fotos http://members.lycos.nl/kwakkel01/ DII: *NG-kwakke
quote:kwakke01 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:46:
@suicyder ah, was wel een druid begonnen, maar speel er eigenlijk niet mee... heb mss nog wel wat gear. moet ik eff checken...
ik begin de druid zodra ik een nette ribcracker heb en een jalals
De rest kan ik er wel een beetje bijflanzen, maar het wapen is belangrijk, maar ook handig vs ubers ivm snelheid en CB (5 hits met 50% CB kans).
1x met 2 furywolfs ubers gedaan. lachen.
Tevens geeft de spirit (wolverine) AR/DMG
Zeer goeie ervaringen mee (buiten act 4 om natuurlijk)
edit: link Ribcrackertje
Suicyder wijzigde dit bericht 26-07-2006 13:06 (8%)
Reg. datum: 09 februari 2006
quote:Suicyder schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:05:
[...]
ik begin de druid zodra ik een nette ribcracker heb en een jalals![]()
De rest kan ik er wel een beetje bijflanzen, maar het wapen is belangrijk, maar ook handig vs ubers ivm snelheid en CB (5 hits met 50% CB kans).
1x met 2 furywolfs ubers gedaan. lachen.
Tevens geeft de spirit (wolverine) AR/DMG
Zeer goeie ervaringen mee (buiten act 4 om natuurlijk)
edit: link Ribcrackertje
ik gooide ribcracker altijd weg want wist niet wat ik ermee moest, weet ik dat ook weer
heb wel een jalals voor je als je wil, ook cerebus zwerft nog ergens rond in mijn mules, maar wou der eigenlijk wel iets voor terug, weet niet wat jalals normaal kost, maar als ik iets symbolisch krijg vind ik het ook wel goed
als het goed is krijg ik mijn setje d2+lod vandaag in de bus, dus dan ben ik vanavond wel ff online
denk het niet, hij zegt dat tie misschien als der nieuwe ladder seizoen komt weer begint, maar nu eerst dus nietquote:tollo71 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 07:08:
[...]
Da's jammer, ik had hem net een hele hoop Pgems gegeven (100 of zo). Zou hij wat spul geven binnenkort. Zal ook wel niet doorgaan dan.....
Kwakke, m'n internet vloog er vanmorgen plotseling uit. Kon niet meer op Battle.net komen helaas. Is iets van de laatste dagen, toch m'n router eens even controleren op overhitting
wanneer begint het nieuwe seizoen dan? Anders begin ik straks voor niks een nieuwe char.... @ SCLquote:Dalyxia schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:42:
denk het niet, hij zegt dat tie misschien als der nieuwe ladder seizoen komt weer begint, maar nu eerst dus niet
mja, das dus het leuke, niemand weet wanneer het nieuwe seizoen begintquote:Suicyder schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:49:
[...]
wanneer begint het nieuwe seizoen dan? Anders begin ik straks voor niks een nieuwe char.... @ SCL
quote:Dalyxia schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:53:
[...]
mja, das dus het leuke, niemand weet wanneer het nieuwe seizoen begint
Fijn, dat zal dan wel exact een jaar na 1.11 worden, was dat niet 8 augustus ofzo toen???
naja...
Hammerdin @ lvl 45 (moet nu door nm heen)
items nodig, 2 spiritjes (crystal sword + schild) voor eerst. Moet toch ergens beginnen
Druid
Ga ik vast wat runes voor sparen ofzo, ribcracker is goedkoop, niemand weet er raad mee, ik wel
Jalals, komt goed!
Reg. datum: 02 maart 2002
quote:kwakke01 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:55:
[...]
haha, anders geef ik hem gewoon aan mitt3nz
Alles is welkom
Vooral een goede armor + ravenfrost is zeer welkom! Kan ook nog wel een goed merc wapen (polearm) gebruiken, dus als iemand er een heeft, vooral niet weggooien
Mitt3nz wijzigde dit bericht 26-07-2006 15:20 (16%)
quote:Mitt3nz schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:19:
[...]
Alles is welkomConstant geraped worden in NM met een lvl 69 char is ook niet alles
Vooral een goede armor + ravenfrost is zeer welkom! Kan ook nog wel een goed merc wapen (polearm) gebruiken, dus als iemand er een heeft, vooral niet weggooien
ga alvast maar kwijlen dan:
skin of the vipermagi 30/9
keplie snare
raven heb ik zo niet over, maar ik zal wel een paar mephieNM runs doen als daar veel ringen vallen
heb je iig een armor en pole...
Heb eigenlijk een armor met hoge def (en lage str req) nodig, maar bedankt voor het aanbod 
Kelpie Snare is trouwens een spear, geen polearm.
