Mijn ouders hebben sinds kort een enorme LCD tv gekocht. En er zit ook een vga aansluiting op. Ik wilde natuurlijk even kijken hoe de tv out is op deze tv dus heb ik eerst geprobeert met svideo maar dit geeft een heel lelijk beeld.
Sinds vandaag heb ik een vga kabel gekocht voor de tv out en dit werkt op mijn Ati radeon x700 echt perfect. Zwaar mooi beeld en helemaal full screen.
Mijn broertje wil ook gebruik maken van de tv out via vga want hij heeft geen svideo. Hij heeft een Nvidia Geforce Go 7300 256mb in z'n laptop. Helaas werkt dit niet en zie je alleen de achtergrond van zijn bureaublad zonder pictogrammen en startbalken.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen.
Hij gebruikt Forceware versie: 83.60.
Scroll naar beneden voor probleem 2
Sinds vandaag heb ik een vga kabel gekocht voor de tv out en dit werkt op mijn Ati radeon x700 echt perfect. Zwaar mooi beeld en helemaal full screen.
Mijn broertje wil ook gebruik maken van de tv out via vga want hij heeft geen svideo. Hij heeft een Nvidia Geforce Go 7300 256mb in z'n laptop. Helaas werkt dit niet en zie je alleen de achtergrond van zijn bureaublad zonder pictogrammen en startbalken.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen.
Hij gebruikt Forceware versie: 83.60.
Scroll naar beneden voor probleem 2