SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 45 46 47 48 last
Nieuw Topicquote:Peerke schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:02:
[...]
De antenne is in feite de bedrading, en aangezien die aan je telefoon gekoppeld is, heb je gewoon een antenne..
Da's niet helemaal waar, als je een usbkabel gebruikt dan heb je wel een kabel er aan zitten maar nog steeds zeurt de gsm dat er geen antenne is
Beetje lullige vergelijking maar goed
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
ik heb het formulier ingevuld, ben benieuwd want dit lijkt me toch best wel stoer
http://www.kpn.com/kpn/re...nnelid%3D0%26id%3D1529432
download hier het formulier, geld zowel voor kpn als voor hi gebruikers.
Het enige negatieve wat ik tot nu toe kan vinden is het feit dat het beeldscherm een fractie gedraaid in de behuizing zit. Dit werd ook al in een van de reviews (volgens mij mobique.com) aangegeven... een beetje jammer maar niet dramatisch.
Ik heb 2 vragen. Ik vrees dat ze eerder voorbij zijn gekomen, maar al die tijd dat ik t topic heb gevolgd heb ik ze niet gezien.
Als ik de telefoon op de PC aansluit, via de file transfer mode of via de Phone mode, en ik kijk via Windows Verkenner (of de SE phone manager) in het geheugen van de telefoon (niet de stick, die heb ik nog niet) dan zie ik alleen maar lege mappen. Ik zie helemaal geen bestanden staan terwijl ik die wel zie als ik de telefoon gebruik. Heeft iemand hier een verklaring voor? Ik heb de instructies van SE gevolgd bij het installeren van drivers/phone manager.
Mijn tweede probleem is dat ik via de telefoon een aantal bestanden zoals een filmpje en wat plaatjes niet kan verwijderen omdat het "protected files" zijn.
Als iemand oplossingen heeft zou ik dat erg waarderen. Mijn excuses voor als het al eerder voorbij is geweest.
quote:Peerke schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:02:
[...]
De antenne is in feite de bedrading, en aangezien die aan je telefoon gekoppeld is, heb je gewoon een antenne.. Bij de HBH-DS970 (Bluetooth, dus wireless) is er geen verbinding tussen de telefoon en het 'draadje', en daardoor heb je dus geen antenne-mogelijkheid.. Het is hetzelfde principe wat je al jarenlang in walkmans had met radio-functionaliteit.
Stelregel: Zit de kabel vast aan je telefoon? Dan is het een antenne. Is het draadloos (Bluetooth): Dan geen antenne..
Sorry dat ik het even in halve Jip&Janneke-taal uitleg, ik hoop dat het allemaal duidelijk is
Sorry maar je verhaaltje klopt niet, de anthene zit hem in de plugin, net als http://www.smartphoneshop.nl/product/18067/23926/23
(Het plaatje wat je ziet KLOPT niet, je krijg een anderen...)
Ik heb vandaag direct de voucher voor de geheugenkaart en bon voor de mediacenter op de bus gedaan.
Na wat gespeeld te hebben met dit leuke speeltje bevalt hij mij goed, alleen 1 ding lukt me nog niet. HID files installeren op de telefoon.
Ik heb een HID file naar de telefoon gestuurd maar hij doet er niks mee, hij komt niet tussen de afstandsbedieningen te staan.
Moet ik dit bestand nog naar een aparte map sturen oid?
En heeft iemand al een manier gevonden om dmv PAN de breedbandverbinding van je computer te gebruiken op de K800? (dus niet op de computer internetten via de K800)
quote:bartbh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:29:
Na een poosje te hebben moeten wachten heb ik ook (eindelijk) de K800(besteld via Hi.nl)
Ik heb vandaag direct de voucher voor de geheugenkaart en bon voor de mediacenter op de bus gedaan.
Na wat gespeeld te hebben met dit leuke speeltje bevalt hij mij goed, alleen 1 ding lukt me nog niet. HID files installeren op de telefoon.
