Hoofdcategorieën
Topicacties

Nvidia 7950X2 resultaten in benchmarks

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 juli 2005

quote:
beastie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 16:02:
als je hem hebt besteld en je hebt de online factuur is het toch zo dat je een bindende overeenkomst hebt of niet dan.

Yup... :)

In principe wel, jammer alleen dat ze daar niet zoveel waarde aan hechten op internet. Had hem eerder al op ecc-computers.nl besteld en kreeg toen een hele mooie .pdf faktuur opgestuurd. Weerhield ze er ook niet van om alsnog m'n order te cancellen.

WackyWookie wijzigde dit bericht 19-06-2006 17:07 (35%)

I experience, therefore you are...

Muay Thai..
Reg. datum: 09 december 2005

WackieWookie fzo , sebiet krijg je ook nog een rekening in je bus , en moet je bijbetalen.
Ik hoop voor jou van niet.. I doubt it..

Reg. datum: 04 juli 2005

quote:
X-LimiTed schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:04:
WackieWookie fzo , sebiet krijg je ook nog een rekening in je bus , en moet je bijbetalen.
Ik hoop voor jou van niet.. I doubt it..
Kan me niet voorstellen, zij bieden iets aan, ik ga akkoord met de prijs en krijg het vervolgens thuisgestuurd. Simple as that... Is in principe niets misgegaan.

I experience, therefore you are...

LianLi Fanclub
Reg. datum: 04 juli 2003

quote:
JTB81 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:41:
iedereen krijgt vandaag een mailtje dat het hele feest niet doorgaat. Heb telefonisch contact gehad met de winkel en het is duidelijk een typefout van hun kant.

Als deze man niet had gebeld hadden wij nu een 7950GX2 gehad. Jammer, maar helaas. Blijkbaar gunnen de tweakers elkaar dit foutje niet en zijn er weer moraalridders die de droom doen varen.

Bedankt Sir Call-a-lot :'(

V350!

Reg. datum: 26 april 2002

quote:
SgtStrider schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:32:
[...]
Als deze man niet had gebeld hadden wij nu een 7950GX2 gehad. Jammer, maar helaas. Blijkbaar gunnen de tweakers elkaar dit foutje niet en zijn er weer moraalridders die de droom doen varen.

Dit betwijfel ik, er waren zowiezo al zoveel bestelling dat het al opgevallen moet zijn.

You can't always get what you want. I can, but you can't.

Reg. datum: 13 februari 2006

quote:
DaCoTa schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:47:
[...]
Dit betwijfel ik, er waren zowiezo al zoveel bestelling dat het al opgevallen moet zijn.
Dat ding is net nieuw, ze hadden net zo goed kunnen denken dat er veel animo voor is zonder dat de prijs de aanleiding daarvoor is :P

make me a believer | bianchi powered

30.2 sounds cool.
Reg. datum: 02 september 2001

WackyWookie is zeer waarschijnlijk geholpen door een nieuwe in hun winkel die er de ballen verstand van heeft,die kan nu dus dokken voor hem...heel sneu :'(
Boefje
Reg. datum: 19 februari 2002

Modbreak:
Heren (en eventuele dames :>), ik snap dat het hier reuze gezellig is maar denk er aan dat we nog steeds in een Tech Forum zitten en niet in de HK. Enkele replies van de laatste tijd zijn weer duidelijk van een niveau wat meer daar thuis hoort. Ik zou graag willen voorkomen dat ik, of een van mijn collega's, met de virtuele bezem door dit topic moet. Ook heb ik al eerder een waarschuwing achter gelaten, houdt jullie daar nu graag even aan.

Cel 667@1GHz - AthlonXP 1700+ - AthlonXP 2400+ - E2160@3GHz - Q9550

Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
[...]

Voordat je mensen gaat beschuldigen moet je misschien eens nadenken dat het telefoongesprek ook zo gevoerd kan worden dat je het niet meteen verziekt. Ik heb dus gewoon gevraagd naar de levertijd, hun kwamen toen zelf met het feit dat alle bestellingen geannuleerd zouden worden vanwege een fout in de prijs. Als hun ineens 40 bestellingen hebben voor die kaart denk je niet dat er een lampje gaat branden bij die gasten. we zijn niet allemaal zo kortzichtig als jij. Verder had ik de mail al op het moment dat ik de telefoon neerlegde, beetje erg snel als ik de aanleiding zou moeten zijn.

