Chello Extreme naar tijdelijk 24 Mbit/s

Pagina: 1
Acties:
  • 2.075 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 07:38
Discussie op 25 oktober 2007 weer geopend
Chello Underground heeft ontdekt dat Chello Extreme-abonnees momenteel met 24Mbps data kunnen binnenhalen. De houders van een Extreme-abonnement hoeven alleen hun modem maar even te rebooten om de snelheid van hun internetverbinding met twintig procent te verhogen, schrijft 'René [Mr. Jinx]'. Hoewel providers die glasvezel tot in de woonkamer leggen nog hogere snelheden kunnen leveren, is Chello hiermee de snelste 'koper'-provider van Nederland geworden. Op de Chello-site is van de snelheidsverhoging echter niets terug te vinden, waarmee de vraag rijst: heeft hier een systeembeheerder vreselijk klantvriendelijk geblunderd? Dat blijkt niet het geval, vertelt Chello-woordvoerder Ronald van der Aart: het gaat om een proef, die naar verwachting 'enkele weken' zal duren.

Chello (logo) 'Op termijn zal de snelheid zeker hoger worden. Kabel kan dat aan, en we wilden graag zeker weten dat ook ons netwerk er klaar voor is. Tot nu toe zijn de resultaten positief, alles draait volstrekt stabiel', zegt Van der Aart. We vragen of Chello niet bang is dat een beetje publiciteit daar verandering in brengt, maar die opmerking wordt op een hartelijke schaterlach onthaald: 'We zijn zelf ook best benieuwd of dat zo is, maar we zien nu al dat de echte heavy users al druk aan het experimenteren zijn. Bovendien zijn we met een half miljoen abonnees wel wat traffic gewend. We verwachten dan ook geen enkel probleem.' Toch moet benadrukt worden dat het hier om een test gaat, die elk moment afgelopen kan zijn. 'De proef wordt permanent gemonitord, en als we problemen tegen zouden komen, kunnen we de extra snelheid op elk moment weer afknijpen', zegt Van der Aart. Garanties worden dan ook niet gegeven, maar zolang de proef loopt is het gebruik van de extra snelheid geen enkel probleem.
Mijn vraag, is iedereen een beetje positief over Chello extreme?

Ik zat 2 jaar geleden nog bij Chello ( toen al vanaf het begin 1998 ofzo), totdat ze gingen kloten dat ik teveel deed downloaden. Alles werd erger, soms deed de verbinding het niet meer. Toen kwam eindelijk ADSL een beetje op. Maar doen ze dit ( 2 jaar na mijn opzegging) nog steeds of heb je echt geen datalimiet meer? Hierbij doel ik dus op geen FUP.

Kosten zijn 59,95 p/m voor extreme

Als je telefonie erbij pakt zou het in totaal 75 euro kosten, maar nu heb je een actie : 59,95 p/m voor Extreme en een telefoonlijn.

Vind het heel goedkoop.

Heb nu XS4all Basic 3000/512 voor €40,- p/m + kpn aansluiting €10,- is bij elkaar €50,- .

Voor 10 euro per maand extra heb ik een internet aansluiting die geen 310 kb/s download , maar 3 mb per seconden. Aardige upgrade voor €10,- p/m lijkt me :) 8x zo snel _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door FireStarter op 25-10-2007 00:41 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

ik hoef chello nooit meer, heb het jaren gehad en elke maand 300 gb downloaded.
downloade ik 1 x maar 80 gb en werd zonder pardon afgesloten destijds.
modem heb ik hier nogsteeds liggen en nooit meer van ze gehoord.

bijzonderlijk triest bedrijf. heb nu gewoon adsl 2 op 20 mbit en betaal aanzienlijk minder dan 60 euro.
en nooit gezeur over limieten. vaak de dupe geweest van spook rekeningen en on klantvriendelijk gedrag. al zouden ze mij 100 mbit gratis geven wil ik nog niets met ze te maken meer hebben.

:ontopic. wel aardig die 4 mbit upgrade maar ja. 20 of 24 mit is ook niet echt de moeite kwa verschil.
zou mij benieuwen wel kabel bedrijf als eerste de 50 mbit paseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mushjkin
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
kennelijk heb je toch schrik aangejaagd want ik heb het hier perfect.
Maar toen ik indertijd voor upc instaleerde.... wel inderdaad.
bagger. casema kon der trouwens ook wat van.

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:40
Chello Extreme icm Telefonie is 59,95 !
Telefonie is helemaal gratis bij extreme of je het nu wilt of niet.

Ik had eerst classic icm telefonie a 57,95 en ben 2 maand geleden dus overgestapt 2 euro meer!

Mijn ervaringen met het internet en telefonie van chello is perfect nog nooit uitgevallen in de 3 maand dat ik het heb.
De helpdesk is niet wat het hoort te zijn maar ach, tweakers lossen hun problemen meestal zelf wel op.
Het datalimiet is verdwenen, ook wel logisch eigenlijk met een 24 Mbit verbinding.

Ook de administratie is niet helemaal alles maar een paar keer bellen helpt perfect!

Kortom ik heb redelijk goede ervaringen met chello.

[ Voor 7% gewijzigd door StaticZ op 08-04-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ja mijn ervaring was dus ook goed met Chello hoor. Ben er denk ik een jaar of 5 bij geweest. Totdat ze ineens gingen zeuren over de fair use policy. Dat gekloot ineens, dat je iedere keer een mailtje kreeg met dat "als je nu nog eens meer als 80gb de maand download we je afsluiten, en kan je cryperen op een 60 kbit lijntje.

Maar ik begrijp dat dat nu dus helemaal niet meer aan de orde is volgens mij ?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136017

FireStarter schreef op zondag 09 april 2006 @ 03:47:
Ja mijn ervaring was dus ook goed met Chello hoor. Ben er denk ik een jaar of 5 bij geweest. Totdat ze ineens gingen zeuren over de fair use policy. Dat gekloot ineens, dat je iedere keer een mailtje kreeg met dat "als je nu nog eens meer als 80gb de maand download we je afsluiten, en kan je cryperen op een 60 kbit lijntje.

Maar ik begrijp dat dat nu dus helemaal niet meer aan de orde is volgens mij ?
Chello doet een beetje vreemd over een datalimiet. Wanneer je bij "Vragen" het onderwerp Datalimiet intikt, verschijnt de melding dat er voor alle abonnementen GEEN datalimiet is. Maar... })

Wanneer je in artikel 9 van de algemene voorwaarden kijkt, dan gelden er ineens andere normen. En de gevolgen zijn niet mis hoor: kosten in rekening gebracht, een datalimiet, de klant indelen in een andere tariefgroep dan overeengekomen..... En allemaal ter beoordeling van UPC uiteraard. Lekker vaag. Ik vind het antwoord dat je krijgt op de vraag of er een datalimiet geldt best misleidend :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

Anoniem: 136017 schreef op zondag 09 april 2006 @ 09:17:
[...]

Chello doet een beetje vreemd over een datalimiet. Wanneer je bij "Vragen" het onderwerp Datalimiet intikt, verschijnt de melding dat er voor alle abonnementen GEEN datalimiet is. Maar... })

Wanneer je in artikel 9 van de algemene voorwaarden kijkt, dan gelden er ineens andere normen. En de gevolgen zijn niet mis hoor: kosten in rekening gebracht, een datalimiet, de klant indelen in een andere tariefgroep dan overeengekomen..... En allemaal ter beoordeling van UPC uiteraard. Lekker vaag. Ik vind het antwoord dat je krijgt op de vraag of er een datalimiet geldt best misleidend :r
Chello heeft geen datalimiet meer en sinds de laatste wijziging in het beleid is er niemand meer geweest die is afgesloten of een hogere rekening heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik denk er ook steeds weer aan maar mijn nachtmerrie's zijn nog steeds niet over.
Ik stapte in met een "doe het zelf aansluit pakket" van Gelrevision wat later overgenomen werd door UPC. Verhuizen vanuit het dorp waar ik woonde snapte UPC niet en al helemaal niet dat ik de modem zelf geinstalleerd had, dat moest een monteur doen.
In de volgende stad heb ik maar gewoon een nieuwe aanvraag gedaan en kreeg daar mijn tweede lopende abbonement. Uiteraard liepen ondanks mijn afmelding in het oude dorp de kosten hier gewoon door tot op een zekere hoogte. Bij 1898,50 gulden kwam de deurwaarder langs, deze heb ik alle papieren gegeven met de nodige correspondentie (aangetekende brieven, faxen met faxjournaal) hier heb ik nooit meer wat van vernomen.
Maar er moest wel iets gebeuren in mijn nieuwe woonplaats.
Het internet werkte na 8 maanden echt niet meer, dus pakte ik de telefoon. Na 45 minuten was ik dan aan de beurt..... ik had een router en deze moest er tussen uit, hierna moest ik terug bellen. Ik zeg tegen die vent "Heb nou al zo lang in de wacht gestaan, wacht jij maar effe".
Eind goed al goed, na de router ertussen uit gehaald te hebben kreeg ik het doorslaggevende antwoord, "Meneer ik ben even in uw register aaan het kijken en u heeft Kazaa aan staan". ik draaide Linux.

Opgezegt met de reden en naam van de meneer. Nadat adsl onderweg was kreeg ik van UPC een telefoontje. "De meneer die u gesproken heeft hebben we van zijn functie ontheven, u krijgt van ons een half jaar gratis", mijn antwoord was "TE LAAT".

Goh wel leuk nu ik het verhaal nog een keer opratel, nu weet ik weer dat ik het echt niet wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159710

Ach je had gekregen hier je zelf in had doen stappen. Anders nog optie gratis 3 NL zenders zonder abo kijken.

[ Voor 200% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 14-09-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Voor verhalen over een brakke Chello kunnen jullie in Chello brak - Volume V terecht.

Hypothetische vraag: je moet de modem rebooten om de nieuwe snelheid te krijgen, en zou dat dan beteken dat als je er voor zorgt dat de modem _NIET_ kan rebooten (UPS, stroomvoorziening vertrouw ik niet 100%), zou je dan de snelheid kunnen behouden?

(ik heb geen Chello, ik heb aDSL van XS4all, maar ik denk graag met anderen mee)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Stel je hebt als bedrijf UPC 100.000 klanten die je internet aanbiedt.

5% daarvan heeft soms problemen. Hoeveel verhalen gaan er dan de wereld rond over hoe slecht UPC/Chello wel niet is ?

5.000

Dat is het kutte eraan. Als iemand van XS4all een storing zou hebben ofzo zou je het hun veroorloven, maar van UPC? Dan schreeuw je in dat topic je longen uit je lijf.

Afijn, het gaat er nu dus om, zou het het waard zijn om over te stappen...

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Resistor schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:56:
Voor verhalen over een brakke Chello kunnen jullie in Chello brak - Volume V terecht.

Hypothetische vraag: je moet de modem rebooten om de nieuwe snelheid te krijgen, en zou dat dan beteken dat als je er voor zorgt dat de modem _NIET_ kan rebooten (UPS, stroomvoorziening vertrouw ik niet 100%), zou je dan de snelheid kunnen behouden?

(ik heb geen Chello, ik heb aDSL van XS4all, maar ik denk graag met anderen mee)
Misschien, maar ik denk dat ze die modems ook wel op afstand kunnen rebooten ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
FireStarter schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 20:16:
Voor 10 euro per maand extra heb ik een internet aansluiting die geen 310 kb/s download , maar 3 mb per seconden. Aardige upgrade voor €10,- p/m lijkt me :) 8x zo snel _/-\o_
Je snapt toch wel dat de snelheid waarmee je kunt downloaden van veel meer afhankelijk is dan de snelheid van de lijn tussen jou en ISP?
Die 4x snellere upload is bijvoorbeeld (direct) handig voor p2p.
Maar die 8x sneller download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Als je soms gebruikt maakt van usenet icm payservers? ;)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:14

Wimo.

Shake and Bake!

Precies, ik haal van usenetserver.com snelheden van meer dan 2mb/sec .. dat is die 59 euro per maand me gewoon waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
FireStarter schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:21:
Als je soms gebruikt maakt van usenet icm payservers? ;)
Dat heb ik nergens in dit topic zien staan, maar dat is inderdaad een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Heb het sinds vandaag ook, speedtouch 716 aangesloten, staat ie in bridge ipv netjes op router stand. Menu is ook niet te benaderen. Ik ga nog kijken of ik het met de 546 die ik hier ook nog heb staan het wel netjes kan regelen want ik ga de router niet flashen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Eeh, Xs4all Basic is 6000/768 kbps, niet 3000/512. :o Ik zit zelf in dezelfde situatie, voor dezelfde prijs 24/2Mbps in plaats van 6/0,7. Vooral de huidige uploadsnelheid vind ik echt zóóó 2001. :o
Ik heb enkele jaren Chello gehad, en het lag om de paar maanden een keertje plat wat ik toch vrij vervelend vond. Ook gaf de DNS server wel eens problemen... Ik vind zulk soort dingen toch wel belangrijker dan een beetje extra snelheid eigenlijk. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Ik heb inmiddels weer enkele maanden extreme.

Ben destijds voor de uploadsnelheidsverhoging van (toen nog) plus gegaan. Later werd de upload voor classic gelijkgetrokken naar 1mbit en ben ik teruggeschakeld. Sinds extreme 2mbit up biedt ben ik daar weer naar overgestapt. :) Dit alles in een periode van 2 jaar.
En... Ik heb nog steeds hetzelfde IP-adres.

De snelheid is imho prima, en de stabiliteit de laatste paar jaar ook (locatie: Veluwe, regio Apeldoorn). Omdat heel soms de DNS niet geweldig is, heb ik in de router als DNS2 die van XS4all ingevuld ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 11-04-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:36
Anoniem: 27535 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:12:
Ik heb inmiddels weer enkele maanden extreme.

Ben destijds voor de uploadsnelheidsverhoging van (toen nog) plus gegaan. Later werd de upload voor classic gelijkgetrokken naar 1mbit en ben ik teruggeschakeld. Sinds extreme 2mbit up biedt ben ik daar weer naar overgestapt. :) Dit alles in een periode van 2 jaar.
En... Ik heb nog steeds hetzelfde IP-adres.

De snelheid is imho prima, en de stabiliteit de laatste paar jaar ook (locatie: Veluwe, regio Apeldoorn). Omdat heel soms de DNS niet geweldig is, heb ik in de router als DNS2 die van XS4all ingevuld ;)
Wat heb je aan het gebruik van de Xs4all DNS dan? Volgens mij kan je deze niet gebruiken vanaf een Chello lijn. Zet de Xs4all DNS maar eens als primary and secondary DNS.. je zult zien dat resolven niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Laatst online: 00:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Chutney schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:30:
[...]

Wat heb je aan het gebruik van de Xs4all DNS dan? Volgens mij kan je deze niet gebruiken vanaf een Chello lijn. Zet de Xs4all DNS maar eens als primary and secondary DNS.. je zult zien dat resolven niet gaat.
Geen idee hoe het met die van XS4All zit, maar ik heb sinds de DNS problemen bij chello standaard een paar andere DNS servers (van een nabijgelegen universiteit) in resolv.conf zitten (Linux he, je kunt zoveel instellen als je wilt :z ) en de paar keer dat die van chello plat gaan springt mijn bak naadloos over erop.

Trouwens, leuk allemaal die horrorverhalen van jaren terug, maar tenzij ik de topicstart verkeerd lees wordt er gevraagd naar ervaringen met de 24/2Mbit/s chello Extreme, alle gedoe over verbindingsproblemen jaren terug is offtopic - als je *NU* die verbinding hebt en iets zinnigs erover kunt melden, dan heeft FireStarter er misschien wat aan :o

Zelf heb ik Classic, 8/1 is genoeg voor mij, dus geen specifieke ervaringen (behalve dan algemene mbt verbinding enzo, maar daar is zat over te lezen in Chello vragen & problemen topic deel II ). Anderen die wel Extreme hebben misschien verschil gemerkt tussen 20Mbit en 24Mbit?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Hier ook Chello (classic) en helemaal geen klachten. Vroegah was het idd bagger met de servers & service maar tegenwoordig loopt het als een zonnetje. Helpdesk is meestal nog wel ff een paar minuten wachten, maar ook daar wordt je beter behandelt dan voorheen. Wat ik ook lekker vind aan kabel internet is dat je (ik iig wel) de geadverteerde snelheden ook echt haalt. 1 mbit up is dus ook echt met 128kbps uploaden waar ik met ADSL altijd zo rond de 106kbps bleef steken (de rest was onvermijdelijke overhead aldus diverse bronnen).

Zit zelf ook een beetje aan die Extreme te denken maar is toch weer een tientje p maand extra (vergeleken met Chello classic voor €49,95). Beetje upload erbij spreekt me zeer aan maar ben bang dat die extra download speeds (op pay-servers na) niet echt gaan werken (om de reden die OlafvdSpek al aankaart).

PS: Datalimieten behoren gelukkig echt tot het verleden bij de wat duurdere abo's!

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 13:11
Ik heb extreme, nu bijna 1 jaar. Ik heb denk ik 7-8 Terabyte gedownload in die tijd en ik hoor niets van chello. Dus datalimiet hebben ze zeker niet meer.
Snelheid is ook dit in orde. Ik zie soms download snelheden van 2400 KByte/sec in Newsleecher.

Ik zal mijn router even resetten zo, en kijken of ik naar 24 mbit ga.

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

jacovn schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:03:
Ik heb extreme, nu bijna 1 jaar. Ik heb denk ik 7-8 Terabyte gedownload in die tijd en ik hoor niets van chello. Dus datalimiet hebben ze zeker niet meer.
Snelheid is ook dit in orde. Ik zie soms download snelheden van 2400 KByte/sec in Newsleecher.

Ik zal mijn router even resetten zo, en kijken of ik naar 24 mbit ga.
Resetten van router verandert niets qua snelheid, aangezien dat alleen maar evt IP-lease vernieuwt.

Om een andere snelheid te krijgen moet de modem gereset worden, want het is de bootfile van de modem die de snelheid bepaalt :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 13:11
Sorry, ik heb natuurlijk mijn modem ge-reset. (het was al laat voor mijn doen)
Maar inderdaad nu om 06:00 zie ik download rates dit oplopen tot 2674 Kbyte/sec
Dat is duidelijk meer dan normaal wanneer de piek rond de 2400 ligt.

Slechter is het niet geworden zo te zien.

-edit: 22:40 s'avonds piek op 2833 Kbyte/sec

[ Voor 16% gewijzigd door jacovn op 13-04-2006 22:44 ]

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:30
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/1045/speed8db.jpg

ik haal nu ongeveer 2,9mb/sec :) heerlijk!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07 21:22
Wij gebruiken momenteel Chello Classic.
Zo'n 6 jaar geleden hadden we ook Chello Classic. Toen waren we niet tevreden, dus na 2,5 jaar overgestapt op ADSL van HCCNet. Opzich waren we tevreden met HCCNet, maar ik wou meer snelheid, omdat HCCNet haar snelheden niet waarmaakte. Dus na 2 jaar weer terug gegaan op Chello Classic. Het eerste jaar zaten we met veel problemen. Ook waren er configuratieproblemen met de router omdat het niet helemaal werkte. Maar we zijn nu gewoon tevreden, het werkt zoals het hoort, het werkt met volle snelheid. En dat met 6 computers op een en dezelfde lijn :)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 23:42
Hier ook een lekkere snelheid.

http://www.maurice0.dutchweb.nl/Sjellow.JPG

[ Voor 7% gewijzigd door SmoothTweaker op 16-04-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bargemanos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02 20:26
StaticZ schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:23:
Telefonie is helemaal gratis bij extreme of je het nu wilt of niet.

Ik had eerst classic icm telefonie a 57,95 en ben 2 maand geleden dus overgestapt 2 euro meer!

Mijn ervaringen met het internet en telefonie van chello is perfect nog nooit uitgevallen in de 3 maand dat ik het heb.
De helpdesk is niet wat het hoort te zijn maar ach, tweakers lossen hun problemen meestal zelf wel op.
Het datalimiet is verdwenen, ook wel logisch eigenlijk met een 24 Mbit verbinding.

Ook de administratie is niet helemaal alles maar een paar keer bellen helpt perfect!

Kortom ik heb redelijk goede ervaringen met chello.
offtopic:
leef jij ook nog?

Hier kan ik me volledig bij aansluiten.
Ik heb zelf nu voor een paar maanden Chello Exterme en het bevalt me prima, goede snelheden, nog niet uitgevallen of andere storingen.

Enige wat ik je zou willen meegeven is dat je optijd je nummerbehoud aangeeft, dit gaat namelijk nog wel is fout.

uhuuummm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Bargemanos schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:49:
[...]

offtopic:
leef jij ook nog?

Enige wat ik je zou willen meegeven is dat je optijd je nummerbehoud aangeeft, dit gaat namelijk nog wel is fout.
Staat ook op kaartje dat het binnen twee dagen retour moet.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bargemanos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02 20:26
PcDealer schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:10:
[...]

Staat ook op kaartje dat het binnen twee dagen retour moet.
Deze had ik niet mee gekregen bij het installatie pakket, hetzelfde had mijn broer ook.
Vervolgens gebelt met de helpdesk of het kaartje alsnog opgestuurd kon worden, dit zou direct gebeuren, maar het kaartje is nooit overgekomen.

Vervolgens nog een keer gebelt, en toen werd mij aangeraden om een e-mail te sturen naar een speciaal hiervoor geopend e-mail adres, nadat ik de e-mail verstuurd had kreeg ik een week later bericht dat het nummer binnen 2 weken overgezet zou worden, en een week was inderdaad mijn oude kpn nummer overgezet.

[ Voor 4% gewijzigd door Bargemanos op 20-04-2006 15:46 ]

uhuuummm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-06 14:41

Radeon

Today is a good day to die

Bargemanos schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:45:
[...]

Deze had ik niet mee gekregen bij het installatie pakket, hetzelfde had mijn broer ook.
Vervolgens gebelt met de helpdesk of het kaartje alsnog opgestuurd kon worden, dit zou direct gebeuren, maar het kaartje is nooit overgekomen.

Vervolgens nog een keer gebelt, en toen werd mij aangeraden om een e-mail te sturen naar een speciaal hiervoor geopend e-mail adres, nadat ik de e-mail verstuurd had kreeg ik een week later bericht dat het nummer binnen 2 weken overgezet zou worden, en een week was inderdaad mijn oude kpn nummer overgezet.
Bij percies het zelfde probleem, heb vandaag ook het installatiepakket gekregen. Maar ook geen briefje erbij voor nummerbehoud (misschien de zelfde inpakker :+) . Ik heb ook de helpdesk gebeld en die zoude het opsturen. Hoop op zege dan maar.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 23:42
Zit sinds 2 dagen weer op 20Mbit.. haal 1.5 - 2.0MBps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bargemanos schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:45:
[...]

Vreemd... zal het aankaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasermen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 01:14
Ik heb chello en de Dlink dgl 4300 gaming router en ik haal standaard het maximale uit mijn verbinding.
Nooit down en geen probs ermee.
De modem checkt elke nacht wat de status van je pakket is en springt op die manier dan over op de hogere snelheden indien doorgevoerd. (als ik het goed heb :) )
Je kan natuurlijk elk uur je modem resetten maar lijk me beetje zinloos.
Btw ik zit in Amsterdam Nieuw west.

[ Voor 4% gewijzigd door lasermen op 21-04-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Nou zonet gebeld met UPC om mijn bestaande Classic abbo te laten omzetten naar Extreme, dit werd direct afgehandeld en zou binnen 24 uur in moeten gaan.

Ben benieuwd :)

Toch vind ik de service van UPC de laatste tijd met 1000% verbeterd, ben er eigenlijk zeer tevreden over. Ook over de snelheid die ik haal(de) met mijn classic _/-\o_

Jammer dat ze een slechte naam hebben en dat dat nu eenmaal moeilijk is om weg te poetsen.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Mag ik even een aanpassing van de header, want dit geld(/gold) alleen voor Chello Exreme Cable en niet voor de adsl verbindingen (ik bleef gewoon op 20 Mb staan).

[ Voor 3% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-04-2006 12:27 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174257

MeNTaL_TO schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:27:
Mag ik even een aanpassing van de header, want dit geld(/gold) alleen voor Chello Exreme Cable en niet voor de adsl verbindingen (ik bleef gewoon op 20 Mb staan).
Ja, wat dat betreft is ADSL2 de beperking, immers de upload van extreme DSL abonnementen zijn ook geen 2 Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

DenniZ schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:42:
Nou zonet gebeld met UPC om mijn bestaande Classic abbo te laten omzetten naar Extreme, dit werd direct afgehandeld en zou binnen 24 uur in moeten gaan.