Ik heb een HID file naar de telefoon gestuurd maar hij doet er niks mee, hij komt niet tussen de afstandsbedieningen te staan.
Moet ik dit bestand nog naar een aparte map sturen oid?
En heeft iemand al een manier gevonden om dmv PAN de breedbandverbinding van je computer te gebruiken op de K800? (dus niet op de computer internetten via de K800)
Vraag 1) Verstuur het via blue tooth, en hij zet het automatisch bij afstandsbedieningen.
Geen blue tooth? Zet hem via de usb kabel in het mapje overige en ga via de filemanager via de telefoon erheen en open het, de telefoon zal het gaan installeren.
Vraag 2) Geprobeerd, maar er ook weer afgehaald, sites worden niet zo heel mooi weergeven... en kan maar 10 meter afstand... dus dan loop ik wel effe naar de pc toe...
Ik heb beide manieren geprobeerd, maar hij komt niet bij afstandsbedieningen te staan. Als ik via de filemanager naar het bestand ga dan is de enige optie die ik kan kiezen 'verzenden'. Dus geen openen/installeren oid.quote:D467 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:40:
Vraag 1) Verstuur het via blue tooth, en hij zet het automatisch bij afstandsbedieningen.
Geen blue tooth? Zet hem via de usb kabel in het mapje overige en ga via de filemanager via de telefoon erheen en open het, de telefoon zal het gaan installeren.
(ik gebruik de .hid uit deze post -> http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26413375)
Zou je kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt? (ik bedoel dus niet via de SDK kit)quote:D467 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:40:
Vraag 2) Geprobeerd, maar er ook weer afgehaald, sites worden niet zo heel mooi weergeven... en kan maar 10 meter afstand... dus dan loop ik wel effe naar de pc toe...
quote:bartbh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:29:
Volgens mij is PAN daar niet voor bedoeld. Als ik een PAN connectie maak dan maakt de K800 een verbinding met gprs, het is dus meer een makkelijke manier van verbinden i.p.v. via een modem.
Wat nog een verschil zou kunnen zijn is dat de K800 als client is ingesteld, zodat de pc een IP uitdeelt maar eenmaal verbonden gebruikt de pc de K800 en niet andersom
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
quote:bartbh schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:46:
[...]
Zou je kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt? (ik bedoel dus niet via de SDK kit)
Volgens mij gewoon met de SDK, een andere manier ken ik niet
In de startpost staat trouwens een verouderde link naar Opera-mini, we zitten al op versie 4509
Nieuwe links:
4509jad
4509jar
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."
quote:Speedy-Andre schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:23:
[...]
Volgens mij gewoon met de SDK, een andere manier ken ik niet
In de startpost staat trouwens een verouderde link naar Opera-mini, we zitten al op versie 4509![]()
Nieuwe links:
4509jad
4509jar
kan opera trouwens ook support voor WMV afspelen bijv ? Dat er een .java app is die gewoon WMV wilt streamen. Lijkt me best mogelijk als het ding al 1200KBit Mpeg4 wilt afspelen, dat je dan een dialup variant streamt van websites.
Is ontzettend jammer, want met GPRS kan je best een flinke stream binnenhalen
Je PC is je werktoestel .. meer niet. | Vapochill XE Mobile (CIP)
Ik heb op mn laptop Sony SDK geinstalleerd en ingesteld volgens de tutorial die in de startpost staat. Vervolgens heb ik de nieuwste versie van opera mini geinstallerd op mn k800i. Als ik verbinding maak met Sony SDK gaat alles prima. De verbinding is tot stand gebracht en de proxy zegt er een verbinding is. Als ik nu opera mini start en ik begin met internetten, dan wordt GPRS opgestart loopt de verbinding over GPRS. Ik zie bij SDK de bytes niet veranderen dus hij gebruikt niet de bluetooth verbinding om te internetten.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? Wat moet ik instellen op mn telefoon of laptop om er voor te zorgen dat opera mini de bluetooth verbinding gebruikt om te internetten ?