Hou dus voortaan je beschuldigingen voor je, ik had ook graag die kaart gehad, maar wat jij doet is belachelijk.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Chikara
Reg. datum: 07 november 2002

quote:
JTB81 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:44:
[...]

Voordat je mensen gaat beschuldigen moet je misschien eens nadenken dat het telefoongesprek ook zo gevoerd kan worden dat je het niet meteen verziekt. Ik heb dus gewoon gevraagd naar de levertijd, hun kwamen toen zelf met het feit dat alle bestellingen geannuleerd zouden worden vanwege een fout in de prijs. Als hun ineens 40 bestellingen hebben voor die kaart denk je niet dat er een lampje gaat branden bij die gasten. we zijn niet allemaal zo kortzichtig als jij. Verder had ik de mail al op het moment dat ik de telefoon neerlegde, beetje erg snel als ik de aanleiding zou moeten zijn.

Hou dus voortaan je beschuldigingen voor je, ik had ook graag die kaart gehad, maar wat jij doet is belachelijk.

juist! zand erover anders worden modjes boos ;) en het was gewoon te mooi om waar te zijn!

Ik krijg maar weinig terug voor me xfx extreme edition 7800gtx als ik hem verkoop ..jammer wil toch wel graag een 7950.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Reg. datum: 21 december 2004

Als we nou gewoon is wat leveranciers benaderen met de vraag of ze bij afname van 25 stuks ofzo een leuke korting willen geven? Is dat wat, om zo onze krachten te bundelen? :9

Hans_h_kmn

Reg. datum: 12 december 2001

had al 1 7950gx2 xxx maar dit was de kans om goedkoop aan meerdere exemplaren te komen dacht ik zoals velen onder ons.

het kan tenslotte niet altijd feest voor de tweakers zijn ,hun wilden snel een goede bekendheid voor hun website denk ik......en dat heeft gewerkt.

Reg. datum: 19 september 2004

quote:
[...]

Wat heerlijk kortzichtig. Die winkel is heus niet achterlijk om een 2de kaart (of zelfs 10) de deur uit te sturen met 380,- verlies per kaart. Ze kosten 681,- en jij dacht nog één te krijgen voor de 300,- die wookie betaald had?? Ligt heus niet aan hem dat hij gebeld heeft maar aan één fout van de winkel.

Genetics is the Key

Mensen, dit is een Tech-forum, niet de Consumentenbond :X

In dit gedeelte van GoT bespreken we de techniek achter de 7950GX2 e.d., niet de winkels waar je ze kan kopen voor wat voor prijs dan ook. Het lijkt me duidelijk dat MOG een fout heeft gemaakt, en dat het slechts een aantal uur zou duren voordat ze er achter zouden komen. Dat verhaaltje is afgelopen.

En nu weer on topic!

Mnemosyne X58 <= Heavy System Update
Non scholae sed vitae discimus Seneca

30.2 sounds cool.

Iemand al geprobeerd te benchen met een FX60,ben wel benieuwd hoe die dan presteerd,bij mij gaf een verhoging van 50Mhz al 3FPS winst,helaas wil ie niet harder dan 2,85 met de mobo die ik nu heb. :(
Genetics is the Key

quote:
Fern schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:36:
Iemand al geprobeerd te benchen met een FX60,ben wel benieuwd hoe die dan presteerd,bij mij gaf een verhoging van 50Mhz al 3FPS winst,helaas wil ie niet harder dan 2,85 met de mobo die ik nu heb. :(
Ik zeg: Core 2 Duo OCed :9 :9~

Boefje

Hmm ja benchmarks met die nieuwe Core 2 Duo en dit kaartje zouden erg leuk zijn. Ben alleen bang dat we er nog heel even op moeten wachten. Maar ik verwacht dat je kwa scores toch wel een recordje moet kunnen breken als het zo ver is. ;)

