Ik ben voor een aantal rapportages op zoek naar zogenaamde 'Dashboard' ontwerp software. Kort gezegd is dit software maarwee je eenvoudig interactieve dashboards kunt maken met in 1 pagina een aantal verschillende gegevens. Een aantal voorbeelden kun je hier vinden. Mijn voorbeeld link verwijst naar een goede kandidaat, Crystal Xcelsius. Ik heb ook nog Visual Mining gevonden. Beide producten zijn goed, maar helaas ook redelijk aan de prijs (Xcelsius kost 6k).
Ik ben benieuwd of iemand nog een andere tip heeft. Ik heb al veel gezocht met google, maar nog niet veel kunnen vinden.
Ik weet dat ik met een aantal goede GUI elementen etc. zelf ook een webpagina in elkaar kan zetten die hetzelfde doet, maar dat is toch niet waar ik naar op zoek ben.
Ik ben benieuwd of iemand nog een andere tip heeft. Ik heb al veel gezocht met google, maar nog niet veel kunnen vinden.
Ik weet dat ik met een aantal goede GUI elementen etc. zelf ook een webpagina in elkaar kan zetten die hetzelfde doet, maar dat is toch niet waar ik naar op zoek ben.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl