Toon posts:

Nokia 6233. Toch sync mogelijk met iMac G5 en palm agenda?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Binnenkort verloopt mijn telefoonabonnement. Tijd voor een nieuwe telefoon dus.
Ik ben gevallen voor een Nokia 6233 (als opvolger van mijn 6230).

Ik wil deze dan ook syncen met de agenda uit mijn Tungsten E2 en iCal van mijn iMac G5.
Gezien de beperkte datahoeveelheid wil ik dit met bluetooth doen.

Nu ben ik in tweestrijd:
Op de officiele site van apple staat dat er dus wel een sync te maken is met het adresboek, maar niet met iCal.

Via via hoorde ik van iemand die dit toch had weten te omzeilen, en door middel van het anders benoemen van de 6233, een geslaagde sync kon laten maken met de agenda van een palm pda via een iMac agenda. Het resultaat: agenda van palm en nokia 6233 zijn te syncen.
Ik heb helaas niet kunnen onthouden hoe dit precies in z'n werk ging.

Heeft iemand ook zo'n via via contact? Of weet iemand de oplossing hiervoor?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet,
Vasa.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja, ik synchroniseer mijn 6233 ook met iCal.

Informatie over hoe je dat voor elkaar krijgt vind je hier: http://www.macosxhints.co...p?story=20060404013821717

Ik heb zelf alle vermeldingen van 6280 vervangen door 6233, daarna werkte het. In de iSync balk staat nu een standaardafbeelding, omdat ik nog een .tiff moet zien te vinden.

Nog wat tips: om de applicatie te openen, doe je ctrl-klik (of rechtsklik) en dan 'show package contents'. Als je het bestand MetaClasses.plist hebt gevonden, dan moet je die niet openen met Property List Editor (het standaard programma voor .plist bestanden) maar met TextEdit.

[ Voor 28% gewijzigd door Canaria op 30-08-2006 17:10 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt. Dank voor je snelle respons en goede advies.