Ben benieuwd :)

Toch vind ik de service van UPC de laatste tijd met 1000% verbeterd, ben er eigenlijk zeer tevreden over. Ook over de snelheid die ik haal(de) met mijn classic _/-\o_

Jammer dat ze een slechte naam hebben en dat dat nu eenmaal moeilijk is om weg te poetsen.
Als de PR doorloopt binnen enkele minuten :)

UPC heeft (dankzij mij ;) ) gouden inhouse contactcenteraward gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 174257 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:35:
[...]

Ja, wat dat betreft is ADSL2 de beperking, immers de upload van extreme DSL abonnementen zijn ook geen 2 Mb.
Adsl2+ kan ook gewoon 24 Mb aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Tip voor mensen met Chello Classic en telefonie van UPC:

Laat je Classic abo omzetten naar Extreme, dit is maar 2 euro per maand duurder! (57,95 vs 59,95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:01:
[...]

Zolang je 5m langs de centrale woont wel ja. Helaas wonen de meeste mensen meer dan 500M van de centrale af en dan zakt de snelheid dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Wimo. schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:52:
[...]

Zolang je 5m langs de centrale woont wel ja. Helaas wonen de meeste mensen meer dan 500M van de centrale af en dan zakt de snelheid dramatisch.
Nog een ruime 20Mbit hier hoor op 1220meters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:01:
[...]

geen 2Mb up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Chutney schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:08:
[...]

Nog een ruime 20Mbit hier hoor op 1220meters :)
1220meter via een trace door de lijn of 1220m via een website die het ongeveer schat. Ik verwacht het laatste .. laat maar eens een KPN lijnafstand meting doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Wimo. schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 23:09:
[...]

1220meter via een trace door de lijn of 1220m via een website die het ongeveer schat. Ik verwacht het laatste .. laat maar eens een KPN lijnafstand meting doen.
Dat zou erg knap zijn, want Chello doet ADSL via BBned.
You're point being? Het gaat over de download, niet over de upload.

[ Voor 24% gewijzigd door MeNTaL_TO op 29-04-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, volgens grafiek kan adsl2 wel tot 25Mb, maar dan moet je wel erg dichtbij de centrale wonen.
Het is maar de vraag hoeveel mensen zo dichtbij een dslam wonen.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1118500572.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Wimo. schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 23:09:
[...]

¬_¬... 1220 meters via KPN 4tel Lijnmeeting, verschillende websites geven +- 426 meters.

attenuation downstream: 17 db

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131548

Janssen schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:32:
Tip voor mensen met Chello Classic en telefonie van UPC:

Laat je Classic abo omzetten naar Extreme, dit is maar 2 euro per maand duurder! (57,95 vs 59,95)
Gedaan, maar het is niet veel sneller dan m'n classic verbinding. En uiteraard weet de helpdesk ook van niets ....Jaloers lees ik mensen die het over 2400kb/s hebben, hoger dan 950 kom ik niet (classic rond de 800)

Heb nu een aris modem, netwerkkaart op half-duplex100 en dat prov. truckje al 3x gedaan ...

Dacht ik ff supersnel te worden voor die paar euro 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 131548 op 01-06-2006 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anoniem: 131548 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:43:
[...]

Gedaan, maar het is niet veel sneller dan m'n classic verbinding. En uiteraard weet de helpdesk ook van niets ....Jaloers lees ik mensen die het over 2400kb/s hebben, hoger dan 950 kom ik niet (classic rond de 800)

Heb nu een aris modem, netwerkkaart op half-duplex100 en dat prov. truckje al 3x gedaan ...

Dacht ik ff supersnel te worden voor die paar euro 8)7
Geef eens even wat meer info, een Arris kan makkelijk de 24Mbit aan, dus de huidige 20Mbit zou geen probleem mogen zijn. 950kbit/s is trager dan chello Easy (of bedoel je MB :? ), laat staan Classic of Extreme :o

Even verondersteld dat je je hoofdletters niet uit elkaar kunt houden en je dus 950kB/s bedoelt, is dat nog steeds weinig. Het feit dat het ueberhaupt hoger is dan met Classic mogelijk was geeft aan dat de verbinding echt op de juiste snelheid ingesteld is, dus verder provisionen heeft geen zin en duplex mismatches heb je al uitgesloten.

Paar gerichte vragen:

- is de snelheid constant op 950kB/s? Zo ja zit er ergens een hardwarematige beperking (CPU usage van NIC driver of router zijn de hoofdverdachten), zo nee zit het waarschijnljik ergens anders (al kan CPU usage nog steeds een issue zijn)
- hoe meet je die snelheden? Probeer het op verschillende plekken te meten en (indien mogelijk) met meerdere connections tegelijk. Soms kun je per connection maar een bepaalde bandbreedte halen, maar globaal meer (in dat geval zit een obscure OS of firewall setting raar te doen)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Dan is mijn 100/100 mbit lijn voor 79,95 nog niet eens zo duur als ik dit zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110378

en waar heb jij een 100/100 lijn als ik vragen mag ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131548

dion_b schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:23:
[...]

Geef eens even wat meer info, een Arris kan makkelijk de 24Mbit aan, dus de huidige 20Mbit zou geen probleem mogen zijn. 950kbit/s is trager dan chello Easy (of bedoel je MB :? ), laat staan Classic of Extreme :o

Even verondersteld dat je je hoofdletters niet uit elkaar kunt houden en je dus 950kB/s bedoelt, is dat nog steeds weinig. Het feit dat het ueberhaupt hoger is dan met Classic mogelijk was geeft aan dat de verbinding echt op de juiste snelheid ingesteld is, dus verder provisionen heeft geen zin en duplex mismatches heb je al uitgesloten.

Paar gerichte vragen:

- is de snelheid constant op 950kB/s? Zo ja zit er ergens een hardwarematige beperking (CPU usage van NIC driver of router zijn de hoofdverdachten), zo nee zit het waarschijnljik ergens anders (al kan CPU usage nog steeds een issue zijn)
- hoe meet je die snelheden? Probeer het op verschillende plekken te meten en (indien mogelijk) met meerdere connections tegelijk. Soms kun je per connection maar een bepaalde bandbreedte halen, maar globaal meer (in dat geval zit een obscure OS of firewall setting raar te doen)
Ja die hoofdletter is altijd lastig idd. Ik bedoel idd 950kB/s en deze waarde meet ik bij speedtest. Na installatie van het startpakket begon ik met 50kB/s, ik heb hier gezocht en op chelloo.com en dat bleek vaak voor te komen, 3 telefoontjes HD later had ik een medewerker die (wel) wist dat het MAC-adres veranderd moest worden of zoiets en toen kwam ik op bovengenoemde snelheid.

Ik heb geen router, dus die valt af. Wel valt het me op dat ik op speedtest iets sneller ben als ik norton firewall uitschakel. Deze wall moet uit om de test op upc zelf te doen (het 50Mb pakket) en verklaart daarom misschien de iets hogere waarde daar met ongeveer 1200kB/s

Als ik ga stampen vanaf usenetserver met maximale lijnen dan kom ik piek op zo'n 1800 , geen verschil firewalll aan of uit. De pc heeft het dan wel heel druk (omdat je het over cpu usage hebt ?)

Volgens mij kan ik er zelf niet veel meer aan doen ?

OS is overigens een fresh installed XP-sp2 vzv belangrijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 131548 op 01-06-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Anoniem: 110378 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:30:
en waar heb jij een 100/100 lijn als ik vragen mag ???
Nuenen glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 21:01

jubeth

%^)

StaticZ schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:23:
Dat blijven mensen maar schrijven. Ze vergeten te vermelden dat er een kabel-TV abonnement bij MOET.
Daardoor gaan de kosten gewoon flink omhoog.

Alle vermelde prijzen voor chello internet zijn dus vals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Benedictus schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:02:
[...]

Dat blijven mensen maar schrijven. Ze vergeten te vermelden dat er een kabel-TV abonnement bij MOET.
Daardoor gaan de kosten gewoon flink omhoog.

Alle vermelde prijzen voor chello internet zijn dus vals.
Dat is niet waar!
We hebben chello via adsl en hebben dus geen TV abbo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labtech
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-04-2019
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:10:
[...]

Dat is niet waar!
We hebben chello via adsl en hebben dus geen TV abbo nodig.
Chello via DSL :? Hoe, wie wat waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

labtech schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:17:
[...]

Chello via DSL :? Hoe, wie wat waar ?
Utrecht en Den Haag (laatste weet ik niet helemaal zeker) telefonie via Priority Telecom. Is voorlopig nog een test waar ik aan mee doe.
20/1 inc telefonie voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 21:01

jubeth

%^)

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:20:
[...]

Utrecht en Den Haag (laatste weet ik niet helemaal zeker) telefonie via Priority Telecom. Is voorlopig nog een test waar ik aan mee doe.
20/1 inc telefonie voor 30 euro.
Dan ben je dus helemaal gek, ik bedoel, ik zou Chello alleen nemen vanwege de 2 mbit upstream (en de 24 mbit down). Voor ADSL zit je sowieso beter bij andere ISPs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Benedictus schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:24:
[...]

Dan ben je dus helemaal gek, ik bedoel, ik zou Chello alleen nemen vanwege de 2 mbit upstream (en de 24 mbit down). Voor ADSL zit je sowieso beter bij andere ISPs.
Hoezo zit ik daar beter? Het is een test, amper storingen, VOIP is perfect (word geregeld op de server) en het is sneller en goedkoper dan de Planet verbinding die we eerst hadden.
Oftwel, snap je punt niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Nu zijn we vanaf april 2006 gerekend 1,5 jaar verder.

Gaat Chello of hoe het nu heet UPC live :') , de snelheid nog verhogen?

Of blijven we nu nog eens 1,5 jaar lang op 20Mbit zitten?

