[samsung 930 BF] probleem met games

Pagina: 1
Acties:

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 10:22
Heey,

Ik heb hier een samsung 930 BF sinds vandaag waar ik erg blij mee ben (de rest van de specs hieronder). Nu gaat het met de meeste games goed en kan ik ze goed spelen met de hoogste resolutie 1280x1024. Alleen als ik SA wil spelen krijg ik echt vet lelijke graphics ziet er ongeveer hetzelfde uit als 800x600. Snap echt het probleem niet want ik heb ook de laatste driver van de monitor geinstalleerd en men pc gereboot.

Wie helpt mij???

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 14:59
Ligt aan je game, of andere hardware, absoluut niet aan je monitor.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

justifire

Shut up and squat !!

Drivers van je videokaart eraf
Driver cleaner draaien
En nieuwe drivers instaleren
Denk dat je nieuwe scherm nog niet goed herkend/ondersteund word
FF herinstaleren dus

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:15

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

SA? 8)7
Wees aub iets uitgebreider. Wat is SA? Ik denk aan GTA: San Andreas, maar zeker weten doe ik het niet. Als je een probleem met een game hebt zou dit namelijk niet hier thuishoren, maar in de Spielerij.
Verder mis ik je systeemspecs en wat je al geprobeert hebt?
Zou je dat misschien even kunnen vermelden? :)

[ Voor 96% gewijzigd door Ultraman op 28-06-2006 22:33 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• MilaNL
  • Laatst online: 03-07 10:13
wat is SA?
edit: te laat :/

[ Voor 48% gewijzigd door MilaNL op 28-06-2006 22:35 ]

• Smokey!
Sorry, ik bedoelde GTA san andreas. Maar mijn sytemspecs staan in men signature vermeld: XFX Geforce 7600GT XXX, AMD64 3000+, 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM) en ik geloof een 450 Watt voeding. Ik heb dus zoals ik al zei de driver van de monitor geprobeerd en veel meer anders zou ik niet weten (behalve alles opnieuw instaleren dan zoals hier al gezegd is, maar ik heb liever een andere oplossing waar minder tijd in gaat zitten).
Ik heb het topic hier geplaatst omdat mijn GTA het altijd goed deed en pas problemen gaf toen ik deze monitor had aangesloten. Ik heb nu ook tony hawks american wasteland waarbij ik de resolutie niet hoger dan 1024x768 kan zetten.
Ik denk nu zelf dus ook dat mijn beeldscherm niet helemaal goed herkend word, maaar is er niet iets anders te doen dan alle drivers opnieuw instaleren?

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

justifire

Shut up and squat !!

Smokey! schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:26:
Sorry, ik bedoelde GTA san andreas. Maar mijn sytemspecs staan in men signature vermeld: XFX Geforce 7600GT XXX, AMD64 3000+, 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM) en ik geloof een 450 Watt voeding. Ik heb dus zoals ik al zei de driver van de monitor geprobeerd en veel meer anders zou ik niet weten (behalve alles opnieuw instaleren dan zoals hier al gezegd is, maar ik heb liever een andere oplossing waar minder tijd in gaat zitten).
Ik heb het topic hier geplaatst omdat mijn GTA het altijd goed deed en pas problemen gaf toen ik deze monitor had aangesloten. Ik heb nu ook tony hawks american wasteland waarbij ik de resolutie niet hoger dan 1024x768 kan zetten.
Ik denk nu zelf dus ook dat mijn beeldscherm niet helemaal goed herkend word, maaar is er niet iets anders te doen dan alle drivers opnieuw instaleren?
Je hoeft alleen de videokaart driver te de-instaleren.
Daarna driver cleaner draaien zodat je zeker weet dat je videokaart driver eraf is.
Dan ff de nieuwste driver voor je kaart downloaden en instaleren.
Dan word meteen je scherm goed herkend en denk ik dat je geen problemen meer zal ondervinden.
Heb hier met mijn 930bf nooit last van gehad.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Smokey!
justifire schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:52:
[...]

Je hoeft alleen de videokaart driver te de-instaleren.
Daarna driver cleaner draaien zodat je zeker weet dat je videokaart driver eraf is.
Dan ff de nieuwste driver voor je kaart downloaden en instaleren.
Dan word meteen je scherm goed herkend en denk ik dat je geen problemen meer zal ondervinden.
Heb hier met mijn 930bf nooit last van gehad.
Oh, oke dan. Dan zal ik dat meteen ff proberen :D

EDIT
GTA San andreas ziet er al iets beter uit maar ik denk dat je de lelijke graphics nu meer ziet omdat het beeld veel groter is dan mijn vorige 15 inch. Verder herkend tony hawk american wasteland mijn monitor wel gewoon en de rest van de spellen ook (heb bijv net prey demo gedownload en die doet het ook gewoon goed.

Bedankt voor jullie hulp!!

[ Voor 27% gewijzigd door Smokey! op 30-06-2006 09:36 ]

Pagina: 1