Hoi, ik heb hier een Windows XP Home edition (up-to-date). Waneer ik bureaublad -> eigenschappen -> bureaublad zie ik in dat lijstje allemaal plaatjes uit Mijn Afbeeldingen etc. (die daar niet thuishoren kort gezegd). Hoe haal ik deze weg? En hoe voorkom ik er dat meerdere/nieuwe komen?
Je wilt dus dat je de foto's uit Mijn Afbeeldingen blijven? Die bestanden komen daar door bijvoorbeeld foto's / tekeningen op te slaan met Paint en dan is Mijn Afbeeldingen je automatische folder waar het heen gaat.
Wauw, een sig!
Nee, uit een lijstje waar ik wallpapers kan kiezen staan allemaal afbeelding die daar niet thuis horen.
Wat voor afbeeldingen zijn dat dan? Album arts of in die richting?
Wauw, een sig!
Verwijderd
alle afbeeldingen in Mijn Afbeeldingen komen in je wallpaper lijstje terecht.
gewoon Mijn Afbeeldingen niet meer gebruiken voor het opslaan van je plaatjes. Een andere folder op een andere partitie bijvoorbeeld.
gewoon Mijn Afbeeldingen niet meer gebruiken voor het opslaan van je plaatjes. Een andere folder op een andere partitie bijvoorbeeld.
En als ik de plaatjes daaruit weghaal gaan ze dan ook weg uit die lijst?Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 08:58:
alle afbeeldingen in Mijn Afbeeldingen komen in je wallpaper lijstje terecht.
Dat is inderdaad wat hij zegt.
[ Voor 44% gewijzigd door frickY op 03-06-2006 11:34 ]
Pagina: 1