Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 juni 2005
Geen matches

quote:
jgoessens schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:13:
ik ben achter een vervelende bug gekomen :( :
Als je een sms krijgt en hij staat uit krijg je de tijd wanneer je de teelfoon dus aanzet en dan het bericht krijgt in tegenstelling tot wanneer diegene het bericht verstuurd heeft.wie heeft hier meer last van (net als geen berichtregels:(?)

Waarom zou je je telefoon uit zetten 8) Ik weet het niet zeker, maar je kan als je naar je berichten gaat, 'meer' en dan 'details' kiezen. Daar staat dan een ontvangst- en een verzenddatum/tijd, bij mij is dat telkens precies dezelfde tijd, maar misschien is dat dus anders als je telefoon uit staat...
Ik begrijp niet wat je bedoelt met 'geen berichtregels' :?

a800-V525-E630-K800i
Reg. datum: 18 juni 2006
Geen matches

ja oke sorry ik bedoel met berichtregels dat hoeveel regels je nog over hebt in een nieuw bericht voordat je aan het volgende bericht begint.Ja maar hij stond aan en er stond bij datum en tijd ,de tijd van wanneer ik mijn gsm aanzette :P hopelijk begrijpen jullie het want is moeilijk uit te leggen

Reg. datum: 24 juni 2006
Matched: k800

Klopt, SE neemt daar de tijd dat je de sms ontvangt. Dat is dus wanneer je je telefoon aanzet, want dan haalt ie alle smsjes op. Kijk je echter bij details (zoals eerder beschreven) dan zie je daar waarschijnlijk ook een 'Verzonden'-tijd staan. Dat is de tijd waarop het smsje is gestuurd en je het dus ontvangen zou hebben als je telefoon aan had gestaan.
Je krijgt bij het typen van een sms te zien hoeveel tekens je nog over hebt, als er nog maar 20 tekens beschikbaar zijn voor één smsje. Daarna krijg je de melding dat je begint aan sms 2 en daar heb je weer hetzelfde 20-tekens verhaal.

Vanochtend de K800i besteld bij Hi.nl... De telefoon zou wel al bij het koeriersbedrijf (AMP?) moeten liggen, maar nog geen bericht van gehad over wanneer ze hem komen leveren. Nu maar hopen dat ze hun 24-uur service waar maken en de telefoon vandaag nog leveren (voor 12 uur besteld!)...

a800-V525-E630-K800i

quote:
Sjoerdl schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:36:
Klopt, SE neemt daar de tijd dat je de sms ontvangt. Dat is dus wanneer je je telefoon aanzet, want dan haalt ie alle smsjes op. Kijk je echter bij details (zoals eerder beschreven) dan zie je daar waarschijnlijk ook een 'Verzonden'-tijd staan. Dat is de tijd waarop het smsje is gestuurd en je het dus ontvangen zou hebben als je telefoon aan had gestaan.
Je krijgt bij het typen van een sms te zien hoeveel tekens je nog over hebt, als er nog maar 20 tekens beschikbaar zijn voor één smsje. Daarna krijg je de melding dat je begint aan sms 2 en daar heb je weer hetzelfde 20-tekens verhaal.

Vanochtend de K800i besteld bij Hi.nl... De telefoon zou wel al bij het koeriersbedrijf (AMP?) moeten liggen, maar nog geen bericht van gehad over wanneer ze hem komen leveren. Nu maar hopen dat ze hun 24-uur service waar maken en de telefoon vandaag nog leveren (voor 12 uur besteld!)...

Oah oke wel vervelend van die tijd sms ,ik zie geen berichtregels staan zoals jij dat beschrijft

Het akn wel eens wat langer duren bij hi ,bij mij duurde het een dag langer en de hi klantenservice zei dat het bijna nooit lukt binnnen 24 uur

Alcatel Level 6 Certified :)
Reg. datum: 08 december 2004
Geen matches

quote:
D467 schreef op maandag 04 september 2006 @ 09:19:
[...]

Traag? Dan weet ik niet wat jij er allemaal op hebt draaien... die van mij is ook redelijk vol...

Misschien effe hitman pro draaien? :P :P
vergeleken met mijn samsung e800/d500 is die een stuk trager (ik stoor mij er niet zo erg aan hoor) maar hij is wel trager.
)===(:;:;:;:;:;:;:;>
Reg. datum: 12 augustus 2001
Geen matches

quote:
Rio schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:49:
[...]

Tijdens gebruik of terwijl hij in je broekzak zit? In dat laatste geval lijkt mij de toetsblok de meest ideale oplossing, maar ik neem aan dat je die zelf al uitgedokterd had.

Nee gewoon als de GSM uitstaat...
misschien is het nog gewoon een kwestie van even wennen...

A big enough hamer can usually fix anything :)

.: Webprutser :.
Reg. datum: 02 juni 2005
Geen matches

quote:
Chris.nl schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:36:
[...]Helaas is die 'walkthrough' ofline. Dus nu weet ik nog niet hoe ik hid files op m'n phone kan instellen / installeren.

