Teamstats worden idd van een andere bron gehaald en kloppen daardoor wel. Ik zal van het weekend eens kijken om de xml file op te halen i.p.v. html, in het vroege begin dat die xml er was zat daar nogal een aantal renderfouten in namelijk, vandaar dat ik daar nooit een voorstander van ben gewest, maar goed MrBondt heeft inmiddels laten zien dat die xml goed functioneert, dus moet geen probleem worden.
Ik val voorlopig de dagelijkse stats doen totdat MrBondt zijn stats weer op orde heeft.
En MrBondt = Manager
en
* Lighteye is Founder
alleen PM sturen via Whatpulse.org is mogelijk naar alles users in het team met 1 klik, je kunt in je profile aangeven dat je een email kunt ontvangen bij een nieuwe PM op Whatpulse.org maar dat is default uitgeschakeld. Laatste teammessage die ik verstuurt heb was op 14 januari 2006 en ik krijg nu nog sporadisch een message met een sorry voor de laatste reactie of iets in die trent

heeft dus weinig effect
Frontpage artikel: zal er nooit komen (hooguit een algemeen artikel met DPC projecten waar Whatpulse
eventueel in genoemd zou kunnen worden), heb momenteel even geen zin om het e.e.a. op te zoeken maar er heeft een FP admin gereageerd in 1 van de wp topics met uitleg waarom niet.
Tot zover de huishoudelijke mededelingen.