[Intertoys] Complete Compaq Presario voor 500 piek

Pagina: 1
Acties:
  • 1.417 views sinds 30-01-2008

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Dit zag ik in de intertoyskrant:

Alleen op za 30 sept:

Complete Compaq/HP Pressario
Intel Celeron 352
256 MB/80GB/3.2 GHz
DVD+-R/RW Dual
Incl. TFT 17inch, muis, monitor, uidsprekers, LAN
ATI Radeo XPRESS 200
etc

Hebben jullie hem ook zien staan? Wat is het addertje? Wellicht een slechte kwaliteit monitor? 256MB intern is natuurlijk wel veel te weinig, maar kun je bijprikken....

Zeg me wat je ervan vind...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 22:30

MeNTaL_TO

The future is not set

Voxie2 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:46:

Alleen op za 30 sept:

Intel Celeron 352
256 MB/80GB/3.2 GHz
DVD+-R/RW Dual
ATI Radeo XPRESS 200
etc

Hebben jullie hem ook zien staan? Wat is het addertje? Wellicht een slechte kwaliteit monitor? 256MB intern is natuurlijk wel veel te weinig, maar kun je bijprikken....

Wat ik er van vind doet er niet echt toe, waar ga je de pc voor gebruiken des te meer.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-01 08:16

SeatRider

Hips don't lie

Alleen op za 30 sept:

Intel Celeron 352
256 MB/80GB/3.2 GHz
DVD+-R/RW Dual
ATI Radeo XPRESS 200
etc

Weinig geheugen, maar een celeron cpu, hdd klein ... bij de MediaMarkt of zelfs bij Dell koop je denk ik voor hetzelfde geld wel wat beters.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Incl. TFT?... Dat vind ik zo "raar" ...

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
is volgens mij geen laptop hoor ;) of wel?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

666AnGeL schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:17:
is volgens mij geen laptop hoor ;) of wel?
Wie beweert dat dan?
Ik ga er vanuit dat het een gewone budget pc is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Alleen op za 30 sept:

Intel Celeron 352
256 MB/80GB/3.2 GHz
DVD+-R/RW Dual
ATI Radeo XPRESS 200
etc

Zou ik niet kopen. Hier in Belgie heb je voor 600 euro al een nieuwe Acer laptop met betere specs dan dit onding ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 12:22 . Reden: we gaan de verkeerde gaan kwooten ]

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:20:
[...]

Wie beweert dat dan?
Ik ga er vanuit dat het een gewone budget pc is.
.. ik heb ff met mn slaperige kop verkeerd zitten lezen :P

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:42
Presario = Prutsario. Zo noemde wij de machines al ze op de TD binnen kwamen. Het was altijd troep. Zeer traag (HDD, memory). Ik geef liever liever 200 euro meer uit aan een Dell. Dan heb ik een machine die veel beter en sneller is.

Liever in 1 keer een goed systeem, dan eerst een slechte kopen.

Verwijderd

Toen ik Celeron las dacht ik al gelijk: dat zal wel niets zijn en als je dan de rest leest is het ook zo =D

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Behalve de specs zou ik eigenlijk ook afraden om een PC te kopen in een speelgoedwinkel, niet eens zo zeer vanwege de branchvervaging, maar meer om afwikkeling bij eventuele problemen, ik zie mezelf al uitleggen aan de kassadames dat mijn videokaart stuk is en ik graag gebruik wil maken van mijn garantie.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voxie2 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:15:
Incl. TFT?... Dat vind ik zo "raar" ...
TFT monitors kosten ook niet veel meer tegenwoordig. Voor 500 euro kun je wel wat beters samenstellen denk ik.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dit systeem is dat geld niet waard, absoluut niet. geen adder onder het gras dus, behalve een manier om onwetende mensen te lokken naar deze "aanbieding" die er toch al geen verstand van hebben, en toevallig bij de Intertoys rondlopen.

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 12:17

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Alleen op za 30 sept:

Intel Celeron 352
256 MB/80GB/3.2 GHz
DVD+-R/RW Dual
ATI Radeo XPRESS 200
etc

Ligt eraan hoeveel het geintje kost. Voor 400 euro stel je dit zelf samen (zonder windows btw). Zou nog wel iets goedkoper kunnen denk ik.
De specs zijn vooral zeer outdated, windows XP draait slecht op 256mb geheugen en dan te bedenken dat er een onboard vga op zit welke dus nog wat geheugen afsnoept. CPU en vga zijn traag en vooral bedoeld als een kantoor pctje waar je niets anders mee doet dan Word documentjes tikken.

Om kort te zijn, je kan er net MS Word op draaien en wat internetten, maar games gaat niet lukken.
Als ze hem verkopen voor, zeg, 200-250 euro dan is het inderdaad niet duur, maar verwacht er ook verder niet veel van.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:35:
Dit systeem is dat geld niet waard, absoluut niet. geen adder onder het gras dus, behalve een manier om onwetende mensen te lokken naar deze "aanbieding" die er toch al geen verstand van hebben, en toevallig bij de Intertoys rondlopen.
Ik vind hem niet duur hoor. Als je dit zelf gaat samenstellen raak je toch naar de goedkopere onderdelen als Asrock mobo's en Sweex voedingen. Ik trek de kwaliteit hiervan eerder in twijfel dan die van een instap Compaq. Daarbij komt dat de echte bottleneck van instap (merk)PC's, goedekope pruts schijven, simpelweg niet meer op de markt zijn. Geen U-series of DM8+ schijven meer. Het staat buiten kijf dat hier 256MB bij moet maar voor wat officewerk is dit een prima machine hoor, voor een goede prijs.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06

Thandor

SilverStreak

De topicstart is wel érg karig. Waarom bekijk je de prestaties en de kwaliteit van de producten niet even? Indien er niet veel duidelijke specificaties bijstaan is dat jammer en dien je dan ter plekke te bepalen of het apparaat wel 'de moete waard is'.

Dit topic zal in ieder geval op slot gaan. Op GoT verwachtten we dat men eerst zelf even zoekt alvorens een topic te openen ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.