Volgens mij is de opvolger van de geweldige 32PF9966 zojuist op de internetsite van Philips verschenen. We hebben het hier over de 32PF9968 die voor zover ik kan zien:
32PF9966

32PF9968

Niet veel verschillen in uiterlijk.
De 9966 had het geweldige AMBILIGHT maar ontbeerde een HDMI aansluiting en een component aansluiting. De 9966 had enkel 1 DVI aansluiting en dat is voor mij te weinig met het oog op de toekomst.
De nieuwe 9968 heeft dus geen ambilight (bummer) maar wel twee HDMI aansluitingen + een component aansluiting. Ook pixel plus 2 HD (Philips eigen beelverbeteraar) en het veelal geprezen DNM (Digital Natural Motion) wat bij DVD films en analoge signalen een bijzonder vloeiend beeld geeft.Veel mensen zeggen dat als je eenmaal DNM gewend bent, je niks anders meer wilt.
De responstijd van deze schermen is 6m/s en dat isvoor wat ik weet voor LCD tv's, toch wel 1 van de betere waardes. Vooral voor snelle games is dit een goede eigenschap.
Vergelijking van de twee:
http://www.consumer.phili...3D32PF9968_10_NL_CONSUMER
Zijn er mensen die deze tv al hebben staan, zijn er al ervaringen?
32PF9966

32PF9968

Niet veel verschillen in uiterlijk.
De 9966 had het geweldige AMBILIGHT maar ontbeerde een HDMI aansluiting en een component aansluiting. De 9966 had enkel 1 DVI aansluiting en dat is voor mij te weinig met het oog op de toekomst.
De nieuwe 9968 heeft dus geen ambilight (bummer) maar wel twee HDMI aansluitingen + een component aansluiting. Ook pixel plus 2 HD (Philips eigen beelverbeteraar) en het veelal geprezen DNM (Digital Natural Motion) wat bij DVD films en analoge signalen een bijzonder vloeiend beeld geeft.Veel mensen zeggen dat als je eenmaal DNM gewend bent, je niks anders meer wilt.
De responstijd van deze schermen is 6m/s en dat isvoor wat ik weet voor LCD tv's, toch wel 1 van de betere waardes. Vooral voor snelle games is dit een goede eigenschap.
Vergelijking van de twee:
http://www.consumer.phili...3D32PF9968_10_NL_CONSUMER
Zijn er mensen die deze tv al hebben staan, zijn er al ervaringen?
[ Voor 41% gewijzigd door swopdark op 13-06-2006 13:14 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop