7950GX2 is echt geen goede kaart voor 3D werk !
Ik heb ff een 7950GX2 in men pc gehad van mijn vriend , en in programma's
zoals Autocad , Solid Edge , Inventer (3D tekenprogramma's)
Tekene van onderdelen etc..
Deze kaart toont toch nog grote lag bij deze programma's.
Ik zou ook eerder voor een Geforce Quadro kaart gaan.
De Quadro FX3400 kost volgens mij geen 500 euro meer en is beduidend beter in deze progsels.
quote:
XanderDrake schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:53:
[...]
Goede keuze
Ik vind trouwens dat de scores en FPS's in de officiele reviews een stuk minder hoog zijn dan de scores die ik hier voorbij zie gaan... Hoe zou dat komen? Zware CPU limited systemen gebruikt bij de reviews?
Euhm.. ik heb al meerdere reviews gelezen , dat komt ook omdat de 7900GTX tamelijk veel limited word door een cpu. Laat dan nog staan de 7950GX2 heb je mss een AMD FX65 nodig als deze ooit uitkomt. Om de kaart volledig te laten draaien. De kaart lijkt me ook overkill en overbodig met DX10 vooruitzichten. En de kaart heeft volgens mij , vond ik niet zoveel verschil met een 7900GTX buiten in FEAR.. en oblivion vond ik de prestatie beter maar niet zeer merkbaar. 560 euro is 1.) weg gesmeten geld , koop liever een 7900GT/GTX voor 300-420 euro en spaar voor een DX10 kaart , want alle DX9 kaarten zullen even snel achteruit gaan volgend jaar , het verschil tussen een 7800GTX en 7900GTX zal ook kleiner worden. En dat er hier hogere scores voorbij komen.. waarom noemt de site "tweakers" volgens jou

Misschien heb je hier iets aan , misschien niet.
X-LimiTed wijzigde dit bericht 07-06-2006 23:07 (60%)