Hoofdcategorieën
Topicacties

Usb stick beveiligen

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 21 augustus 2005

tip: gebruik een underscore in je passwoord.

Ik heb ooit eens een rarbestand met een passwoord van 7 karakters moeten kraken (was wedstrijdje, alletwee bestand aanmaken en zo rap mogelijk door het bestand van de andere zitten), en als je gebruik maakt van dergelijke tekens is het ineens zoveel lastiger om je boeltje te kraken (standaard prog's kan je kiezen tussen ofwel letters, ofwel cijfers; letters/cijfers combi en dan ineens alles. Daarbij komen er zoveel tekens bij dat het half onbegonnen werk is.

(ik ben gewonnen na 43 dagen nonstop bruteforcen met 2 pc's tegelijk 8))

How r u gentlemen?

en iets als een stick met vingerafdruk beveiliging? sony levert deze geloof ik, maar ze zijn nogal aan de dure kant d8 ik...

[DPC]Team Grazzie
Reg. datum: 01 april 2005

Leuk topic om te volgen...

Nog even over de biometrice beveiliging...vond nog een leuk artikel

......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee...... | Boinc FAQ | SETI FAQ

Reg. datum: 23 oktober 2005

Tja... hoe je het ook beveiligd, als mensen de tijd hebben is het altijd wel te kraken. Toch dacht ik dat die biometrische beveiliging niet te kraken was.

Reg. datum: 23 december 2003

Ik was een poos geleden ook opzoek naar zoon oplossing: ik heb het gevonden in de vorm van TrueCrypt, met traveller mode zodat je niets op een pc hoeft te instaleren.
Ik weet alleen niet als je administrator rights nodig bent. Ja dus, dit gaat niet werken als je geen rechten hebt om die truecrypt driver te laden.

zie dit topic:

USB Stick encrypten/password

Puch-Maxi wijzigde dit bericht 12-06-2006 14:02 (14%)

Als je een SanDisk Cruzer hebt kun je in de bijgeleverde software de beveiliging instellen.

Windows 2003 Enterprise Server SP1: processor :AMD 1.6 Ghz memory: 512 MB DDR mobo :Jetway V266 Windows XP SP2 : processor Intel 1.8 Ghz memory : 1024 MB DDR graphics : Geforce TI4200 64MB mobo : ASUS P4S8X

penlighted
Reg. datum: 07 november 2002

wat ook werkt: gewoon een rar-file met een wachtwoord, en even winrar op je usb stick installeren.

batch-bestandje en klaar :P

sig...

Diesel Power

Ik gebruik al een paar jaar Challenger: http://www.encryption-software.de/challenger/en/home.html

If the program is copied on an USB flash drive, you can use Challenger on every computer. For the execution simple user rights suffice.

Dat programma open je vanaf stick en dan sleep je de bestanden er naartoe, hij vraagt dan zelf of je ze wil encrypten of decrypten.

Kill bill
I was an atheist until I realized I was God

Reg. datum: 28 september 2006

probeer eens de V-key of V-safe software
http://www.verbatim.com/support/downloads.cfm

weet niet of die alleen op de verbatim werkt of ook op andere, ik heb een verbatim en die werkt perfect ermee :)

gr hans

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: