Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 augustus 2003

Armor tot je bij de monster komt die op jou magical attack doen (meeste zijn vanaf lvl 50) Ik ga (full int sword nuker cold/light/fire) op lvl 42 over op garment (iig ik neem 6th degree garment :D)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Reg. datum: 06 december 2006

speel iemand op Eldorado server en weet misshien iemand een site voor pricecheck van items??

Asnkai@DII [SCL]

Prijzen liggen aan de server. Als veel mensen een item al hebben wordt het minder waard. Op babel zijn die Gold Dragon flags 5 mil ofzo en voor FM maar 900k :S

quote:
Cheborr schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:43:
[...]

Ten eerste, gebruik tot en met lv31 een speer, want een sword levelt enorm langzaam.
De forces waar je op moet letten zijn bicheon (voor je sword op lv32) en in deze mastery is het slim om alleen de knockdown skills te gebruiken. (Dat zijn de skills die je op lv19 kan krijgen)
Lightning, dit is een must voor een nuker vanwege nukes, grasswalk en buffs.
Fire, omdat de nuke en de imbue het sterkste zijn van alle forces.
Hey cheborr, volgens mij wist jij wel het een en ander af van het maken van een Ksro account, zou je mij daarmee kunnen helpen. Dat zou heel erg fijn zijn. ;)

http://img132.imageshack.us/my.php?image=sro2006122411234588qz4.jpg

Pure Int Nuker with a spear

quote:
Gouryella schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:50:
[...]

Hey cheborr, volgens mij wist jij wel het een en ander af van het maken van een Ksro account, zou je mij daarmee kunnen helpen. Dat zou heel erg fijn zijn. ;)
http://forum.mmosite.com/topics/105/200612/05/2270,1.html

als je nog vragen hebt, shoot! :D

Ik krijg altijd een error als ik account wil maken op de ksro site. Hoe heb jij dat gedaan ? :D

quote:
Site heb ik ook al gevonden. Zeer vaak een security number in proberen te voeren, maar nooit zo'n koreaanse weten te vinden.. ;(

Heb jij het ook gewoon op die manier gedaan of is er niet een makkelijkere om het voor mekaar te krijgen? Anyway, aangezien jij het al een keer hebt gedaan/kunnen doen, zou je dan ook een account voor mij kunnen maken. O-)

Hallo mensen,

Zojuist probeerde ik met iemand te Exchangen, dit terwijl er grandioos veel lag was.
Uiteindelijk is het dan ook niet gelukt, want ik bleef gewoon hangen.
Ik heb vervolgens Silkroad Online afgesloten, en het opnieuw proberen te starten.
Althans, dat bleef bij proberen, want de loader laadde niet verder in?
Nu is de loader overigens wel ingeladen.
Lagen de servers er misschien uit?
Zoja, gebeurd dit vaker bij Silkroad Online (ik speel het spel sinds kort)?

Met vriendelijke groeten,
iN10SiON

quote:
Gouryella schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:10:
[...]

Site heb ik ook al gevonden. Zeer vaak een security number in proberen te voeren, maar nooit zo'n koreaanse weten te vinden.. ;(
Ik heb geen andere bron, dus blijf proberen. Heb ik ook gedaan en uiteindelijk gelukt.

quote:
Cheborr schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:09:
[...]

Ik heb geen andere bron, dus blijf proberen. Heb ik ook gedaan en uiteindelijk gelukt.
Hoe heb jij een account gemaak op de ksro site ?

Heb net weer een tijdje gespeeld, ben nu een level 14 ranger.
Ik heb het beste armour (geloof ik), wat mogelijk is, en heb 525k tot m'n beschikking.
Heeft er iemand ideeën waar ik het beste op kan trainen?
Op een "Yeoha" train ik wel erg makkelijk (1x Thundertiger force Lv 4 = 3x90HP).
Een "Young Tiger" gaat daarintegen weer heel erg lastig (hit maar 50, met dezelfde force!).

iN10SiON wijzigde dit bericht 26-12-2006 02:41 (90%)

Nog 15 min, dan is de big update klaar.
Iedereen nog een prettige kerstmis gewenst :).

[Server Inspection]Weekly Server Inspection Notice (Revised)

Date : 12/26/2006
inquiry : 9427

Hello. This is Silkroad Online.

In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, the server and website will undergo regular weekly server inspection.

Inspection Period: 12/26/2006 12:30~18:30 Silkroad Standard Time (6 hour duration)

[Patch]
- Christmas event begins
- Thanksgiving festival event ends
- Desert of Living Death update added (Takla-makan map and new monsters added, level cap extended to 80)
- Mass bot punishment applied
- Website Inspection: 12:30~13:30 Silkroad Standard Time (Revised)

Nog eens 50 minuten.. :X

[Extra Inspection] Extra Server Inspection Notice

Date : 12/26/2006
inquiry : 445

Hello. This is Silkroad Online.

Today at 21:10~22:00 Silkroad Standard Time, all servers will be undergoing extra inspection.

Reg. datum: 11 september 2005

ja gvd ik word wakker... boot silkroad meteen alles reparen en hele inventory vol met pots om meteen te kunnen lvlen... ben ik klaar om te gaan komt die notice dat server down gaat verdomme |:(

7x pure int s/s nuker

Rustig maar, het hele leven draait niet om het spelletje. ;)
quote:
iN10SiON schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:43:
Heb net weer een tijdje gespeeld, ben nu een level 14 ranger.
Ik heb het beste armour (geloof ik), wat mogelijk is, en heb 525k tot m'n beschikking.
Heeft er iemand ideeën waar ik het beste op kan trainen?
Op een "Yeoha" train ik wel erg makkelijk (1x Thundertiger force Lv 4 = 3x90HP).
Een "Young Tiger" gaat daarintegen weer heel erg lastig (hit maar 50, met dezelfde force!).
Verder is m'n vraag nog niet beantwoord, waar kan ik het beste op trainen?

wat is je build?...
wat is je wapen?...
en hoe bedoel je beste armour? niet gewoon van de npc toch :p? want dat is dus niet het beste haha..
Maar op lvl 14 maakt je armour enzo nog niet echt uit.. tis alleen wel makkelijk als je een goed wapen hebt om lekker snel te lvlen..

7x pure int s/s nuker

Ik gebruik de boog die je kunt kopen in Jangjan (spel ik dat zo goed?), bij de Blacksmith.
Die kun je vanaf level 8 gebruiken, geloof ik.
Mijn build is, euhm... weet ik niet precies.

Edit: Ik heb een Infantry Bronze Bow, en ik heb zowel "Protector" als "Armor" spullen aan.
Mijn eigenlijke build is "Armor".

iN10SiON wijzigde dit bericht 26-12-2006 13:34 (26%)

ik bedoelde iig waar je je stat points in stopt..
en je moet ook geen stuff van de npc kopen :)
vaak hebben de spullen in stalls betere % en blues en/of ++ en zijn ze ook nog eens goedkoper..
Op welke server zit je?

7x pure int s/s nuker

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
iN10SiON schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:21:
Rustig maar, het hele leven draait niet om het spelletje. ;)
Met jou praat ik over een jaar wel wee.r

Well anyway, ik heb lopen kutten lopen kutten en lopen kutten. Ben nu lvl 52 't schiet niet op ik weet het. Maar het is wel leuk. Alvast een beetje in de Cave rond hangen, en nu ook in Taklamakan.

Schiet tussen de palen en je scoort!

LOL... Lord Yarkan net gespawnd... volgens mij was zon btje elke high lvl player daar aanwezig.. iedereen in zerk mode xD
en guess what... Yarkan gekilled door dude met een gewone 64+5 glav lmao!
allemaal sos users daar 8)7

7x pure int s/s nuker

quote:
xzaz schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 19:17:
[...]

Met jou praat ik over een jaar wel wee.r

Well anyway, ik heb lopen kutten lopen kutten en lopen kutten. Ben nu lvl 52 't schiet niet op ik weet het. Maar het is wel leuk. Alvast een beetje in de Cave rond hangen, en nu ook in Taklamakan.
Werkt het zo verslavend, dan? ;)

het werkt zeeeeeer verslavend >:)
zeker nu er een nieuwe lvl cap is zit er weer wat extra uitdaging in 8)

7x pure int s/s nuker

Reg. datum: 29 augustus 2005

Om de 10 lvls bij *2 is het leuk :D, hier begin je weer aan nieuwe gear en krijg je nieuwe wapen. Maar je moet wel geduld hebben. Heel de server bij ons is aan het wachten op Yarkan, maar die wilt maar niet spawnen. =(

Schiet tussen de palen en je scoort!

bij ons issie ongeveer 1,5 uur geleden geweest en hij was binnen paar minuten dood :+

7x pure int s/s nuker

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws