Reg. datum: 29 augustus 2005
Ik zal vanmiddag wel even een screen uploaden.
Schiet tussen de palen en je scoort!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]Schiet tussen de palen en je scoort!
7x pure int s/s nuker
lel
Het verschil zal er wel voornamelijk uit bestaan dat ik een fulltime baan heb (2 ploegen) en 3 kinderen die naar school gebracht en gehaald moeten worden.quote:xzaz schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:01:
Ee eigenlijk hardcore spelen, en de 3 uur gold tickit goed benutten. Dus alles inslaan heel je inven vol proppen en je pet inven back-up pots en pillen enc. Ben nu 80% dus dat wordt vanavond level 49. Ik doe volgens (http://www.xfire.com/profile/xzaz2/) xfire 48 uur per week. Dat valt wel mee![]()
Ik zal vanmiddag wel even een screen uploaden.

xzaz wijzigde dit bericht 19-12-2006 01:46 (86%)
Specs: MSI K8T Neo-V, AMD Athlon 64 3200+, 2x512mb ddr ram, GeForce 6800GT 256mb DDR3, Maxtor 60gb IDE + Western Digital 200gb SATAII
quote:War With Bots
Date : 12/19/2006
inquiry : 1790
Hello. This is Silkroad Online.
During today's weekly server inspection period, unlike the previous process of GM's investigating bot users directly, bot users that have been checked by the system have been punished altogether.
Those that have been punished add up to a number of 1,500 accounts throughout all servers, and to provide clean gaming environment, we will continue to punish extensive scale of bots.
We apolgize for not showing enough bot blocking activity due to preparation of this block, and Silkroad Online will try our best to satisfy our users expectation.
Punishment Target: 1,500 accounts throughout the servers
Punishment Detail: Infinite block
*To make this punishment process undercover, we have only managed to get a hold of the account names. The detailed list of the blocked accounts will be listed within this week. From next time, the full character names will be listed.
jep ik ook,..en soms dat ik dan nog ff de markt afloop voor iets mooisquote:xzaz schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:30:
Anyway, als ik naar town ga ga ik gewoon alles bij af:
- Eerst heel inventory leegmaken (alchemy enzo)
- Alles repareren
- Pots kopen
- Pots kopen voor: paard, wolf
- Controleren voor AutoPots (als ze in het goede vakje zitten)
[afbeelding]
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
clifdon wijzigde dit bericht 20-12-2006 20:16 (13%)
dat staat er toch gewoon xDquote:Reconhell schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:40:
kansloze post xD
we weten toch niet welke server je speelt.

wat een noob ben je lolquote:clifdon schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:17:
[...]
dat staat er toch gewoon xD
maar niemand die het heeft ?
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
het was ook maar een geintjuh hoorquote:Reconhell schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:43:
[...]
wat een noob ben je lol
nadat je het zelf ge-edit hebt... na mijn reactie....
7x pure int s/s nuker

Asnkai@DII [SCL]
Ten eerste, gebruik tot en met lv31 een speer, want een sword levelt enorm langzaam.quote:asnkai schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:00:
`hey mensen ik ben net begonnen met silkroad ik wil een full int nuker maken met sword...
welk mastry moet ik allemaal volop goien??
je moet juist wel sword gebruiken, aangezien je op lvl 13 een ranged attack krijgt. Scheelt super veel tijd( persoonlijke ondervindingenquote:Cheborr schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:43:
[...]
Ten eerste, gebruik tot en met lv31 een speer, want een sword levelt enorm langzaam.
De forces waar je op moet letten zijn bicheon (voor je sword op lv32) en in deze mastery is het slim om alleen de knockdown skills te gebruiken. (Dat zijn de skills die je op lv19 kan krijgen)
Lightning, dit is een must voor een nuker vanwege nukes, grasswalk en buffs.
Fire, omdat de nuke en de imbue het sterkste zijn van alle forces.
lel
Asnkai@DII [SCL]
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos