Nou! Laat dat Event maar beginnen 
Reg. datum: 11 september 2005
eerst die kl*te updates maar ff zn gang laten gaan
drink ik eerst ff snel een bakkie koffie <3
hij begint nu bij mij te patchen maar hij kan de patch niet voltooien, meer mensen hier last van?
hmm en nu zegt ie weer met server inspection bezig te zijn... vaag
drink ik eerst ff snel een bakkie koffie <3
hij begint nu bij mij te patchen maar hij kan de patch niet voltooien, meer mensen hier last van?
hmm en nu zegt ie weer met server inspection bezig te zijn... vaag
sphinxeh wijzigde dit bericht 24-10-2006 10:13 (48%)
7x pure int s/s nuker
Reg. datum: 11 juli 2006
nog maar 2 uur dan kunnen we met s'n alle heel goed traine en rijk worde, hoop ik.
op lvl 37 lvl je vet snel al nuker (echt full int ben ik )
maar ja ik ga weer verder met ijn spelletje
op lvl 37 lvl je vet snel al nuker (echt full int ben ik )
maar ja ik ga weer verder met ijn spelletje
ik ben atm ook lvl 37 full int nuker met een spear
werkt inderdaad heerlijk, vooral omdat ik er ook nog een gold ticket bij heb.
Nog 1 lvltje en dan heb ik mn lvl 38+5 spear met crit 14
werkt inderdaad heerlijk, vooral omdat ik er ook nog een gold ticket bij heb.
Nog 1 lvltje en dan heb ik mn lvl 38+5 spear met crit 14
7x pure int s/s nuker
lkkr +5 en een gt
komt er bij die update europa ook bij lijkt me wel cool maar al die armor geval is sppr lelijk
bij mij update die allemaal rare zooi van europa
dus dnek van wel maar weet niet cker heeft iemand een bevesteging?

komt er bij die update europa ook bij lijkt me wel cool maar al die armor geval is sppr lelijk
bij mij update die allemaal rare zooi van europa
dus dnek van wel maar weet niet cker heeft iemand een bevesteging?
Reg. datum: 29 augustus 2005
Misschien kunnen ze wat van Tweakers leren? Een tip JoyMax: APOLLO FTW
Schiet tussen de palen en je scoort!
YESSSSSSSSSS!!!
[Patch]
- Supporting of the Wide Monitor
WIEEEEE!!!
Trouwens er zitten ook allemaal stuf bij van "Europ_char" enz. Misschien dat we nu de bestanden alvast krijgen maar de daadwerkelijke opening pas later is?
En: De servers staan allemaal nog op "check" Misschien misschien misschien dat toch vandaag
[Patch]
WIEEEEE!!!
Trouwens er zitten ook allemaal stuf bij van "Europ_char" enz. Misschien dat we nu de bestanden alvast krijgen maar de daadwerkelijke opening pas later is?
En: De servers staan allemaal nog op "check" Misschien misschien misschien dat toch vandaag
xzaz wijzigde dit bericht 24-10-2006 12:20 (68%)
Reg. datum: 12 juni 2001
Reg. datum: 12 juni 2001
deze update is nog niet voor het european gedeelte, maar er zitten wel allemaal bestanden bij alvast, dus kennelijk zit het er wel aan te komen binnenkort
Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo
verdomme hij update nu niet eens meer
daar gaat mn planning
die manual patch op de site is zeker niet de nieuwste ofwel?
blah dat werkt dus ook niet...
is er hier wel al iemand die het gelukt is te patchen?? hier doet het namelijk helemaal niks
en nadeel is dat je straks nooit van je levensdagen nog in die servers kunt komen door die event
daar gaat mn planning
die manual patch op de site is zeker niet de nieuwste ofwel?
blah dat werkt dus ook niet...
is er hier wel al iemand die het gelukt is te patchen?? hier doet het namelijk helemaal niks
en nadeel is dat je straks nooit van je levensdagen nog in die servers kunt komen door die event
sphinxeh wijzigde dit bericht 24-10-2006 12:37 (77%)
7x pure int s/s nuker
Worden de chars ook gereset als die nieuwe versie komt?
Gewoon overnieuw proberen. Het werkt wel. En je komt wel degelijk op de servers, niet iedereen heeft vakantie.
Reg. datum: 31 augustus 2006
Kan iemand die de patch binnenheeft hem niet hier neerzetten? Ik weet niet of dat mogelijk is...
Fok! is better than weasel!
blah bij mij geeft ie nu de error pas op 63% 
7x pure int s/s nuker
Bij mij patcht 'ie helemaal niet. Wat is het verstandigst? Steeds opnieuw opstarten tot 'ie gelijk begint met patchen, of de loader een tijdje laten staan?
Ik krijg inmiddels wel een error. Patching is not complete, please try again. 
Reg. datum: 06 oktober 2005
Reg. datum: 06 oktober 2005
quote:xzaz schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:13:
YESSSSSSSSSS!!!
[Patch]
WIEEEEE!!!
Wide Monitor support dat is grappig, ben net aan het kijken naar een nieuwe monitor. Misschien kan iemand straks screenies plaatsen van hoe sro er uitziet op een wide monitor.
Europe komt voorlopig niet (denk ik) want ze zijn nu aan het beta testen in Korea. Maar we hoeven in iedergeval niet zolang te wachten als de koreanen, want als het daar eemaal werk is het overzetten naar isro relatief eenvoudig.
Hoe hoop dat het jullie lukt om te patchen, ik kan pas later vandaag aan de gang.
Shuttle st20g5
dam veel crits/blockrates zijn omlaag gegaan. mijn crit 9->8 en br17->16. Heb echt ffs veel betaald voor shield.... GG joymax
sorry dat ik even tussen door kom, maar ik heb een vraag over slikroad. Ik heb vanochten versie 1.01 (1.006) lopen downloaden en instaleren, maar ik kan het nu niet spelen, volgens mij houd dat in dat ik een oude versie heb. Oke ik dus naar silkroadonline.net gaan en druk bij download op de silkroad server, die bied client versie 1.03 aan, maar na 40/50 mb gedownload te hebben stopt hij elke keer met downloaden. Verder kan ik ook geen patches vinden, wel verwijzingen ernaar (1.03 en 1.06), maar die zijn inmiddels offline gehaalt. Dus mijn vragen zijn:
Wat is de recentste versie van silkroad?
Kent iemand een goede download locatie om een recente versie met patch of de recentste versie te downloaden?
Kent iemand een goede download locatie om een recente versie met patch of de recentste versie te downloaden?
(half) dyslectisch + semi-n00b
Reg. datum: 27 september 2006
Reg. datum: 27 september 2006
quote:achtbaanfreak schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:38:
sorry dat ik even tussen door kom, maar ik heb een vraag over slikroad. Ik heb vanochten versie 1.01 (1.006) lopen downloaden en instaleren, maar ik kan het nu niet spelen, volgens mij houd dat in dat ik een oude versie heb. Oke ik dus naar silkroadonline.net gaan en druk bij download op de silkroad server, die bied client versie 1.03 aan, maar na 40/50 mb gedownload te hebben stopt hij elke keer met downloaden. Verder kan ik ook geen patches vinden, wel verwijzingen ernaar (1.03 en 1.06), maar die zijn inmiddels offline gehaalt. Dus mijn vragen zijn:
De versie die wij hebben is 1.063.
Kijk ook eens naar je firewall stel die goed in
Er is net gepatched en een grote compensation even, het is nu dus drukker dan ooit op de servers omdat letterlijk iedereen erop wil. Ik raad je aan om het vannacht of morgenochtend vroeg nog eens te proberen.
Als je de launcher (het spel dus) opstart zou de update automatisch moeten starten, het is nu alleen te druk.
Als je de launcher (het spel dus) opstart zou de update automatisch moeten starten, het is nu alleen te druk.
Dit topic is gesloten. ![]()