Mitt3nz wijzigde dit bericht 26-07-2006 15:49 (34%)
w8 maar tot je merc kelpie vast heeft!! zal je zien! en viper kan je altijd nog uppen. komt ie op iets van 800 def d8 ikquote:Mitt3nz schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:39:
Heb eigenlijk een armor met hoge def (en lage str req) nodig, maar bedankt voor het aanbod
quote:kwakke01 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:52:
[...]
w8 maar tot je merc kelpie vast heeft!! zal je zien! en viper kan je altijd nog uppen. komt ie op iets van 800 def d8 ik
Ok, ben benieuwd
Wanneer ben je online?
mss/wss vanaaf na 9enquote:
om kelpie te uppen heb je pul-lum nodig though.. maar dan heb je iig viper geupped..quote:Mitt3nz schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:22:
Ok, dan ben ik ook wel online. Ko + Lem runes heb ik al
Kwakke, weet niet of ik vanavond, op jouw "heilige" avond, online kan/mag zijn. Succes met MF-en en wss tot morgenvroeg.
heb nu mijn d2+lod binnen, werkt en kan online, maar nu heb ik het probleem dat als er meerdere mensen in mijn scherm komen mijn fps dropped naar 4 fps, beetje weinig vind ik zelf, hoe fix ik dat? kheb wel een crappy onboard videokaart Intel 82865G 64mb
maar die moet diablo toch wel behoorlijk aan kunnen? of heb ik nu een fout gemaakt en die onboard shit te hoog ingeschat?
maar die moet diablo toch wel behoorlijk aan kunnen? of heb ik nu een fout gemaakt en die onboard shit te hoog ingeschat?
Dit komt doordat de Direct3D ondersteuning van Diablo 2 erg slecht is. Dit is te verhelpen door deze Glide wrapper, die speciaal geschreven is voor Diablo 2, te installeren en vervolgens '3dfx Glide' als video mode te kiezen. Voordat ik deze wrapper gebruikte had ik ook enorm last van framedrops, nu draait het als een zonnetje. Mocht deze wrapper om wat voor'n reden dan ook niet goed functioneren, dan kun je altijd nog proberen om DirectDraw als video mode te kiezen. In dit geval gaat de grafische kwaliteit van het spel er wel op achteruit.
Misschien handig om deze info in de OP te zetten, aangezien de meeste mensen er wel last van zullen hebben.
Misschien handig om deze info in de OP te zetten, aangezien de meeste mensen er wel last van zullen hebben.
Mitt3nz wijzigde dit bericht 26-07-2006 18:35 (57%)
kan je btw een guardian angel die gesocket is met een um nog uppen? of moet je eerst uppen en daarna pas socketen?
quote:Mitt3nz schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:32:
Dit komt doordat de Direct3D ondersteuning van Diablo 2 erg slecht is. Dit is te verhelpen door deze Glide wrapper, die speciaal geschreven is voor Diablo 2, te installeren en vervolgens '3dfx Glide' als video mode te kiezen. Voordat ik deze wrapper gebruikte had ik ook enorm last van framedrops, nu draait het als een zonnetje. Mocht deze wrapper om wat voor'n reden dan ook niet goed functioneren, dan kun je altijd nog proberen om DirectDraw als video mode te kiezen. In dit geval gaat de grafische kwaliteit van het spel er wel op achteruit.
heb je ook een engelse versie daarvan? ik kan geen duits
ik bedoel dan het programma zelf he, de site in wel in engels
Dalyxia wijzigde dit bericht 26-07-2006 18:45 (5%)
als je de 1.4 neemt, zit er een troggle voor duits/engels. ben benieuwd hoe die het doet!quote:Dalyxia schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:43:
[...]
heb je ook een engelse versie daarvan? ik kan geen duits
ik bedoel dan het programma zelf he, de site in wel in engels
quote:kwakke01 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:01:
[...]
als je de 1.4 neemt, zit er een troggle voor duits/engels. ben benieuwd hoe die het doet!
OT recommended ('cause it might run worse than before):
- any type of graphiccard that uses a shared memory architecture
You can try it nevertheless, but I think it's quite improbable.
ik heb onboard ding = shared memory architexture
werkt voor geen meter, 6 fps hele tijd
maar de directdraw werkte wel goed ineens, dusss
quote:Dalyxia schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:51:
frunz, toch maar geen ubers vanavond?
nee van het weekend dan maar,
nog bedankt voor de key
als er mensen zijn die graag meewillen
roept u maar
DII: *Frunz Help het GoT Whatpulse Team
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.