore hebt gehaald. Ook die van Grim Reaper is vet :D

Speeltip
Ik speel met als renderer OpenGL (conf: output=opengl). Die is veel beter dan "surface" omdat het scrollen zo vloeiender gaat. Als scaler heb ik tevens 'advmame3x' ingesteld om het nog een beetje te kunnen zien op 1280x768. Ik zie het op beeld dus 3x zo groot als de screenshot groot is.

Edit
Ik zag dat de Billion Dollar Gameshow nog niet gespeeld was... n1! :P

Afbeeldingslocatie: http://parano-id.ath.cx/getfile/c82994/direct

Edit2
Highscore @ Speed Devils
Afbeeldingslocatie: http://parano-id.ath.cx/getfile/15b8af/direct

Edit3
Zo, nu heb ik ze allemaal. Nu ligt het balletje weer bij jullie ;)
Afbeeldingslocatie: http://parano-id.ath.cx/getfile/d49ad9/direct

Wat een beetje slaap al niet kan doen :)

[ Voor 64% gewijzigd door Room42 op 22-10-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:52
Abandonwarez + opsomtopic :{

[ Voor 30% gewijzigd door Crash op 22-10-2006 13:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.