Toon posts:

[XP] Formateer probleem..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben mensen aan het helpen die net een nieuwe pc gekocht hebben bij dell, maar nu waren er problemen met het opstarten het duurde allemaal zolang en niks werkte meer vertelde zij. Er stond toch niks belangrijks op de pc(Dell 9150), dus ik wil de computer gaan formateren. De cd erin alles gaat goed maar dan zodra je f8 hebt gedaan en een partitie moet installeren of verwijderen kan dat niet omdat hij simpelweg geen partitie aangeeft. Als je dan even wacht, dus niks doet krijg je windows error, doe je dit niet maar druk je op enter krijg je ongeveer het volgende: Je kunt alleen dit installeren op .... en dit op ....(Weet het niet meer precies, maar hier is het op gebasseerd). Iemand die mij en die mensen verder kunnen helpen? Kan het misschien ook mogelijk zijn dat de windows xp sp2 cd de desbetreffende driver niet heeft van de hd-controller en daardoor niet de partitie weergeeft? Moet ik dan als de windows xp cd boot op f6 drukken en dan de drivers cd van dell erin doen zodat hij die drivers pakt?

Alvast bedankt!

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-07 14:46
Wordt je hd herkent in je bios?

Hemelaar Fotografie

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 13:30
Lijkt me een hardwareprobleem. Je kunt toch gewoon naar dell bellen? Je hebt toch nog garantie als het een nieuw systeem is 8)7

http://specs.tweak.to/16567

Verwijderd

Topicstarter
Goegol schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:06:
Wordt je hd herkent in je bios?
Mij lijkt van wel want hij heeft het al die tijd gedaan en je kunt gewoon de hardeschijf nog gebruiken op de pc. McAfee zijn we achter gekomen dat die dit waarschijnlijk heeft veroorzaakt, want alles wijst naar mcafee. Normaal moet je elke keer inloggen vertelde zij bij McAfee. McAfee start nu ook niet op dus je hebt geen login dus je kunt niet inloggen in McAfee dus je hebt geen internet en je kunt niks met je systeem doen dus niks verwijderen of gegevens opvragen enz vandaar dat ik de pc wil gaan formateren! Ik zal vanmiddag daar is kijken of hij in de bios goed staat!