[IE] Site opent niet

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
De website Camcorderinfo opent op mijn laptop niet. Ik draai XP Pro SP2 met IE 6.0.2900.2180. Hij laadt de bovenste grijze balk, en daar blijft het bij (het "laden" van de site blijft wel doorgaan). Als ik in die balk op "about" klik, dat deel van de site opent ie wel. Maar dan weer naar de main site of naar "camcorder reviews" ofzo wekrt weer niet. Ik heb ook geprobeerd het via Firefox te doen (laatste versie gedownload), maar ook deze krijgt hem niet geopend.

Op een andere laptop werkt de site wel gewoon via IE. Ik heb zaken als realplayer, quicktime, java en flash geinstalleerd staan. Wat kan er aan de hand zijn? :?

.... Ik weet het ook niet

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 12:11

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

mbvisiontt schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:04:
De website Camcorderinfo opent op mijn laptop niet. Ik draai XP Pro SP2 met IE 6.0.2900.2180. Hij laadt de bovenste grijze balk, en daar blijft het bij (het "laden" van de site blijft wel doorgaan). Als ik in die balk op "about" klik, dat deel van de site opent ie wel. Maar dan weer naar de main site of naar "camcorder reviews" ofzo wekrt weer niet. Ik heb ook geprobeerd het via Firefox te doen (laatste versie gedownload), maar ook deze krijgt hem niet geopend.

Op een andere laptop werkt de site wel gewoon via IE. Ik heb zaken als realplayer, quicktime, java en flash geinstalleerd staan. Wat kan er aan de hand zijn? :?
En na een Ctrl-F5 (leeg gooien chache) terwijl je de pagina aan het openen bent?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• mbvisiontt
Nee, helaas, dat werkt niet.

• mbvisiontt
Geen frisse ideeen meer? :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je moet ook ff wat meer vertellen over je systeem. Gebruik je bijvoorbeeld een popupblokker, virusscanner, firewall?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mbvisiontt
Ik gebruik standaard Win XP SP2 firewall, heb popup blocker van IE en Google Toolbar (maar die geven niet aan dat ze iets tegen houden), en Kaspersky antivirus welke niet realtime loopt, enkel op navraag van de gebruiker. Verder geen apps die iets zouden kunnen betekenen.

• mbvisiontt
Laatste poging, iemand een antwoord?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op het moment dat de pagina blijft laden, kan je dan wel de source bekijken, if so, kan je die dan ook hier posten (tussen [plain]
HTML:
1
[/] tags)?

edit:

En nog iets anders: ik zie dat de website gebruikt maakt van google ads (die komen direct onder de grijze balk). Zie je die wel? Als je ze niet ziet, blokkeer je toevallig google ads oid?

[ Voor 40% gewijzigd door BtM909 op 18-07-2006 13:08 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mbvisiontt
Hij doet het nu, je hebt me gealarmeerd op de popup blocker van tweak-xp, ik denk dat die het is geweest. Thanks! :)

Pagina: 1