30.2 sounds cool.

quote:
Ja dat zal een flinke score opleveren,als ik de reviews mag geloven(doe ik ook wel)alleen voor die genen die al een 939 hebben wordt dat weer extra investeren in DDR2 ,mobo en natuurlijk CPU.Maar het blijft wel erg verleidelijk om zo'n setje er desnoods bij te hebben,alleen maar om die GX2 te voorzien van extra power :9~
quote:
cybersteef schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:33:
Hmm ja benchmarks met die nieuwe Core 2 Duo en dit kaartje zouden erg leuk zijn. Ben alleen bang dat we er nog heel even op moeten wachten. Maar ik verwacht dat je kwa scores toch wel een recordje moet kunnen breken als het zo ver is. ;)

Valt zon record dan onder singlecard of onder dualcard?
Dualkaart denk ik, want SLI

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Proud member of the Peter Dienes world domination plot!

30.2 sounds cool.

quote:
Bluecold schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:58:
[...]

Het is een singlecard,dual GPU maar wel in SLI alleen neemt ie geen extra pcie slot in beslag die kun je weer voor een extra GX2 gebruiken,zo'n record valt gewoon onder single card,dual GPU,dus.
Boefje

quote:
Bluecold schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:58:
[...]

Dat is een discussie die dan waarschijnlijk gevoerd zal worden.
Naar mijn mening hoort dit gewoon tussen de single card prestaties. Het lijkt me niet dat het daarna ook nog eens opgedeeld is in categoriën met 1 GPU, 2 GPU's, ... etc.
Dan zou de Voodoo5 6000 een nogal eenzaam beestje zijn, die heeft er 4 ;)

Maar een record lijkt me een record, of dat nou single of multi carded is.

Genetics is the Key

quote:
Fern schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:48:
Het is een singlecard,dual GPU maar wel in SLI alleen neemt ie geen extra pcie slot in beslag die kun je weer voor een extra GX2 gebruiken,zo'n record valt gewoon onder single card,dual GPU,dus.
Dit vind ik wel een goede benadering. Een PCI-E slot per videokaart. Wat er dan allemaal op die videokaart zit, boeit niet. Zolang het maar 1 PCI-E slot benut.

antigeluid &properformance
Reg. datum: 09 februari 2006

Ik vind het grootste argument om de 7950GX2 te beschouwen als volwaardige 'single card' solution, dat hij als Nvidia's topmodel zijnde minder stroom vreet dan ATI's topmodel. Als Nvidia zulke energiezuinige chips weet te ontwerpen, waarom zouden ze daar de vruchten dan niet van plukken door er gewoon meerdere op 1 kaart te zetten. Daarnaast is multicore processing nu eenmaal de toekomst, dat zien we ook bij CPU's.
Het is jammer voor ATI dat ze dit waarschijnlijk niet na kunnen doen door de flink hogere warmteafgifte van hun chips. Ik zou het graag anders zien ;)

HC2D: P35C-DS3R - E6750@3200 Mhz - 2GB DDR800 - 8800GTS 640MB@621/1458/1000 Mhz

Dual Prometeia Owner *It Rocks

Octo-SLI :D
http://img504.imageshack.us/img504/3262/oct9yc.jpg

http://img78.imageshack.us/img78/6378/oct18bx7po.jpg

http://img230.imageshack.us/img230/5384/oct3gy.jpg

jammer dat de drivers het niet ondersteunen :P

justifire wijzigde dit bericht 21-06-2006 18:59 (36%)

3x GTX280 Tri-Sli, i7 920 @ 4500 mhz, EVGA Classified, 6GB Dominator 1866, 3x Vertex 60 GB raid0, X-Fi, G7,G15,G25, 30" Dell 3007,Tt 1500W, Worlds First Dual Prometeia

30.2 sounds cool.

quote:
justifire schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:56:
Octo-SLI :D
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

jammer dat de drivers het niet ondersteunen :P
Hé, jammer,ik hoopte nog op een bench screenie of zou 3Dmark spontaan crashen &gt;:)

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: