Taakbalk Adresbar + Firefox, niet gelinkt

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
He!

ik heb in mijn taakbalk altijd de Adres bar aanstaan (win 2k). Maar de geschiedenis ervan (Dus als je 'go' in tikt dat hij een lijst met opvolgende mogelijkheden laat zien ('google.com', 'google.nl', ...) is gelinkt aan het gebruik van IE en niet die van Firefox. En aangezien ik alleen FF gebruik slinkt mijn lijstje langszaam aan..

Hoe krijg ik deze gelinkt aan de geschiedenis van FF?

tnx! :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:43
FF default browser maken in de instellingen van FF. Anders ook nog even IE verwijderen (via Software, je kan hem zo weer installeren mocht je hem nodig hebben, geen cd nodig) en via program access and defaults instellen dat je een andere browser gebruikt.

Verwijderd

The__Virus schreef op zondag 07 mei 2006 @ 11:22:
Anders ook nog even IE verwijderen (via Software, je kan hem zo weer installeren mocht je hem nodig hebben, geen cd nodig) en via program access and defaults instellen dat je een andere browser gebruikt.
Ik dacht dat je daarmee alleen maar de shortcuts naar IE verwijderde ?

• Mir
  • Niet online
M'n FF browser is al default browser, dus daar ligt het probleem niet.

en IE eraf halen? Die is geintregeerd toch? Bedoel; lijkt mij dat er in de 'adres bar' gewoon staat dat hij naar de geschiedenis van IE moet kijken.. ?

• xzenor
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Dit lukt je niet standaard.
Firefox slaat die info op een hele andere plaats op en explorer kijkt alleen in de internet-explorer cache voor de history.
Maar die addressbar is toch sowieso nutteloos voor het inkloppen voor URL's als je ff gebruikt :S
ff is ook mijn default browser maar als ik een site inklop in de addressbar van een explorer windowtje dan wordt gewoon in dat window die site geopent. internet-explorer zit zo diep geintegreerd in windows dat je explorer windowtje gewoon ook gelijk een internet-explorer windowtje is.

Als jij het voor mekaar krijgt dat te fixen voor ff gebruikers krijg je een heleboel fans denk ik :P
Mijn stem heb je :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:43
Aah ik had het niet helemaal goed gelezen, nu begrijp ik je probleem. Ik zal ook eens rondkijken, zou idd wel handig zijn :).

• Mir
  • Niet online
ik vind die adres balk handig :Y)

maar ik ga natuurlijk wel verder zoeken.. maar als iemand anders ook nog ideeen/oplossing heeft graag! :)

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Ik denk niet dat dat bestaat. Wat je wilt, is een conversie van history.dat (Firefox) naar index.dat (IE).
Er bestaan wel open source proggies om je URL-cache te lezen Pasco (voor IE) en voor FF een Mork reader, misschien dat je daar iets mee kan.

500 "The server made a boo boo"

Pagina: 1