Vista Transformation Pack uninstall problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Gegrepen door het Vista virus wilde ik mijn windows xp prof. graag in de stemming brengen door het installeren van het Vista Transformation Pack 5.5. Voor het installeren goed de instructies gelezen en de metamorfose vond plaats. Deze vista-look viel me toch een beetje tegen dus ik wilde de transformatie weer verwijderen volgens de instructies. Het probleem nu alleen is dat de nieuw vormgegeven bureaublad-iconen plus alle folders en files niet meer in hun oude staat willen terugkeren. Opnieuw installeren en verwijderen heeft niet geholpen en teruggaan naar een restore-point voor de transformatie heeft ook geen effect. Ik irriteer me hier mateloos aan en zie geen andere oplossingen meer. Zien jullie een uitweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op het forum van de makers staan een aantal waarschuwingen over wat er fout kan gaan met mogelijke oplossingen. Had je daar al gekeken of jouw probleem ertussen staat?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
ik heb even op de site van de makers gekeken en van daaruit gegoogled op "rebuild icon cashe". Toen kwam ik dit proggie tegen "RefreshEM'. Dit loste het probleem in een kleine seconde op :) Bedankt!