Sorry, ik had hem al wel van server veranderd maar nog niet aangepast in de SP; dat ga ik dus nu doen.
Hier alsnog de link (met plaatjes): http://www.se-info.nl/K750Afstandsbediening.htm

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

Reg. datum: 26 juli 2004
Geen matches

quote:
TDB schreef op maandag 04 september 2006 @ 09:14:
[...]

KPN; ¤ 25 euro, ¤ 5 per maand korting dus dat wordt ¤ 20 + 512 MB geheugenkaart + Media Center

Ik ben erg benieuwd wanneer je deze binnen hebt. Ik heb namelijk hetzelfde pakket bij KPN besteld.

Zaterdag 26 Augustus deed ik de bestelling en kreeg vervolgens een bevestigingsmail waarin stond dat ik de phone die dinsdag/woensdag kon verwachten.
Ik kreeg echter op 1 September NOG een mail waarin de order werd bevestigd. Volgens deze mail was de order pas die dag verwerkt. Ik heb de phone inmiddels nog steeds niet binnen. Ik kreeg vandaag dit te horen van een KPN medewerker via de mail:
quote:
"U vraagt waarom er vertraging zit in de verwerking van bestellingen via www.kpn.com.

De vertraging komt doordat er uitzonderlijk veel bestelling binnen komen voor een vakantieperiode. Omdat het in de vakantiemaanden tevens moeilijk is extra personeel voor de verwerking van de bestellingen aan te trekken, is er momenteel een wachttijd.
Wij doen ons best de bestelling zo snel mogelijk te verwerken"
Persoonlijk vind ik dit nogal slap van een groot bedrijf als KPN en ben dus nogal teleurgesteld in de levertijd. Ik wil het ding zo snel mogelijk binnen krijgen maar veel hoop heb ik niet meer.

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006
Geen matches

Wist je al dat...

- Je kunt zoeken ''naar nummers'' in je telefoon? Open de File manager op de telefoon en druk op wat letters :>

- Als je gprs uitzet je accutje wel 50% langer meegaat?

- Dat je dat geluid bij de Cybershot (als die een foto maakt) uit kunt zetten door heel simpek het volume op 0 te zetten?
*EDIT*

Werkt niet meer? :?

D467 wijzigde dit bericht 04-09-2006 20:39 (5%)

Geen matches

quote:
D467 schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:29:
Wist je al dat...

- Als je gprs uitzet je accutje wel 50% langer meegaat?

Werkt niet meer? :?
en how is this done? _/-\o_

Reg. datum: 09 oktober 2004
Geen matches

jonge, kyk gewoon is ff in dit topic!

en hij bedoelt umts

Lers wijzigde dit bericht 04-09-2006 20:48 (23%)

T630 -K750 -Z800 -K800 -P1
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
schu!mbek schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:19:
[...]

Zaterdag 26 Augustus deed ik de bestelling en kreeg vervolgens een bevestigingsmail waarin stond dat ik de phone die dinsdag/woensdag kon verwachten.
Ik kreeg echter op 1 September NOG een mail waarin de order werd bevestigd. Volgens deze mail was de order pas die dag verwerkt. Ik heb de phone inmiddels nog steeds niet binnen. Ik kreeg vandaag dit te horen van een KPN medewerker via de mail:

[...]

Persoonlijk vind ik dit nogal slap van een groot bedrijf als KPN en ben dus nogal teleurgesteld in de levertijd. Ik wil het ding zo snel mogelijk binnen krijgen maar veel hoop heb ik niet meer.

Er zit ook nog een flinke email storing (mislukte wijziging) in deze periode, Kpn mailde me hier 30-8 over. De bestelling ging bij mij ook niet snel, eerst een bevestiging zonder ordernr en bijna een week later een mailtje met m'n telnr. e.d. maar toen was de K800 al geleverd 8)7
Ik wacht nog steeds op mijn contract maar de K800 en u-sim werken al ;)
Volgens het mailtje moest de sim geactiveerd worden, toen ik hier over belde bleek hij al geactiveerd te zijn :z
Lekker zooitje is het bij Kpn :+ Nu maar hopen dat mijn 512MB stickje snel binnen is :/
Als ze de simlock nou eens vergeten dan doen ze nog iets goed :P
a800-V525-E630-K800i
Geen matches

ik heb geen simlock :P

Geen matches

@Speedy-Andre:

Wanneer heb je hem besteld en wanneer heb je hem uiteindelijk binnen gekregen ?

