'Ongeldige menu ingang' bij downloaden .torrent? *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik heb een probleem met het downloaden van Torrents en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Ik heb altijd Shareaza gehad voor torrents, maar sinds ik op kamers ben is dit programma erg sloom geworden door een firewall in de router waar ik niet bij kan. Toen heb ik besloten om BitTorrent te downloaden, maar dit programma beviel mij niet en heb ik er weer afgegooid.
Toen ik Bearshare Pro downloadde en installeerde pakte deze geen Torrents aan. Nu doet Shareaza dit weer wel (al had ik liever Bearshare gehad) maar wanneer ik dan op openen klik, geeft deze een rare fout aan en pakt de torrent alsnog niet. Kan iemand mij uitleggen hoe dit op te lossen?

Bedankt.

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/4i4t7o3.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door deejaylethal op 18-09-2006 19:45 ]

Verwijderd

Als je geen poorten kan forwarden in je router, en dit ook via UPNP niet mogelijk is.
Zal je nooit lekker kunnen downloaden over het bittorrent protocol.

-edit: gewoon utorrent gebruiken, en als je in de statusbalk van utorrent een waarschuwings icoon of een ander icoon ziet, moet je even na gaan wat het betekend (met je muis er op, dan zie je al wat er is..)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 19:46 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 12:11

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Een rare fout?

Welke fout is een rare fout?

Vraag je aan ons wat de beste torrent-client is?

[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 18-09-2006 19:45 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• deejaylethal
Tukk schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:45:
Een rare fout?

Welke fout is een rare fout?

Vraag je aan ons wat de beste torrent-client is?
Nee, ik was nog ff bezig de screen erbij te zetten.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
deejaylethal schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:42:
[...]maar sinds ik op kamers ben is dit programma erg sloom geworden door een firewall in de router waar ik niet bij kan.
Voor -naar ik weet- elke torrent client moet je een of meerder pooten forwarden. Dus welke client je ook probeert, altijd zal het redelijk traag blijven omdat je bijv. geen specifieke udp poort naar je eigen pc forward.
Toen ik Bearshare Pro downloadde en installeerde pakte deze geen Torrents aan.
Dat kan je veranderen. Open with -> Choose program -> Always use the selected program to open this kind of file aanvinken
Nu doet Shareaza dit weer wel (al had ik liever Bearshare gehad) maar wanneer ik dan op openen klik, geeft deze een rare fout aan en pakt de torrent alsnog niet.
En 'een error' kan echt vanalles zijn. Iets meer info zou wel handig zijn ;) een spuit 111 hiero -O-

• deejaylethal
een spuit 111 hiero
Een wat??

[ Voor 55% gewijzigd door deejaylethal op 18-09-2006 19:51 ]

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Bearshare ken ik niet, maar bestaat de kans niet dat deze niet met Torrents overweg kan? Trouwens waarom gebruik je inderdaad geen utorrent, imho één van de beter torrentprogramma's :p

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/749
http://nl.wikipedia.org/w...lf_geeft_(ook_nog)_modder
dennis112 schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:02:
[...]
Dat gaat over spuit elf en hij zei spuit 111
offtopic:
Gezien de vraagstelling van deejaylethal kun je er gif op innemen dat hij niet bekend is met deze uitspraak, of je nu 111 of 11 gebruikt ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Rone op 18-09-2006 20:04 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• dennis112
  • Laatst online: 22-06 14:25
Dat gaat over spuit elf en hij zei spuit 111

Je kan misschien utorrent proberen, dat is een van de betere programma's.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 12:54

reaL_G

G

je kan bitlord gebruiken,slikt alleen torrents, je hoeft niks te forwarden, en snelheid is redelijk, 1/2 MByte p/s,
natuurlijk als er genoeg seeders zijn, maar dat is met alles.

GiTS

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

real_G schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:12:
je kan bitlord gebruiken,slikt alleen torrents, je hoeft niks te forwarden, en snelheid is redelijk, 1/2 MByte p/s,
Dat is met elk programma te halen mits je hem en je modem/router goed afsteld dus dat is onzin :P

[ Voor 8% gewijzigd door MensionXL op 18-09-2006 20:34 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
offtopic:
Jeetje, wat een ophef over mijn 1'tje teveel :D Verder lijkt me 'spuit 11' toch wel tot algmene kennis van taalniveau horen ;)
real_G schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:12:
Van de site:
Using only one TCP listening port.
Dus voor een optimale transfer is portmapping wel nodig :> Daarnaast is de snelheid echt niet grotendeels afhankelijk van je client, maar zeker ook van je internetverbinding (en je up/down limieten, maar dat is flauw :p)
Maar @TS, probeer een aantal clients uit, Bitlord en uTorrent, samen met Azureus (maar die gaat sowieso zeiken om zn poorten) zijn redelijk veel gebruikte clients. Misschien werkt het toch bij de ene beter dan bij de andere.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Mithras86 schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:41:
offtopic:
Jeetje, wat een ophef over mijn 1'tje teveel :D Verder lijkt me 'spuit 11' toch wel tot algmene kennis van taalniveau horen ;)
Kep er nog nooit van gehoord :P Zal wel uit GoT-land komen :P
Van de site:
[...]
Dus voor een optimale transfer is portmapping wel nodig :> Daarnaast is de snelheid echt niet grotendeels afhankelijk van je client, maar zeker ook van je internetverbinding (en je up/down limieten, maar dat is flauw :p)
Maar wel de waarheid en dat is wat de TS wil horen. :+

[ Voor 6% gewijzigd door MensionXL op 18-09-2006 20:55 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• deejaylethal
Maar hoe zit het nu met die foutmelding? Want die verdwijnt niet...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wellicht kan iedereen even zijn best doen ontopic te blijven; dat waarderen we wel :) Aan de topicstarter; had je dit nog niet geprobeerd? [google="ongeldige menu ingang"] :) En ik pas maar weer eens een topictitel aan; wellicht kun je daar zelf op letten in het vervolg?

Torrent problemen > 'Ongeldige menu ingang' bij downloaden .torrent? *

[ Voor 35% gewijzigd door Spider.007 op 18-09-2006 21:00 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• deejaylethal
Ik kan geen oplossing via Google vinden. Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 12:54

reaL_G

G

MensionXL schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:28:
[...]

Dat is met elk programma te halen mits je hem en je modem/router goed afsteld dus dat is onzin :P
maar ik heb dus niks ingesteld voor bitlord, en alle staat gewoon normaal, en die snelheden haal ik dus, (maar instellen zal wel helpen....natuurlijk)

maar die foutmelding ken ik dus niet

GiTS

Pagina: 1