Toon posts:

Probleem SyncMaster 730BF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Zit hier dus met een probleem met mijn monitor, Samsung SyncMaster 730BF.

Het geval wil namelijk dat het onderste deel van mijn beeld, ong 1/5 deel van de gehele oppervlakte, een rare afwijking heeft sinds ~2 dagen. Is niks mee gebeurd, hoogstens misschien iets software matig per ongeluk veranderd. Nadat hij een korte periode heeft uitgestaan doet hij het weer gewoon en begint dan na ~1 uur weer te "flikkeren", veranderd geheel van kleur of houd een beeld vast en fade dan langzaam naar helemaal wit.

Dit is dus alleen het geval bij het onderste deel van het scherm, rest gaat gewoon door. Als ik switch tussen een game en windows, reset de balk onderin als het ware weer en zal weer raar doen na ~1 minuut.

Heb drivers al opnieuw ge-installeerd, verschillende videokaarten geprobeerd, (pc) schoongemaakt, refresh rates veranderd, resoluties veranderd. Maar nog geen resultaat tot nog toe.
Elke keer reset hij het beeld en begint binnen een paar minuten weer opnieuw.

Pentium 4 2,8GHz
1024 DDR RAM
Geforce FX5600

Iemand toevallig een oplossing of een vergelijkbaar probleem/ervaring gehad?

Alvast bedankt.

• Valor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 21:00

Valor

yummie spam

Nou je hebt dus al uitgesloten dat het aan je videokaart ligt en aan windows zelf. Heb je monitor ook geprobeerd aan te sluiten op andere pc zou dat je zeker kan stellen dat het niet met je kast te maken heeft?