Toon posts:

Nvidia GeForce Go 7600 driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben voor mijn Acer Aspire 5650 (5652WLMi) op zoek naar nieuwe drivers voor mijn videokaart, momenteel heb ik forceware versie 83.40 en nu kwam ik op deze site :

http://www.techzine.nl/do...eForce-Go-7600-84.71.html

Echter wanneer ik deze download en wil installeren start het installatieprogramma op en na een tijdje krijg ik de melding dat deze niet compatible is met mijn systeem.

Weet er iemand wat hier de reden van is en (nog mooier) is er iemand die een oplossing weet? Ik wil nl. fifa worldcup 2006 spelen op mijn lappie, maar deze blijft hangen in het opstartscherm en dus dacht ik laat ik de driver eens updaten.

Alvast bedankt

Patrick

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-07 22:20
http://support.acer-euro....otebook/as_5610_5650.html

Hier kan je al de laaste drivers voor je laptop vinden. Bij een laptop videokaart moet je de drivers gebruiken van de laptop producent.

Verwijderd

Waarschijlijk bedoel je dat hij aangeeft dat deze driver niet door windows ondersteund wordt? Zoja dan betekend het dat deze driver niet WHQL is, maar je kan dan kiezen om toch door te gaan en daar moet je dan ook voor kiezen.

Het beste is trouwens wel, en dan voornamelijk als je een niet-WHQL drivers installeert of terug gaat naar een oudere driver versie, om eerst Drivercleaner te runnen om alles van je oude drivers weg te halen. Dit progje draai je na het oninstalleren van je oude drivers.
Uninstall drivers -> reboot -> F8 voor veilige modus -> in veilige modus Drivercleaner toepassen.
Lees de readme goed door

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Of gewoon drivers gebruiken van nvidia en dan het nv4_disp.inf bestand vervangen door 1 die je kunt vinden op deze site. klik

jB

Verwijderd

Topicstarter
@Dreee: Het is niet de melding over de ondersteuning door Windows, maar de volgende:

Het installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu aflsuiten. En dan kan ik alleen op OK klikken en sluit het af.

@Silencer : De driver die hier genoemd staat heb ik erop staan, maar er blijkt een nieuwere te zijn.