specs
core2duo e6300 @ 2.0Ghz
asrock 775 dual vsta bios 1.70
sapphire ati radeon x850 pro (agp)
2x 512 twinmos ddr400
350W
western digital 160GB
een fresh install van xp
ati drivers 6.5
probleem:
Mijn sapphire x850pro (agp) freezed bij de "kleinste" grafische inspanning die de videokaart moet doen
bijv. mediacenter starten, spellen spelen, de 3dview van atitools.
als hij freezed kan ik mijn muis nog wel bewegen maar alles staat stil. en 5 sec later slaat mijn monitor op standby en kan ik het weer rebooten. als ik mijn pc op safemode start doet hij het prima.
ik dacht eerst dat het aan mijn oude processor lag, een amd xp 2600+ dus heb ik nu een e6300 maar desondanks is het probleem nogsteeds niet verholpen.
wat heb ik allemaal geprobeerd?
-een andere voeding inzetten van 550W
-de videokaart op een andere pc testen, jammer genoeg was deze pc niet echt super dus daar ken ik ook weinig op uitmaken
-verschillende drivers geprobeerd
- 1 monitor inplaats van 2 aansluiten ( dit schijnt wel een beetje te helpen het freezed minder vaak )
wat ik denk?
dat het mischien aan mijn geheugen lig of dan toch mijn voeding, of gewoon een brakke gpu
anybody een oplossing??
core2duo e6300 @ 2.0Ghz
asrock 775 dual vsta bios 1.70
sapphire ati radeon x850 pro (agp)
2x 512 twinmos ddr400
350W
western digital 160GB
een fresh install van xp
ati drivers 6.5
probleem:
Mijn sapphire x850pro (agp) freezed bij de "kleinste" grafische inspanning die de videokaart moet doen
bijv. mediacenter starten, spellen spelen, de 3dview van atitools.
als hij freezed kan ik mijn muis nog wel bewegen maar alles staat stil. en 5 sec later slaat mijn monitor op standby en kan ik het weer rebooten. als ik mijn pc op safemode start doet hij het prima.
ik dacht eerst dat het aan mijn oude processor lag, een amd xp 2600+ dus heb ik nu een e6300 maar desondanks is het probleem nogsteeds niet verholpen.
wat heb ik allemaal geprobeerd?
-een andere voeding inzetten van 550W
-de videokaart op een andere pc testen, jammer genoeg was deze pc niet echt super dus daar ken ik ook weinig op uitmaken
-verschillende drivers geprobeerd
- 1 monitor inplaats van 2 aansluiten ( dit schijnt wel een beetje te helpen het freezed minder vaak )
wat ik denk?
dat het mischien aan mijn geheugen lig of dan toch mijn voeding, of gewoon een brakke gpu
anybody een oplossing??
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 14:17 ]