Ik heb zojuist een Trekstor Vibez besteld. Na een lange zoektocht wilde ik echt eens wat anders dan de iPod en ik wilde wel het snelle scrollen/zoeken binnen nummers omdat ik vaak livesets luister: lang de >> knop indrukken om flink wat minuten over te slaan wil ik namelijk niet. Bij een iPod kon je dit mooi snel via het clickwheel doen, en de Trekstor Vibez schijnt dit precies hetzelfde te hebben. Ik neem aan dat dit klopt?
Nou ja: morgen kom ik er sowieso zelf al achter.
Edit: iemand die het dockingstation al in huis heeft? Benieuwd hoe de ervaringen hiermee zijn. Bij mp3shop hebben ze 'm niet, en als 'ie er is gaat 'ie 48 Euro kosten. Behoorlijk duur, ik neem aan dat dit wel goedkoper kan. De vraag is alleen: waar? En waar is 'ie dan ook snel leverbaar?
Nou ja: morgen kom ik er sowieso zelf al achter.
Edit: iemand die het dockingstation al in huis heeft? Benieuwd hoe de ervaringen hiermee zijn. Bij mp3shop hebben ze 'm niet, en als 'ie er is gaat 'ie 48 Euro kosten. Behoorlijk duur, ik neem aan dat dit wel goedkoper kan. De vraag is alleen: waar? En waar is 'ie dan ook snel leverbaar?
Bart-Willem wijzigde dit bericht 10-12-2007 20:37 (23%)