Een verhoging naar 30Mbit/s zie ik wel zitten :P
Zit je met een correctie op een ~ 3,5MB/s.
Een dvd heb je dan in 20 minuten binnen.
Of een 1080p film van rond de 13GB heb je dan in een uur binnen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179986

FireStarter schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:39:
Nu zijn we vanaf april 2006 gerekend 1,5 jaar verder.

Gaat Chello of hoe het nu heet UPC live :') , de snelheid nog verhogen?

Of blijven we nu nog eens 1,5 jaar lang op 20Mbit zitten?

Een verhoging naar 30Mbit/s zie ik wel zitten :P
Zit je met een correctie op een ~ 3,5MB/s.
Een dvd heb je dan in 20 minuten binnen.
Of een 1080p film van rond de 13GB heb je dan in een uur binnen.
gaan ze traffic shapen, zit je alsnog met 10 mbit te downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als er wat gaat gebeuren lees je het (waarschijnlijk voordat de helpdesk het weet...) op www.upc.nl

Vooralsnog geen nieuws over snelheidsverhogingen. En tja, zolang ADSL hooguit als je zowat naast centrale woont 20Mbit kan bieden lijkt me weinig reden om sneller te zijn.

Mbt traffic shaping: 10mbit (milibit :o ) is wel heel traag. En ook al zit je met 10Mbit/s te downloaden ben je wel een gruwelijke nOOb. Encrypted Bittorrent en NNTP-over-SSL is er niet voor niets :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

dion_b schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 02:18:
Als er wat gaat gebeuren lees je het (waarschijnlijk voordat de helpdesk het weet...) op www.upc.nl

Vooralsnog geen nieuws over snelheidsverhogingen. En tja, zolang ADSL hooguit als je zowat naast centrale woont 20Mbit kan bieden lijkt me weinig reden om sneller te zijn.

Mbt traffic shaping: 10mbit (milibit :o ) is wel heel traag. En ook al zit je met 10Mbit/s te downloaden ben je wel een gruwelijke nOOb. Encrypted Bittorrent en NNTP-over-SSL is er niet voor niets :z
Tot ze de nntp servers gewoon op een limitedlist zetten zodat je altijd vanaf die servers vertraagd download.
Shapen okay, maar Chello overdrijft het wel heel erg, als je backbone het inclusief peering niet aankan, moet je geen 20 Mb aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tja, nergens last van mbt limeted list momenteel. En als het je teveel wordt, gewoon naar een andere provider toe gaan. ISPs luisteren echt niet naar klagende klanten die desondanks klant blijven :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
dion_b schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 02:18:
Ik vind dat nou typisch een uitspraak van iemand die bij UPC werkt. Werk jij daar soms?
'Zolang de concurrent niet hoger kan gaan wij ook niet hoger'
De consument wordt al een hele tijd lekker gemaakt met hoge snelheden bij de proef in Ijburg en eurodocsis 2/3. Het zou toch mooi zijn als UPC nu eens echt liet zien wat kabel te bieden heeft t.o.v. adsl? Al is het alleen maar voor de show 40/4 (door het extreem duur te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Mr. Jinx schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:22:
Ik vind dat nou typisch een uitspraak van iemand die bij UPC werkt. Werk jij daar soms?
Zo werkt de markt toch gewoon?
Al is het alleen maar voor de show 40/4 (door het extreem duur te maken).
Ben je dan ineens wel blij?

[ Voor 15% gewijzigd door Olaf van der Spek op 26-10-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mr. Jinx schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:22:
[...]

De consument wordt al een hele tijd lekker gemaakt met hoge snelheden bij de proef in Ijburg en eurodocsis 2/3. Het zou toch mooi zijn als UPC nu eens echt liet zien wat kabel te bieden heeft t.o.v. adsl? Al is het alleen maar voor de show 40/4 (door het extreem duur te maken).
Aan een onbetaalbare 40/4 verbinding heb je toch ook helemaal niets. En voor de show, daar doen ze die tests voor want in de praktijk brengen doen ze het voorlopig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ineens binnen een jaar misschien 2 jaar begon iedere provider 20Mbit aan te bieden, en ineens stopt het.
Gaat het voor de komende 2 jaar dan echt niet vooruit?
Iemand heeft A Clockwork Orange Blu-ray gepost op Usenet.
47,2 GB groot, en heeft er 2,5 uur over gedaan.

Denk dat we zoiets pas in 2012 kunnen verwachten.

[ Voor 5% gewijzigd door FireStarter op 29-10-2007 22:06 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
FireStarter schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:06:
Ineens binnen een jaar misschien 2 jaar begon iedere provider 20Mbit aan te bieden, en ineens stopt het.
Gaat het voor de komende 2 jaar dan echt niet vooruit?
Iemand heeft A Clockwork Orange Blu-ray gepost op Usenet.
47,2 GB groot, en heeft er 2,5 uur over gedaan.

Denk dat we zoiets pas in 2012 kunnen verwachten.
Tja glasvezel, net geluk hebben met waar je woont.
Pagina: 1