Ik wil graag weten waar ik aan toe ben :) / ;(

edit: trouwens, waarom wordt het 512 MB stickje eigenlijk apart verzonden ?

schu!mbek wijzigde dit bericht 04-09-2006 21:51 (22%)

Reg. datum: 08 mei 2000
Geen matches

quote:
Dr_Frickin_Evil schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:42:
Ik heb de bluetooth verbinding nu ingesteld als seriele poort, dan werkt het wel zonder dat ie over een data-account begint te zeuren. De bluetooth verbinding werkt nu, als in, ik kan bestanden verzenden tussen telefoon en pc. Maar als ik met Sony Ericsson PC Suite verbinding probeer te maken met mijn telefoon, dan geeft ie aan dat er geen telefoon is aangesloten. Hoe komt dit, en wat doe ik eraan?
Heeft iemand dit wel werkend? Dus; bluetooth en Sony Ericsson PC Suite?

a800-V525-E630-K800i
Geen matches

quote:
schu!mbek schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:40:
@Speedy-Andre:

ik had hem na 2 dagen (bij hi) en ik had de 512 mb kaart waar normaal een voucher bij zit had ik niks bij doordat de levering vn de kaartje slecht was dit kon nog 6 weken duren volgens de kpn klanterservice daardoor heb ik een schikking gevonden met de klantenservice en ik mag een kaart van 30 euro uitzoeken en de rekening naar hun opsturen ( er is helemaal geen m2 kaart vn 512 mb kaart voor 30 euro :? )

Geen matches

quote:
hardcore_bass schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:48:
jonge, kyk gewoon is ff in dit topic!

en hij bedoelt umts

jonge, geef antwoord, of zeg niets? misschien had ik al gekeken?
jaa goedzoooo _/-\o_

Reg. datum: 20 april 2005
Geen matches

ik had nog een paar vraagjes over deze gsm

1. Is het mogelijk de internetknop een andere functie toe te schrijven?

2. Is het zoals bij de K750i dat de gsm serieus vertraagd als je er een groot kaartje insteekt?(512 of1 g)

3. Is het mogelijk om via bluetooth in een andere telefoon te kijken die ook bluetooth heeft? mijn vriend kan in mijn telefoon kijken (k750i) met zijn samsung E900 maar ik kan niet in zijn telefoon kijken

dank u bij voorbaat

Reg. datum: 28 juni 2003
Geen matches

quote:
Gamefreakske schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:08:
ik had nog een paar vraagjes over deze gsm

1. Is het mogelijk de internetknop een andere functie toe te schrijven?

2. Is het zoals bij de K750i dat de gsm serieus vertraagd als je er een groot kaartje insteekt?(512 of1 g)

3. Is het mogelijk om via bluetooth in een andere telefoon te kijken die ook bluetooth heeft? mijn vriend kan in mijn telefoon kijken (k750i) met zijn samsung E900 maar ik kan niet in zijn telefoon kijken

dank u bij voorbaat
3. Samsung kan idd in de telefoon kijken. Deze telefoon kan dat niet, of de ander moet dat toestaan ofzo volgens mij...

Geen matches

quote:
jgoessens schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:06:
[...]

ik had hem na 2 dagen (bij hi) en ik had de 512 mb kaart waar normaal een voucher bij zit had ik niks bij doordat de levering vn de kaartje slecht was dit kon nog 6 weken duren volgens de kpn klanterservice daardoor heb ik een schikking gevonden met de klantenservice en ik mag een kaart van 30 euro uitzoeken en de rekening naar hun opsturen ( er is helemaal geen m2 kaart vn 512 mb kaart voor 30 euro :? )
pricewatch: Memory Stick Micro 512MB (Sony, MSA512A)

M2 = Micro

T630 -K750 -Z800 -K800 -P1
Reg. datum: 13 maart 2002
Geen matches

quote:
schu!mbek schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:40:
@Speedy-Andre:

18-8 besteld hij was 31-8 binnen, dus nog voor dat ik de order (met ordernr) bevestigd kreeg :+
Stickje is kennelijk moeilijk leverbaar, toen de actie begon was hij er iig niet en kwam Kpn met de vouchers.
Reg. datum: 09 oktober 2004
Geen matches

Jup ik heb bluetooth en pc suite werkend, vraag me niet hoe maar is toch wel lekker..

Ook leuk om met de afstandsbedieningfunctie me laptop van een afstandje te besturen :D

Reg. datum: 09 mei 2005
Geen matches

Er schijnt een firmwareupdate aan te komen. Check http://howardforums.com/s...8429&page=1&pp=15

Schijnt een MR1 versie te zijn :)

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

Reg. datum: 20 april 2005
Geen matches

quote:
robvanpraat schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:30:
[...]

3. Samsung kan idd in de telefoon kijken. Deze telefoon kan dat niet, of de ander moet dat toestaan ofzo volgens mij...
als een samsung in je telefoon wil kijken moet je dat ook eerst toestaan dacht ik maar ik kan verkeerd zijn

Reg. datum: 24 augustus 2005
Geen matches

quote:
Ramonio schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:17:
Er schijnt een firmwareupdate aan te komen. Check http://howardforums.com/s...8429&page=1&pp=15

Schijnt een MR1 versie te zijn :)
Goed nieuws :9~

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: