Reg. datum: 11 april 2006
Reg. datum: 11 april 2006
Graag even een schatting van deze pc op zijn geheel, heb er zelf compleet geen idee van (daarom vraag ik het ook liever aan experts vooraleer er zelf een prijs op te plakken
), maar aangezien jullie het zo vriendelijk vragen zal ik heel voorzichtig een eigen schatting erbij vermelden
.
Processor:
AMD 1700+ Palomino cpu
Koeling:
Thermaltake Volcano 7 koelblok met standaard 80mm fan
Moederbord:
Abit KR7A (Via266 chipset, 4x agp)
3D:
GeForce 2 MX200 (64mb geheugen, tv out aanwezig)
Harde schijf:
20GB Maxtor (5400rpm, ata 100)
Geheugen:
256MB PC2100 DDR
Geluid:
5.1 Labway XWave 7000 kaart
CD-DVD-Diskette:
LG DVD speler
Diskettestation
Dat is ongeveer het belangrijkste denk ik, alles zit gebruiksklaar in no-name witte pc kast. Heb er ooit (3jaar terug?) rond de €450 voor uitgegeven, nu dacht ik aan een €110 als ruwe schatting?
Graag dan nog van dit scherm een apparte schatting, wil er ook vanaf maar zou het niet samen met de computer verkopen.
HP P910 monitor
19" CRT met vlak scherm, probleem is dat de kleuren niet goed worden weergegeven (alsof de helderheid te hoog staat, over alles ligt een wit laagje, maar gewoon afstellen helpt niet). Heb mij laten vertellen dat dit misschien kan verholpen worden door de monitor open te maken en daar handmatig een soort schroef bij te stellen; maar ik heb geen zin om deze volledig te breken dus liever zo verkopen als deze nog iets van waarde heeft?
Processor:
AMD 1700+ Palomino cpu
Koeling:
Thermaltake Volcano 7 koelblok met standaard 80mm fan
Moederbord:
Abit KR7A (Via266 chipset, 4x agp)
3D:
GeForce 2 MX200 (64mb geheugen, tv out aanwezig)
Harde schijf:
20GB Maxtor (5400rpm, ata 100)
Geheugen:
256MB PC2100 DDR
Geluid:
5.1 Labway XWave 7000 kaart
CD-DVD-Diskette:
LG DVD speler
Diskettestation
Dat is ongeveer het belangrijkste denk ik, alles zit gebruiksklaar in no-name witte pc kast. Heb er ooit (3jaar terug?) rond de €450 voor uitgegeven, nu dacht ik aan een €110 als ruwe schatting?
Graag dan nog van dit scherm een apparte schatting, wil er ook vanaf maar zou het niet samen met de computer verkopen.
HP P910 monitor
19" CRT met vlak scherm, probleem is dat de kleuren niet goed worden weergegeven (alsof de helderheid te hoog staat, over alles ligt een wit laagje, maar gewoon afstellen helpt niet). Heb mij laten vertellen dat dit misschien kan verholpen worden door de monitor open te maken en daar handmatig een soort schroef bij te stellen; maar ik heb geen zin om deze volledig te breken dus liever zo verkopen als deze nog iets van waarde heeft?