Het gaat hierbij om versie R1ED001
edit:
Informatie:
R1ED001
- Released by Wotan Server 6/9/06
Performance
- JBenchmark 3D LQ: ?
- JBenchmark 3D HQ: ?
- JBenchmark 2: 1230
- JBenchmark 1: ?
Improvements
- PictBridge support added
- Significantly rewritten MMS editor
- Large Clock is now positioned above the date
- Bookmarks listed directly in the Internet section of the task menu rather than in a Bookmarks submenu
- Updated internet browsing icon
Bug fixes
- Green line on screen during video recording.
Software versions:
LCD: 200608251
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA24
Java: 7.1
Text: BA
Update Service: CRH1069179 R3B015 2006-04-26 08:20
Eggy wijzigde dit bericht 08-09-2006 16:22 (79%)
Als je hem op de K800 zelf start dan gebruikt hij gprs omdat hij niet 'weet' dat hij ook via bluetooth kan verbinden
Ik heb het net geprobeeerd maar er blijkt geen update te zijn volgens updater van sony ericssonquote:NiekyG schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:38:
*knip*
Het gaat hierbij om versie R1ED001
edit:
Informatie:
R1ED001
- Released by Wotan Server 6/9/06
Performance
- JBenchmark 3D LQ: ?
- JBenchmark 3D HQ: ?
- JBenchmark 2: 1230
- JBenchmark 1: ?
Improvements
- PictBridge support added
- Significantly rewritten MMS editor
- Large Clock is now positioned above the date
- Bookmarks listed directly in the Internet section of the task menu rather than in a Bookmarks submenu
- Updated internet browsing icon
Bug fixes
- Green line on screen during video recording.
Software versions:
LCD: 200608251
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA24
Java: 7.1
Text: BA
Update Service: CRH1069179 R3B015 2006-04-26 08:20
Eggy wijzigde dit bericht 08-09-2006 16:27 (6%)
Mooi kloten is dat....na 21 aug...wanneer had ik hemquote:Rudyyy schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:18:
iemand al ervaring met de media center die je er nu ook tijdelijk ook bij krijgt?
ik heb het formulier ingevuld, ben benieuwd want dit lijkt me toch best wel stoer
http://www.kpn.com/kpn/re...nnelid%3D0%26id%3D1529432
download hier het formulier, geld zowel voor kpn als voor hi gebruikers.
Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...
Hi.nl is zelfs nog goedkoper dan vermeldt op internet, kreeg vandaag de 1e rekening -> €14,99 ipv €15,00
Ja ik had hem op 18 augustes .echt jammer?zou ik mss iets kunne vragen aan hi daarover?:Phahahaquote:TomBergman schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:28:
[...]
Mooi kloten is dat....na 21 aug...wanneer had ik hem15 augustus
kan er niet iemand ff ééntje extra bestellen =p ?
Waarom vraag je dat aan ons, vraag aan Hi!!quote:jgoessens schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:45:
[...]
Ja ik had hem op 18 augustes .echt jammer?zou ik mss iets kunne vragen aan hi daarover?:Phahaha
quote:hardcore_bass schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:55:
[...]
Waarom vraag je dat aan ons, vraag aan Hi!!
Ow verkeerde quote ach ja...uhm me broer heeft hem waarschijnlijk later gekregen
En nog een paar vraagjes over Theme Creator....
wat is Standby softkey en standby statusbar ? wat gebeurt er dan op je telefoon
Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...
zijn er mensen waarbij dit echt niet het geval is ?
edit: er zit nog geen geheugenkaart in de k800. Er is ongv 60 mb vrij.
schu!mbek wijzigde dit bericht 07-09-2006 18:25 (12%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.